Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tegnap pont hu

Címkék: weboldal

2008.05.13. kedd 18:58 Konrad

Ma kaptam egy érdekes linket, az egyik "futottak még" hazai portál impresszumát. (Érdemes nézegetni ezt a portált, hogy lássuk, milyen lehet és hova juthat el a Zoom.hu.)

Ez a portál a Ma.hu. Ismerem, tudok róla, sőt, mintha már kampányban használtam is volna. De lássuk be: nem az a portál, amelyik meghatározó lenne a piacon. Hiánya nem okozna összeomlást, a felhasználók nem követnének el harakirit. Ezért is érdekes, amit az Impresszumban írnak. Íme:

Pofon a felhasználóknak:
Tilos olvasáskor a Ma.hu oldalakon megjelenő reklámok tiltása, szűrése, cseréje vagy bárminemű eltakarása.
Pofon a médiás cégeknek:
Illetve minden Ma.hu tartalomra nézve tilos a személyes felhasználás eseteinek kivételével a médiafigyelés.
Pofon a Google-nek és társainak:
Továbbá minden Ma.hu tartalomra nézve tilos a keresőmotor vagy bármilyen más technikai megoldás általi (akár rész) elraktározás és/vagy indexelés, vagy nem személyes felhasználás esetére történő bárminemű olvasás (mind a html, mind az XML/RSS és bármilyen Ma.hu-n fellelhető tartalomra), kivéve, ha ezt a Ma.hu kifejezetten kérte vagy írásban erről megállapodás született
Hát tök jó. És mi van, ha nem tartom be?
A fentieket megszegőket illetve a Ma.hu-t nagyon terhelő olvasókat (ideértve, de azzal egyebeket nem kizárva a DOS támadás esetét) minden egyéb jogszerű szankciót ezzel nem kizárva a Ma.hu kitilthatja az oldalak eléréséből, hogy a rendeltetésszerű olvasók elérését biztosítani tudja.
Hát örülünk. Elmesélném, hogy nálam az Opera böngésző beépített tartalomszűrője működik. Akkor most Operával nem nézhetem az oldalt? És akkor most ki vagyok/leszek tiltva? És mi az értelme a keresők kitiltásának? A médiafigyelés tiltásának? Normálisak ezek?

Inkább zárjanak be. Komolyan.

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr30466855

devizakozep 2008.05.13. 20:15:52

azert iszonyat mennyisegu reklamot tolsz erre a zoomra. biztos halasak is :)

amugy ezen az ostobasagon meg mit vagy kiakadva? az iwiw is ilyen szovegeket ereget okosan. meg az index ugyvedje is hasonlo kaliber...

AZS 2008.05.13. 20:17:28

vazzzzz, a doktorbodolai dolgozik ezeknek másodállásban? ;-)

AZS 2008.05.13. 20:18:28

"meg az index ugyvedje is hasonlo kaliber..."

hö, pedig amikor írtam, ezt még nem is olvastam ;-)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.05.13. 20:19:15

deviza, igen, a Zoom valahogy vesszőparipám lett, tipikusan "sok pénzből hogyan ne" projekt.

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2008.05.13. 20:34:59

Most megyek, és direkt elolvasom az egész portált az utolsó betűig AdBlock és FlashBlock kiegészítővel, hogy megpukkadjanak a méregtől. Háháhá!

Spiderpig 2008.05.13. 20:35:56

Proxy beállítva, mostantól cégünk kb 800 dolgozója nem fogja elérni munkahelyéről a ma.hu-t. Nem szeretném, ha akaratlanul is jogsértést követnének el, pl. a passziánsz ablaka eltakarja egy hirdetés 3/4-ét, stb.

0xFFFF 2008.05.13. 21:58:07

A ma.hu mikor kap az index ügyvédjétől levelet ? Kísértetiesen hasonlít a felépítése az indexre....és a zoom.hu ügyvédje is írhatna a másik kettőnek ejnye-bejnye levelet.

