Márpedig ha üzlet, akkor bizony kell neki marketing. És valóban. Miközben eddig jórészt a nem állami egyetemek, főiskolák hirdettek, mostanra az államiak is bizony megjelentek a hirdetési piacon.
Most tekintsünk el attól, mennyire valódi is a verseny ezen intézmények között, inkább koncentráljunk a dolog marketing részére. A felsőoktatásban továbbtanulók döntő többsége 21 év alatti. Márpedig egy dolog szerintem minden állandó olvasom pontosan tud: a 21 év alatti korosztályban kiemelkedően magas az internetezők aránya.
Sőt, azt érdemes hozzátenni: aki komolyan akar továbbtanulni, az bizony szükségszerűen internet felhasználó. A kivételek száma elenyésző.
Mi következik ebből? Leginkább az, hogy az interneten kell hirdetni. Nemcsak lehet, nemcsak érdemes, hanem kell. Ugyanis itt jelennek meg az érdeklődők, itt vannak azok, akik például most is továbbtanulási lehetőséget keresnek.
Egyébként ezen a területen két kampányidőszak van: az első december végétől február elejéig tart, második pont mostanában: július vége - augusztus eleje. Mindkettő olyan időszak, amikor viszonylagos reklámcsend van. Hatékony, olcsó kampányokat lehet így folytatni. És valóban: ha valaki most fut egy kört a fontosabb helyeken, és figyeli az ETARGET és Google hirdetéseket is, jópár egyetem vagy főiskola reklámjával találkozhat.
Kampány van. A felsőoktatásban is.
Utolsó kommentek