Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Dr Keynes: Okos poszt, mint mindig. Két kis megjegyzés: (1) Én mostanában PESTELE-t tanítok, legyen csak k... (2021.06.18. 10:41) Foci és marketing
  • evilwolf: De miért is kellene mindenkinek használnia az internetet? Főleg 70-80 év felett? Vagy bármilyen k... (2021.06.17. 10:05) Akik nincsenek itt
  • evilwolf: Ebben az országban érdemes mesélni. Sok a mesemondó, mert nagy a hallgatóság, aki el is várja, hog... (2021.06.17. 09:51) Esti mese
  • Konrad: @Kopasz Szuzukis: Ez b2c területen igaz, b2b-ben viszont sokszor nem lehet árat mondani, mert túl ... (2021.06.11. 14:18) Ghostolás
  • Kopasz Szuzukis: Talán meg kellene fordítani a dolgot:feltüntetni árakat. Legalább irányár-szinten. Rettentően elha... (2021.06.11. 14:13) Ghostolás
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (569) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (44) érdekes (207) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (98) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (373) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (17) közösség (240) közösségi média (15) kreatív (120) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1239) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (9) szakcikk (6) szövegírás (33) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (73) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (339) üzleti kommunikációs hónap (4) video (114) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Itthon is legyen címlapsztori az internet!

Címkék: magyar internet szovetseg

2008.01.04. péntek 23:01 Konrad

A tavalyi év egyik fontos bejelentése volt, hogy lesz saját szövetsége az internetnek: idén meg fog alakulni a Magyar Internet Szövetség. A cél az lenne, ami a bejegyzés címében is olvasható: legyen végre ugyanúgy címlapsztori az internet, mint ahogy az nyugaton is szokás. Azaz legyen a HVG címlapján az iWiW-story, legyen headline a Népszabadságban a Mutasd.be, írjon a Magyar Hírlap a Gondola aktuális fejlesztéséről, és a Blikk ugyanúgy szemezgessen mondju a myVIP-en, mint ahogy a Subba szokott az iWiW-en.

A Fókuszban meg az Aktívban meg az egyéb számomra ismeretlen ker.tévés műsorokban ne a "forrás: internet" legyen, hanem mondjuk: "forrás: IndaVideo", a hírek közé ugyanúgy kerüljön be egy új portál indulása vagy egy régi eladása, mint ahogy az mondjuk a nyomtatott sajtó esetében is elő-előfordul.

Azaz jusson el az emberek fejében: van tartalom a hazai interneten. Mert van. Ráadásul ez a tartalom szélesebb körű, mint ahogy azt az iWiW-nemzedék látja (azok, akik az iWiW miatt fizettek elő), van élet a nagy portálokon kívül is. Másrészt a hazai internetes média kapja meg azt a támogatottságot, amit megérdemel. Hiszen sok esetben fontos rétegtartalmakat lehet megtalálni az interneten, olyan információkat, amelyek csak néhány tízezer ember számára fontosak - de ha ilyenről ez a néhány ember nem hall híreket, akkor meg se találja.

Tudom, hogy az interneten kívüli média számára ez nem igazán üzlet, hiszen ezzel elvileg felhasználókat veszít el. Lehet. De ezeket a felhasználókat előbb-utóbb úgyis elveszíti, és amikor ez megtörténik, kénytelen lesz nyitni az internet felé. Márpedig ami erős az offline-ban, az nem erős az interneten. Szövetségesek kellenek.

Jó lenne előre gondolkodni. Ebben is tud talán segíteni majd a Magyar Internet Szövetség. Azon leszünk.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr65285183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pollner · http://soreo.biz 2008.01.05. 13:42:26

Az internet előtti és az internet utáni média közötti különbség lényege, hogy megszűnik a maintream média "megmondó" szerepe. Az interneten megjelenő (majdnem) végtelen tartalomra nem a Népszabadság (Fókusz, Blikk) hívja fel a figyelmet, hanem megfelelő szűrők (keresők, aggregátorok, közösségi ajánlók stb.) állnak a rendelkezésre. Ezek alapján elég ellentmondásos a bejegyzésben leírt cél.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.01.05. 17:14:09

pollner, a gyakorlat az jelenleg a hazai neten, hogy ha valami megjelenik az Index-Origó-Startlap címlapon, az kap hirtelen hatalmas látogatottságot, hatalmas ismertséget. Ugyanígy a réteg oldalak is hordják az embereket egy-egy érdekes, fontos szolgáltatásra. Pl. a HVG is a blogodra.
Szóval ha valaki akar valamit a neten, az könnyebben lép előre, ha a már ittlévőkkel "jóban van".

Barabás Csaba · http://vallalkozok.blog.hu 2008.01.05. 18:39:53

Konrád : komoly dilemma az internet népszerüsítése a számomra. Az a korosztaly amelyik a leggyakrabban használja (fiatalok) mára teljesen más életet él, virtuális barátaik vannak, virtuális játékokat játszanak stb... Én inkább azt javaslom, hogy internetet terjeszteni azok körében, akik nem ismerik, nem férnek hozzá stb. Akik pedig használják, azoknak pedig: használják mértékkel.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.01.05. 19:31:34

Csaba, az volna a lényeg, hogy a nem használók is használják. Nagyon sok azok aránya, akik bár hozzáférhetnének a nethez (van rá pénzük és annyira nem buták), de nem érdekli őket, mert azt gondolják, nincs ott számukra semmi érdekes.
Amikor meg nagy néha véletlen leülnek az internet elé, a gyakorlatlanság és információhiány miatt semmit nem találnak, ami erősíti az eredeti prekoncepciót.

pollner · http://soreo.biz 2008.01.05. 21:48:34

Konrad: Az, hogy az új hazai internetes szolgáltatásokról, termékekről, kezdeményezésekről tudomást szerezzen a média tipikusan pr-feladat. Hogy jön ehhez a MISZ???

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.01.05. 22:14:01

pollner, ahhoz jön a MISZ, hogy valóban foglalkozzanak is a témával. Hiába adsz hírt bármelyik offline-nak (tisztelet a kivételnek), ha csak az online részleg foglalkozik a dologgal (most azt hagyjuk, miért).
Tudod, ha pl. Kardos Gábor mond valamit, az "online". Ha mondjuk a Straub, az már nem online.

web 12.0 2008.01.06. 21:35:04

Szép a kezdeményezés, jók a post felvetései, de az egésznek ellentmondani látszik az, amit a hivatkozott link „tartalmaz”. Amíg a hazai tartalmak javítására, az „internetszféra állóvizének felkavarására” alakult szervezet – vagy annak csírája - csak ehhez hasonló szinten képes a saját maga által beleadott tartalom naprakészen tartható terjedelmét meghatározni, addig ne várjunk csodát, s addig ne is reméljük az Internet presztízsének javulását! Nem lehetne legalább pl. az ezzel kapcsolatos Onlinemarketing postokat „felajánlani” abba a blogba, a „Teszt bejegyzés” helyett :)?


süti beállítások módosítása