Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1144) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Vírusok, amiket szeretünk

Címkék: viral vírusmarketing

2007.11.30. péntek 20:32 Konrad

Ezt, a vélhetően vírusmarketingnek szánt álláshirdetést nézegetve jutott eszembe két gondolat. Egyrészt az, hogy mennyire jól mutatja ez a példa, hogy vírusmarketing eszköz nemcsak videó lehet. A másik gondolatom pedig az, hogy sokszor nem az válik vírussá, amit annak szántak. Ahogyan a fizetett forradalmár sem igazi szabadságharcos, úgy a direkt vírusnak készített videó sem biztos, hogy sikeres lesz.

A jó vírushoz egy bevállalós cég kell a megrendelői oldalon (a Hill úgy tűnik ezek alapján, hogy ilyen), és kell egy kreatív ötlet, amire felépül a reklám. Meg persze nem árt felismerni a lehetőséget.

A napokban panaszkodott egy reklámfilmeket forgató ismerős, hogy csináltak a normál reklámfilm forgatása alatt egy tök jó poén videót, csak úgy, szórakozásból, de sajnos az ügyfél nem vállalta fel, így a kukába kell kerülnie. Pedig néha a lazaság, az összekacsintás a bevállalás sokkal többet ér, mint a vonalas cégprofil.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr80248294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsekszon 2007.12.01. 00:20:13

Marha jó, de a grátisz poént az adta meg, ahogy a "webfejlesztő" html forráskódban üzenget a másiknak.

<!--ZSOLT, IDE TEDD A BANNEREKET!-->

:DDDD

FeGa 2007.12.01. 14:15:24

aallaast megkaptam stop joo kedv okozaaseert dupla zoknit akassz ki!

bülbül · http://www.bulbul.hu 2007.12.02. 17:11:17

... és vajon mi történik ha az emailre válaszol valaki? Szerintem ott van a dolog valódi megméretése - mert az alapötlet kiváló!

FeGa 2007.12.03. 17:50:26

Semmi válasz. Pedig vettem rénszarvas-sika-kefét is... :(

bülbül · http://www.bulbul.hu 2007.12.11. 10:23:15

De jött válasz - csak kicsit később, dec 6-án. Vicces és jó hosszú válasz a kiválasztás menetéről

Angyalka 2007.12.11. 13:26:39

A mi szemünk mindent lát :) Ahogy Megbízónk útjai is kifürkészhetetlenek... Bár - be kell, hogy valljam - ez ide s tova a karácsony közeli vicces hirdetéseink 4. évadja. :) De az (el)ismertségnek nagyon örülünk :) Mégha a kreatív csapat cégen belülről jött is... (: