Most például azt olvasom, hogy hazánk első számú sóhivatala, a feleslegességében csak nyögni tudó Országos Rádió- és Televízó Testület (nekik köszönhetjük az álmegoldás színes karikákat a tévében!) azért bünteti meg a köztévét, mert a Népszava című lap fejlécét indokolatlanul sokáig, 38 másodpercig mutatta. Ez miért baj? Mert:
a termék közismertsége okán a megjelenítés alkalmas volt a fogyasztásra való igény felkeltésére
Világos? Azért, mert ismert a termék, azaz a Népszava, így ha azt mutatja a tévé, akkor majd ezért többen veszik. Hurrá!
Ilyen esetekben azt külön imádom, hogy egy államilag finanszírozott céget büntetnek, aminek a bevétele az a pénz is közvetve, amit most büntetésként ki fog fizetni.
De könyörgöm! Milyen szakemberek döntöttek? Ilyenkor készül valami kutatás? Vagy egyszerűen csak valakinek baszta a csőrét a Népszava? Ilyen erővel bármire rá lehet mondani, hogy az reklám volt, fizess paraszt!
És egyesek ezt a testületet szeretnék megtenni az internetet felügyelő szervnek... Hát nem, nem és nem!
Utolsó kommentek