Iron1 2008.05.13. 21:59:36

Örülök, hogy ilyen gyorsan cikk lett belőle. Végignéztem ma néhány - a webaudit szerint jelentősebb látogatottságú - weboldal impresszumát, s ez teljesen ledöbbentett, sehol máshol nem lehetett ilyen kapitális baromságot olvasni. :)

chipdancer (törölt) 2008.05.13. 22:15:46

Vajszívű, elnéző társaság ez a Ma.hu, kihagyták pl azt hogy az olvasónak olvasás közben tilos böfögnie, orrát túrnia, faszát vakarnia. Ha mégis megteszi, köteles jelentkezni a szerkesztőségben két visszakezes pofonért. Az AdBlockeres huligánokat a portál jogásza személyesen húzza karóba.

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.05.13. 22:35:36

Szia Konrad!

Szerinted mikor fogja megtiltani a Ma.hu, hogy olvassátok az oldalt? Aki az ott leírtaktól eltérően gondolkodik azt meg fogják ölni? Moslék az egész:)

Scape 2008.05.13. 22:37:22

Ami még vicces, hogy ha a keresők sem pásztázhatják az oldalait akkor, hogy hogy a robots.txt teljesen üres? Vagy hogy egyetlen noindex, ill. nofollow sincs?

:-D A passziánszos tetszett.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.13. 22:46:57

Én eddig le se tojtam őket. Az impresszum viszont meggyőzött.

Amúgy az is kimaradt, hogy a Ma.hu karakterenkénti és beolvasó szoftverrel való olvasása hatóságilag tilos.

Rájuk toltam két kis robotot (harvester) és letökrözöm az outokat :). Kiváncsi vagyok, hogy mikor bannolják a dinamikus IP-t :D

Az rendben van, hogy ne lopják le a híreiket. De az, hogy fenyegetőznek az interneten egy kicsit nevetséges. Aki 10 féle csatornán szolgáltat az hiába szabályoz ilyeneket az impresszóban, mert egymást üti a kettő. Mellesleg vajon a Google elolvasta-e vajon ezt a baromságot?

Persze a NOARCHIVE feltűnő, de a metákat általában nem hajtják végre a robotok csak begyűjtik. Amúgy is ellentmondásos ez a visszadátumozás egy robot számára ( ha mégis feltagel).

A kedvencem amúgy ez:



Ez minimum megabonsai :D

Meg kellene venni a hu.ma domaint is. Azért. www.domain.ma/index.php

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.13. 22:49:15

Elnézést, valamiért benyelte a cuccot.

<meta name="Rating" content="General"/>
<meta name="doc-class" content="Living Document"/>

The Boss 2008.05.13. 23:04:11

Amikor indult a ma.hu, dolgoztam nekik kb fél éven keresztül. Egy nagyon amatőr társaság volt akkor is és most is (többek között azért is dolgoztam ott, mert az újságiráshoz nekem sincs közöm)

A munka kb abból áll náluk, hogy az MTI (néha más hírügynökségek) híreket copy-pasty-val beillesztik, kitalálnak valami más címet neki, ezek után pedig googleval keresnek egy-két képet hozzá.

2-3 fős csapat elegendő hozzá, csak hogy össze lehessen hasonlítani egy igazi hírportállal.

Amúgy az egész oldalt tulajdonképpen reklámnak hozták létre, ahogy azt itt is látható: deltha.hu/termekek/deltha_portal/deltha_portal.html

Biztos rengeteget eladtak belőle. :)

mangrove 2008.05.14. 10:51:42

Akik tudják, csinálják, akik nem tudják, belepofáznak:)

Ernyei 2008.05.14. 15:12:16

Hát, nekem tetszik ez az impresszum. Nekem is van egy site-om. Napi harmincezer a PI-m, ebből több, mint a fele kereső motor és gyík agyonterhelő házi kereső, gondolom olyan k@cs@gök irták mint ti. Megérem őket kitiltani. Mindenféle elágazáson átmennek, minimalizálnak ablakokat és úgy is keresnek, értelmetlenül. Hamár crawlereket ír valaki, jó lenne értene hozzá. Azért kellett kétszer akkor gépet vennem, mert minden b@lfasz hirgyüjtő site-ot ír, ahonnan napi 2 kattintás sem jön...

