Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (141) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (101) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (210) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1136) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (265) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Összefogás

Címkék: ajánló polblog blogring

2008.04.25. péntek 10:10 Konrad

Amikor tegnap megláttam, hogy a két hazai "vezető internetszolgáltató", a Magyar Telekom és a UPC közös sajtóközleményt adott ki az internetadó miatt, azt hittem, ennél már megleőbb következménye nem lehet ennek a nem okos ötletnek.

Erre a mai [origo] címlapon ez fogad:













Az általam bekeretezett sárga felirat az érdekes. Önmagában is egyfajta állásfoglalás ez a logó, de ráadásként egy Blog.hu-s blogra mutat. A Blog.hu pedig az Indexé, azaz konkurencia. Szerintem ezt nem kell tovább ragozni. Kivételesen összefogást látunk, örüljünk ennek!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr93441371

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: petíció.eu 2008.04.25. 22:37:44

Az internetadóról (petíció) Tények Magyarországról Az internetet használók száma Magyarországon jóval alacsonyabb, mint az európai átlag. Ez lassítja az ország kulturális, gazdasági fejlődését , versenyképességét pedig tovább rontja. Az ok - az informa…

Trackback: DjZoNe blogol 2008.04.25. 11:38:14

InternetadóLassan egy hete hangos az online és az offline sajtó az internet adótól. Hasonló kezdeményezés volt már két éve az Európa Parlamentben, de ha jól tudom az is megbukott. Persze ki másoktól jött volna, ez a f*szság, mint a franciáktól...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

attisan 2008.04.25. 11:45:36

"El kell innen menni" ezt hallom mostanában a legtöbb barátomtól.

Az ember kaparja a falat..

Ernő · http://www.webseo.hu 2008.04.25. 12:17:00

Tényleg miért is vagyunk mi még itt??? :)

Richárd · http://probadolog.blog.hu 2008.04.25. 12:19:58

Miért vagyunk itt?
Jó kérdés. Mindenki nem mehet el, illetve azt gondolom elsősorban nem nekünk kellene elmenni, hanem a megfelelően okos politikusainknak.

Mária 2008.04.25. 13:23:07

Örülök, hogy lassan elindulunk abba az irányba, hogy egy-egy szakma közösen kezdi el védeni a saját érdekeit.

Szépen lassan észrevesszük, hogy az életünknek nem abból kell állnia, hogy az egyik vagy a másik párt színeiben a műsorát előadó csapatnak szurkolunk a pálya széléről, silány produkciót nézve a méregdrága jegyekért...

Le a megélhetési politikusokkal, éljenek a szakértők :)

Iron1 2008.04.25. 13:55:59

A Napi Online-on is volt, ami az Indexhez hasonlóan szintén Nobilis érdekeltség.

none 2008.04.25. 15:45:44

Ki az, aki kitalálta ezt az internet adót? Kalodába vele! Meg a többi idióta politikussal. Nem nekünk kellene elmenni innen, hanem a rabló politikusokat kellene elzavarni. Mindegyiket. Teljesen mindegy melyik párt. Már mindent kitalálnak csak hogy legyen mit ellopni.

Kolos Tibor · http://www.haloszem.hu 2008.04.25. 17:29:30

attisan és Ernő Ernő felvetéséhez kapcsolódva (mármint hogy elkell innen menni, ill. miért is vagyunk még itt) jutott eszembe:

A kert végében, a termő gyümölcsfák mögött egy trágyadomb áll. A domb tetején két kukac – apa és fia – álldogál. Az ifjú kukac vágyakozva nézi a fákat és megkérdi apját:
- Édesapám, jó almában élni?
- Bizony, fiam, nagyon jó!
- És, édesapám, jó-e barackban élni?
- Jó bizony, fiam.
- És cseresznyében?
- Bizony ott is jó!
- Édesapám, akkor mi miért élünk ebben a trágyadombban?
- Tudod, fiam, ez a mi hazánk...

pollner · http://www.mediablog.hu 2008.04.25. 19:48:34

Népszerűtlen leszek. Az internetadó a javasolt formában tarthatatlan, a korábbi giccsadót hivatott pótolni, amit majd az NKA kezel. Úgy látszik, egyelőre megbukott.
Abban viszont van valami, hogy az internetszolgáltatók a webes tartalomból élnek, hiszen annak híján sokkal kevesebben interneteznének. A webes tartalomnak viszont csak egy része tudja eltartani magát reklámokból, miközben a többiek is hozzájárulnak a forgalom növeléséhez. Logikus lenn tehát, az internetszolgáltatók bevételeik egy részét átadnák a tartalomszolgáltatóknak.
(Ugyanez a séma jól működik a kábeltévéknél.) Ezt persze így, visszafele (az ingyenesből a fizetős felé) megcsinálni szinte lehetetlen, az ISP-k erős lobbizással és az előfizetők ügyes manipulálásával ezt ki tudják védeni.

Ricco 2008.04.26. 17:18:18

Pollner: Ezt azért látom nehezen kivitelezhetőnek, mert nem tudok igazságos elosztást elképzelni...
Látogatottság alapján ugye tömhetnénk a Google zsebét, azt meg nehéz lesz valóban kitalálni, hogy ki tudja magát reklámból eltartani és ki nem.

Merras · http://miyazakijun.hu 2008.04.27. 12:39:55

Pollner: webes projectekre (webáruháztól kezdve portálokon át mindenre) vannak pályázati lehetőségek. Ezek eleddig is azt generálták, hogy lettek n+1-ik típusú weblapok, amik gyak. senkit nem érdekeltek - csak azért, mert bizonyos emberek bizonyos másik emberekkel megfelelő viszonyt ápoltak, és emiatt nyerni bírtak ezen pályázatokon.

Ha egy ilyen internetadó típusú dologgal még permanens csapot is nyitunk, hogy tápláljuk ezeket a forrásokat, hááát...

pollner · http://www.mediablog.hu 2008.04.27. 12:53:16

Ricco, Merras: Én inkább csak egy elméleti kérdésen spekuláltam, azon, hogy fizessenek az internetes tartalomért azok, akik abból profitálnak, vagyis az ISP-k. Leginkább a az ú.n. minőségi újságírás szorul rá egy kis támogatásra, különben a jelenlegi viszonyok mellett nagyon gyorsan kihal. A mi a gyakorlati megvalósítást illeti, nekem sincsenek különösebb illúzióim.