Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (143) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (101) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (358) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1139) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Blogok a porondon?

Címkék: blog blogmarketing

2008.05.18. vasárnap 14:48 Konrad

A Kreatív újságban ismét téma volt a blogolás. Még egy blogger lista is bekerült oda, ami bár érdekes és mindenképpen vitatható, de mutat valamit. Az IMA konferencián is volt blogos téma ismét. Valami történik, valami változik - megint téma lett a blog!

Valamikor 2005-2006-ban voltak a blogok igazán érdekesek, boldog-boldogtalan erről beszélt, írt. Aztán valahogy 2007-ben már nem volt érdekes, ha valaki blogolt, 2007. a különböző webkettesek éve volt: videómegosztók, a közösségi hálózatok kiteljesedése, mindenféle egymásra épülő szolgáltatások, és ezzel együtt a webkettő mainstreamesedése (de hülye szó... szóval a webkettő beépülése a hagyományos internetes média világába).

És most 2008-ban megint a blogok... vajon miért?

A mostani blog-reneszánsz azért már más, mint volt 2006-ban. Már nem a blogok érdekesek általában, hanem egyrészt a blogszféra - azaz az aktív bloggerek -, másrészt a blog, mint kommunikációs csatorna. Azaz már nem arról van szó, hogy dejók ezek az izék, webes naplók, vagy mik, hanem arról, hogy dejó, itt van egy eszköz, ami laza, állítólag népszerű a geekek körében, és el lehet vele érni véleményvezéreket.

Azaz: nem a blogokról, hanem a blogos kommunikációról van szó. Nem a blogírás az érdekes, hanem az, hogy a blogokkal milyen megoldásokat lehet összehozni, kiket és milyen módon lehet elérni.

Végső soron a marketingesek érdeklődését is elérték a blogok. Meglátjuk, mennyire lesz ez jó nekünk!

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr11475355

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Propeller 2008.05.18. 16:51:14

Blogok a porondon?A Kreatív újságban ismét téma volt a blogolás. Még egy blogger lista is bekerült oda, ami bár érdekes és mindenképpen [...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gál Kristóf | Primodesign · http://www.primodesign.hu/blog 2008.05.18. 19:55:14

Leginkább az a zavaró a listával kapcsolatban, hogy nem sikerült jól megadni az összes címet...

legrosszabb 2008.05.18. 20:47:21

Nebojsa szereplése a bloggerek listáján elég érdekes... Január óta az oldala alapvetően nem blog, csak egy ingyenes template alapján összetákolt html site és kitartás híján sok blog elkezdése után, egyet sem ír...
Nebojsa korszaka már rég lezárult. Ő már nem való erre a listára.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.05.18. 20:58:06

Azért nagy hiba lenne Nebojsát leírni :) Ellenben az az érzésem, hogy ez a lista kicsit blogger, de sokkal inkább véleményvezér lista. És ha így nézzük, akkor már tényleg csak az url-eket nem értem, és a kimaradtakat...

Zsolti · http://www.hotelkatalin.hu/blog/ 2008.05.18. 23:56:26

valóban a blogos kommunikáción a hangsúly - jól látod a lényeget kedves Konrád

a lista meg szubjektív picit...

hunterbear 2008.05.19. 00:26:23

hát.... prospero mint blogger.... doranskynak a régi blogja.... szántó, aki jó, ha havi egyet postol... bocs, de ez inkább vicc, ugye?

devizakozep 2008.05.19. 08:54:53

hat ennyire mervado es komoly a kreativ :))

Varsányi Martina (xSolutions) · http://i-do-web.freeblog.hu 2008.05.19. 10:18:11

barthazi.hu, ahol egy RSS sincs (vajon ismérve-e egy blognak, hogy van hozzá RSS?),
tothbenedek.hu 2007. júli óta nem blogolt,
turulcsirip.hu mint blog,
stb, stb, a lista meglehetősen érdekesen van összeállítva.

Blogger-e, ha valaki már nem ír blogot, vagy nem blog formátumú weblapot üzemeltet? Vagy csak ex-blogger?

Az biztos, hogy a felsorolt urak jelentősen befolyásolták a blogszférát, ehhez nem fér semmi kétség.

Maria · http://maria.blog.hu 2008.05.19. 11:54:18

Két kérdésem van:

1. Aki nem marketing/online marketing témában ír blogot, hanem mondjuk profi szakácsként, az nem blogger? Ugye, nem így van?

2. Aki marketing/online marketing témában rak egymás mögé karaktereket és ehhez valamilyen blogmotort használ, annak érdekében, hogy eladja magát, az már blogger? Ugye, nem így van?

}:-)

Ocsed 2008.05.21. 09:21:55

Egyetértek, a legfontosabb bloggerek miért pont a webes szektorból kerültek elő? (Jóval több, de "csak"?)

Varsányi Martina (xSolutions) · http://i-do-web.freeblog.hu 2008.05.21. 17:20:38

Ocsed: talán mert akik ezeket a blogokat (Konrad, doransky, Longhand stb) olvassák, azok maguk is a webes szektorban tevékenykednek?