ott ezt írják:
"ha ezt a Ma.hu kifejezetten kérte vagy írásban erről megállapodás született. "

A google-t én kértem, tehát így nincs kitiltva... Csak a site-om nevét kell lecserélnem. Köszi a tippet. Utána nyugodt szívvel tiltok ki :-)

Ernyei 2008.05.14. 15:19:00

Igen, igazad mangrove, azért van százezer egyedi olvasó felett hetente auditáltan, az már nem kis lap. Siránkoznak a kis irigykedők. :-) Ahogy látom van rajt hirdetés bőven. Csipi a szemüket. Bárcsak nálam is hirdetne az OTP, bár mi informatikai site-ot készítünk.

The Boss: Ha megnézem az impresszumot, többen vannak mint 2-3-an, most. Mi ketten csináljuk a lapunkat, és lehet igy is napi 20-30 cikket tenni. Gondolom nem véletlenül rúgtak ki, mert nem dolgoztál rendesen, azért maradt akkor pici a lap... :-) Azóta szárnyal? :-))) Mindig rüheltem az ilyen gennyeket. Még jó, hogy nincs alkalmazottunk, ha veszek fel, megkérdezem majd, te vagy a The Boss, mert akkor húzz innen a pics@'ba. :-)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.05.14. 15:52:50

Kedves Ernyei, van abban valami, hogy a stílus maga az ember. Tényleg nem szívesen moderálok, de ez a sok káromkodás már nagyon határeset. A véleményedre kiváncsiak vagyunk, de a káromkodásra kevésbé, a személyeskedésre pedig végképp nem. Ha ilyenre vágysz, inkább az Index Polidili fórumokat látogasd.

Ernyei 2008.05.14. 16:16:08

Értem, moderálom én akkor magamat. Csak felidegesít az, hogy sokan ingyen akarnak mindent a neten. Az én site-om is reklámból él, nem értem, miért gondolják sokan, hogy tiltják a reklámot és kész. Ez olyan, mint a szoftverlopás. Ingyen mit adnak manapság? Semmit. Ez megér egy misét, ildomos e tiltani a reklámot, amikor egy site abból él. Stílus maga az ember. Lehet lopni persze tartalmakat ingyen, tehát a tolvaj stílus, ami itt az előbb megjelent, az megengedett. Értem. Akkor ezek az emberek tolvajok, akik tiltják a reklámot. Mert szerintem azok. Megnéztem a ma.hu-t, alapesetben nem tiltja a saját reklámait a reklámszűrőm, mert valami rootclicket használnak. Persze, néhány kattintással megoldottam, ezt a mezei user nem tudja megoldani, és ez már elég lehet. Ezt is át fogom venni tőlük, hátha segít, mert az adverticum, amit most használok gyenge, alapból tiltja az IE és a Firefox is a reklámjait. Sőt, olvasom épp a rootklikken, hogy proxyn keresztül megoldható, hogy ha tiltják a reklámot, a site se jön be. És akkor nem kell az impresszummal sem kinlódnom. :-)

Minerva · http://wwww.hipofizis.hu 2008.05.14. 16:18:49

Hasonlóan érdemes elolvasni a Sanoma lapok impresszumát is. Egyébként az Impresszumokat a felhasználók ritkán olvassák, a netezők zöme pedig sajnos nincsen tisztába a szerzői jogokkal...

Másrészt meg mi van ha a reklámokat egy spéci tűzfal szűri ki? Ki kell kapcsolni? Ugyan senki sem kötelezhez rá, hogy a gépe biztonságát alábbadja a felhasználó. Igen a webreklámokban benne van az is, hogy van aki nem látja őket, erre szerintem számolni kell.

Elemlér 2008.05.14. 19:35:44

Konrád, te nagyob buta vagy:

"Pofon a felhasználóknak:"
Mi ebbe a pofon? Ingyenes a lap, cserébe reklámot kell nézni. Az indexen egyszer kitiltottam a reklámot, de a cikkeket se tudtam megnézni... Már lehet más képp működik.

"Pofon a médiás cégeknek:"
Nagyon helyes. Amikor én is írok egy cikket, rühellem, mikor ellopják. Ha neked pofon, hogy nem engedik ellopni a cikkeid, az rólad szegénységi bizonyítvány. Az observer meg az ilyenek, milliókat kapnak, hogy figyeljenek, legalább fizessenek a szerzőnek, ha figyelni, azaz lopni akarnak.

"Pofon a Google-nek és társainak:"
Mivel benne vannak a google-ba, több százezer cikkel, milyen pofonról beszélsz? Velük biztos megállapodtak. A többi kereső meg úgy is marginális. Ott van amit írsz:
"kivéve, ha ezt a Ma.hu kifejezetten kérte vagy írásban erről megállapodás született"
Lássál, ne csak nézzél.

"Hát tök jó. És mi van, ha nem tartom be?"
Le van írva. Kitilthatnak, mert jogosulatlanul olvasod a lapot. Opera? Én is azzal netezek, nekem nem szűri ki, mert valami olyan adszervert használnak, amiben nincs ad szó. Hányas verziót használsz? Meg se nézted az oldalt? Minek görcsölsz akkor itt a blogon?

"Normálisak ezek?
Azt nem tudom, dehogy neked nagyon cseszi a csőröd, hogy megy ez az oldal meg a zoom.hu, csak arra tudok gondolni, savanyú a szőlő. :-))

"(Érdemes nézegetni ezt a portált, hogy lássuk, milyen lehet és hova juthat el a Zoom.hu.)" Ennyél gennyesebb beírást még nem láttam. Miért hova jutott? Nézem az auditot, nagyon látogatott oldal a ma.hu, a zoom.hu szerintem a felét se éri el, mert nem merik kitenni nyilvánosra, de benn az audit kód a zoom oldalain. Te meg eljuthatsz a megsavanyodottak táborába és nézegheted a napi 3 pi-s újságodat, ami 4 oldalnak mind te voltál a letöltője. :-)))

Worik 2008.05.14. 19:58:19

Hát Konrád nem véletlenül buktál az index.hu -tól egyre lejjebb, egy nulla tanácsadónak.

Indítottam egy saját kis hireket gyüjtő portált. Én nem felháborodtam az impresszumon, hanem megkerestem őket. Mitn mindenkit, kitől átveszek híreket. 20 percen belül kaptam egy saját dump page-t, hogy számolhassák pontosan, hány kattot hozok nekik. Rákérdeztem - mert én is furcsáltam -, és leírták, hogy az rss az olvasóknak, nem a híreket kináló gyüjtő szájtoknak van, azért van az impresszumban ez. A dump részletesebb és más előnye is van.

Megnéztem néhány referenciáját a cégednek: "a felhasznált hírforrásokat a lehető legnagyobb körültekintéssel választja ki, de a tartalom pontosságával és valódiságával kapcsolatban semmilyen felelősséget nem vállal."
Szép kis tanácsadók vagytok, impresszum szerint hazudhattok. Bagoly mondja... Mielőtt irogatnál, még egy kicsi ismeretet szerezz az on-line piacról. A referenciádnak szerintem összesen nincs annyi látogatója, mint a zoom.hu-nak vagy a ma.hu-nak külön-külön. Vagy ennyire fáj, hogy a zoom.hu nem kért a buta tanácsaidból? Mert a végén tényleg garja mentek volna akkor.

devizakozep 2008.05.14. 21:48:08

azert kivancis lennek h itt a huszaroknak mekkora latogatottsagu oldalaik vannak, meg azon milyen beveteleik :))

de azert vicces olvasni. vegre valami humor! nem csak a bosszankodas az ujabb naiv marhasagokon. kosz sracok.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.05.14. 23:36:48

Mindig nehéz eldöntenem, hogy sírjak vagy nevessek, amikor személyeskedve esnek nekem a blogomon.

Ellenben ezt nem értem: "Szép kis tanácsadók vagytok, impresszum szerint hazudhattok." De szinte mindegy is, hiszen úgyis hazudok, nemigaz?

Iron1 2008.05.15. 00:30:25

A konstruktív vitával szerintem nincs baj. A személyeskedés ellenben elég stílustalan. Mikor saját weboldalam volt, nyilván én is annak örültem, ha sokan kattintanak, amit ugye megakadályoz az adblocker, ami csökkenti a bevételeimet. De eszembe sem jutott, hogy kitiltsam az adblock használókat. Akkor több bevételem lett volna? Ha azt veszem, legalább az eTargetre volt esélye kattintani, elolvashatta a PR cikkeket, megjelent a látogatottságban, ajánlhatta a barátainak az oldalt...

Kele 2008.05.15. 00:34:24

Hát nevess magadon, annyi hülyeséget írsz. Ha nem értesz meg valamit, akkor olvassad el többször, mielőtt blogot írsz róla. :-))

John 2008.05.15. 00:38:54

Na persze Iron, mert még itt is az etargetet reklámozod? Azt miért ne fogná meg az adblokker, ha többit meg tudja? Mert ott adsz tanácsot? Igazi futottak tanácsadó blogger észjárás. :-)

Iron1 2008.05.15. 09:28:42

Sőt, még csak nem is tanácsadó. Írhattam volna adwordsöt is, de nem az futott az oldalon. S nyilván meg lehet azt is fogni, de a leggyakrabban használt alap és vállalati böngésző beállítások nem szokták.

pöcskiller 2008.05.15. 12:35:03

John, Kele, Worik, Elemlér, Ernyei...
Hány neved lesz még?

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.15. 13:14:58

Kedves Ernyei, ezzel a mentalitással a szájtod a szájber kutyák martaléka lehet igen hamar. Én a helyedben visszább vennék az agyarakkal.

Értem amit mondasz, csak a stílus nem tetszik.

Azt kell megértened, hogyha te tartalmat szolgáltatsz a weben, akkor utat nyitsz mindenféle robotoknak. Crawlereknek és archivátoroknak. Ne a crawlereket okold, ha a szálvezetésed szar és azon nem lehet elmenni, ráadásul direkt indikálod ezt a terhelést pozicionálással (a sítlusod alapján). Sok olyan szájt van, amelyen egy primkó crawler (egy mélység, egy horgony) is beőrül és csinál egy szolid 50GB forgalmat.

Amennyiben nem tetszik, ne szolgáltass. Ha nem terhelnének a crawlerek, akkor nem lenne látogatód sem.

Nekem is nagyjból 40% a crawlerek által generált forgalom, mégsem panaszkodok. Van 9-10 aktív oldal, amit üzemeltetek és elhiheted, hogy ez nem kevés. Ennek ellenére tárt karokkal várok minden crawlert, mert az igazi tömegeket ők hozzák be. És nem manipulálom őket, tehát releváns lesz a tárolt anyag.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.15. 13:17:06

devizakozep: az én reklámbevételeim egyenlőek a rezsimmel. Nem is akarok többet ebből. Ennek több százszorosát hozzák a domainek és a tárhely.

Ernyei 2008.05.15. 14:10:58

Andrei, nem nyitok utat a robotoknak, vannak olyan elemek a html-ben, melyekkel egyértelműen tiltom, mégis jönnek. Így DNS, és IP alapján is kitiltok most is vagy harmincat. Jogom van hozzá.

Neked ők hozzák az olvasókat? Nekem egyedül a google hoz, senki más, őt engedem is. Nekem van olvasóm e nélkül is, mert jó a tartalom, jönnek az olvasók az oldalamra.

Nehogy már úgy építsem fel az oldalamat, hogy a szar crawrelek is jól működjenek. A google-t megbírták rendesen írni! A legrosszabb a mars.hungary vagy valami ilyesmi volt, még a gépet is lefagyasztotta (http szálakat lefoglalta, vagy mi a szösz, nem értek hozzá). Már meg is rendeltem a rootclicket az adverticum helyett, évi 10e Ft-ért full szolgáltatást kapok. Ez elég versenyképes ajánlat. És a reklámot kitiltók már nem is tudják majd olvasni a lapomat.

pöcskiller, játsz a kis f..szoddal, nem vagy te paranoiás?

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.15. 15:47:22

Ernyei: persze, jogod van hozzá. A soraid mögötti gondolatokra nem térnék ki, mert lehetne oda-vissza ütögetni a labdát, hogy ki a jobb.

Mivel a mai robotok legkevésbé sem nézelődnek robot.txt és meták után ezért ne is várj többet. A dns alapján feleslegesen tiltod őket, nem is értem ezt miért teszed.

A lapodat akkor is el lehet olvasni, ha te azt hiszed, hogy tiltod. A rootclickről ne is beszéljünk, mert az már régóta benne van az adblockerekben.

Egyszóval érdekes a hozzáállásod az Internethez. Pont nem erről szólna a dolog, amit művelsz. De mégegyszer mondom, hogy jogod van hozzá, a te lapod.

Az IP/DNS tiltásokról meg csak annyit, hogy ha én rádengedném az egyik kisállatomat proxikon keresztül, akkor nagyjából egy 30 milliós hosztlistát gépelhetnél be Kenyától Kanadáig. És én még csak kis doromboló házimacskákat irogatok. Azt még azért hozzáfűzném, hogy van egy negyvenezres tartomány (TARTOMÁNY és nem IP) listám, amely közel 2.5 millió lehetséges robothosztot tartalmaz. Még így sem mernék rá csomót kötni, hogy nem jön át valami állat a rostán, ha szűrni akarom.

Örülj neki, hogy ezt jótanácsként mondom építő jelleggel.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.15. 15:58:30

Mellesleg, ha jól veszem érte, akkor te nem is a normál rootclick, hanem a deltha rootclickre hívod fel a figyelmet. Érdekes, mintha... Amúgy meg ettől a szerkesztőségi rendszertől (deltha) még az agyonsebezhető WP is ezerszer igényesebb. Túl van egy kicsit misztifikálva. Parasztnak jó lesz. Így mégegyszer végigolvasva ezt a threadet az az érzésem, hogy Ernyei vagy hívják bárhogyan, hazabeszél. Tehát Deltha forszos a tag.

Ja, itt a kép:

www.deltha.hu/images/szerkeszt.gif

Ernyei 2008.05.15. 16:28:37

Milyen az a normál rootklick és milyen a delthás? Én rootclick.com-t nézem, abban nincs ilyen ehhez hasonló cikk/hír módosítási oldal. Megnéztem a deltha oldalát, ott tényleg valami gagyi van, de elég kisbetűk vannak, nem látom. Pedig 26"-os a monitorom :-)deltha.hu/termekek/deltha_portal/PortalWare_final147_hu.pdf itt találtam egy talán újabbat, de elég bénák, ha nem a legújabb termék képek vannak a saját oldalukon. Amit kaptam belépést, abban meg megint másik kinézet van. De te nem kevered a portált a reklám szerverrel, mert ez mintha valami portál motor lenne, amiről itten írsz. Én reklámszervert cserélek épp. Forszos a nénikéd. :-)

Egyébként mi az a WP, és miköze a sebezhetőségnek a kinézethez??? Látnád az SAP hogy néz ki a munkahelyemen, pedig milliárd fölött fizettünk érte :-)

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.15. 16:40:04

WP=Wordpress. A deltha próbál házalni egy rootclick reklámszerver cuccal tudtommal. A portalware más téma. Jó cserét. A dotkomost nem javaslom, mert azt már szinte mindenki tiltja (meg a variánsait).

Például egy februári adblock lista:
uzssob.extra.hu/adblock2_080214.txt

Horvát 2008.05.16. 00:58:07

"deltha próbál házalni egy rootclick reklámszerver cuccal tudtommal"

Az a jó indulat, ahogy tudsz fogalmazni, sok mindent elárul. Mégis, hol házaltak, hogy te erről is tudsz?? Hihetetlen irigy és kicsinyes lehetsz.

És az uzssob.extra.hu oldalon ki nézi az adblock listát, te és a fiúd?? Ez tetszik a legjobban pl. benne: www.budavartours.hu/repjegykereso/468x120.html Ezt biztos átveszi tőled a firefox.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.16. 09:52:01

Ez csak egy adblock lista, de kering jó pár példányban a neten. Ezeket lehet más szűrőkbe is implementálni.

Az, hogy én mennyire rosszindulatú és kicsinyes vagyok az teljesen más kérdés.

Általában akkor szokott ez a személyeskedés előjönni, amikor nincsen mivel érvelni.

Az, hogy kinél próbált házalni, talán az NHH-t kellene megkérdezni. A Budavárról is lehetne regényt írni az ügyfélközpontúság mintájaként, de ezt megint csak nem ez a téma.

Érdekes, hogy az amúgy csendes blog, hírtelen mennyire megtelt "ellenvélleményekkel". Pedig csak egy ma.hu-ról van szó és nem az amerikai elnökválasztásról.

Horvát 2008.05.16. 11:49:44

"Az, hogy kinél próbált házalni, talán az NHH-t kellene megkérdezni."

NHH oldalán nem látok ilyen ügyet, elég szánalmas rágalmazás ez részedről. Valami irigy ember vagy...

Horvát 2008.05.21. 13:11:01

Andrei = hazug rágalmazó. Ez van.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.05.21. 17:28:07

Horvát, ez így, tények nélkül, személyeskedés. Fölösleges.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.21. 21:12:10

Horváth: köszi, ez jól esett :) Az vagyok, hazúg rágalmazó. Mindig is az voltam.

Például hova mutat a rootclick.hu? Csak nem a ma.hu-ra? Nahát. Ki a ma.hu domain tulajdonosa? Csak nem a Deltha? És a fődiri? Felelős kiadó: Varga Tamás ügyvezető...

www.domain.hu/domain/domainsearch/?domain=ma&tld=hu

Amúgy Deltha teljesen korrekt cég, mert a közösségi szellem élteti azóta is. Mindent a nem-üzletért:

weblabor.hu/levlistak/wl-phplista/2003/03/027566

És akkor nézzük csak, hogy Varga Tamás és barátai társaságnak van-e köze a rootclick.com domainhez:

whois.domaintools.com/rootclick.com

Persze a Deltha soha sem üzemeltette a Rootclick.hu-t mert:

64.233.183.104/search?q=cache:uffvvO6-GTwJ:www.rootclick.hu/mainhu.html&hl=hu&ct=clnk&cd=3

Ezért soha nem is házalhatott vele. Ugye?

2001 óta akkora pofát eresztett, mint az állat, mert van is mire (mint ti a haverjai):

forum.index.hu/Search/changeASNavigatorStep?o=&aq_text=%2Bindi+%2Bana&aq_cre=0&user_id=&topic_id=9012409&forum_id=9111345&aq_ext=1

Az ugye mindannyian tudjuk, hogy nekem nem fogják kiadni a határozatot az NHH-nál, hanem csak az érintettnek. Ezért mondtam, hogy az ott keresd, mert egy cég vagytok.

Addig lapozgass aloldalakat is, én addig leutazom a fényjel-hez érdeklődni a Tomi után.

web.archive.org/web/*/www.deltha.hu

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.21. 21:14:11

Ez mindössze 20 percbe tellet, de ha a Deltha akarja többet is kibányászhatok velük kapcsolatban. Már volt rá precedens, hogy nem nekem kellett meghátrálnom, mert igazam volt. Bár az is lehet, hogy én egy hazug kis csaló vagyok.


süti beállítások módosítása