Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Online reklámköltés, USA, 2008. június

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány

2008.08.19. kedd 14:43 Konrad

Az USA legnagyobb online hirdetői a költések alapján, 2008. június. Az adatok a TNS Media Intelligence-től származnak. 

Top 50 Internet Advertisers by Media Value,
June 2008
PositionAdvertiserMedia Value
($000)
Sector
1Countrywide Home Loans: consumer services26,212.3Fin
2E-Trade Financial13,199.1Fin
3Classmates Online13,148.1Misc
4Lendingtree.com12,459.4Fin
5Scottrade: online11,609.0Fin
6Scottrade Stock Brokerage: consumer services11,282.1Fin
7University of Phoenix: online10,077.3Edu
8AT&T Wireless10,058.5Tech
9Fidelity Brokerage Service: consumer services9,702.1Fin
10Netflix9,559.5M/E
11Verizon Wireless9,558.5Tech
12TD Ameritrade Brokerage7,579.2Fin
13Live Search7,536.9M/E
14Best Buy6,765.9Ret
15University of Phoenix6,371.9Edu
16Countrywide Bank: consumer mortgage loans6,034.9Fin
17LowerMyBills.com5,989.7Fin
18ShareBuilder.com5,954.3Fin
19TD Ameritrade Brokerage: consumer services5,762.3Fin
20Ameriprise Financial5,502.9Fin
21Norwegian Cruise Lines4,571.5T/H
22Ford autos & trucks: corporate promotion4,209.0Auto
23Monster4,044.8Class
24T-Mobile3,878.5Tech
25StubHub3,809.1Ret
26WebMD3,577.7H/F
27Amazon.com3,546.4Ret
28Vonage3,455.2Tech
29Yahoo Mail3,447.6M/E
30E-Trade Financial: consumer services3,410.8Fin
31CoolSavings.com3,239.5Ret
32Pogo.com3,233.9M/E
33Motley Fool3,224.6M/E
34Overstock.com3,042.2Ret
35nowU3,006.8Fin
36Volkswagen trucks: Tiguan2,990.0Auto
37Microsoft System Center2,939.3Tech
38NexTag2,783.0Misc
39VacationsToGo.com2,769.8T/H
40Charles Schwab: consumer services2,715.6Fin
41ConsumerInfo.com2,652.7Misc
42CBS.com2,650.2M/E
43Universal Orlando Resort2,550.4T/H
44Verizon FiOS2,498.2Tech
45The Wall Street Journal2,448.4M/E
46Freetriplescore.com2,414.4Fin
47Zecco Trading2,397.7Fin
48SuperPages.com2,342.0M/E
49National Foundation for Credit Counseling2,291.3Fin
50Honda autos: Pilot2,247.8Auto
 GRAND TOTAL$286,752 
Sectors: Auto - Automotive; Class - Classifieds; CPG - Consumer Package Goods; Date - Online Dating; Edu - Education; Fin - Financial Services; H/F - Health & Fitness; M/E - Media & Entertainment; Misc - Miscellaneous; Ret - Retail; Tech - Technology; T/H - Travel/Hospitality        
TNS Media Intelligence logo
View: Top 50 Internet Advertisers in May 2008

 

Methodology: The chart represents the value of display advertising in both standard and nonstandard ad formats using CPM-based methodology. Media expenditure estimates don't always take into account special considerations, including publisher discounts, barter agreements, cosponsorship, affiliate relationships, and the like.

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr18623148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aha 2008.08.19. 15:30:19

ezeknek a postoknak mi értelme van?
a szakértelem és a folyamatosság látszatát keltik a boldog tudatlanokban?

ennél még a "ki volt a legkeményebb gyerek a múlthéten az ingyencsengőhang szóra" etagret postok is többet érnek, ott legalább nyilvánvaló a cél.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.08.19. 16:23:17

aha, az olvasottság és "linkeltség" alapján sokakat érdekelnek ezek az adatok. Csak ezért hozom le rendszeresen.
Engem is meglepett, hogy hány helyről linkelték be direkt a reklámköltés valamelyik hónapját.
Egyébiránt ha már kérdezel: az ilyen jellegű kommentjeidnek a jóindulaton kívül mi más értelme van? :)

aha 2008.08.19. 18:38:44

a jóindulaton kívül az ég világon semmi.
de legalább őszinték

akkor tegye fel a kezét, aki ezeket az infókat relevánsnak tartja, élni sem tud nélkülük, fogalma sincs, hogy hol találja ezeket a neten!

aki ezek még inne linkeli is, az jelentkezhet 2 kézzel is!

R2D2 2008.08.19. 20:15:57

Jól elvagytok :):)

mecs · http://submitmultimedia.blog.hu 2008.08.20. 19:18:16

Hajrá hajrá, az onlinemarketing blog lesz majd a legértékesebb ego - harc blog :D:D

Iron1 2008.08.20. 22:51:41

Egy kézzel jelentkezés, nekem hasznos, akkor is, ha tudom, hogy hol lehet még megtalálni.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2008.08.21. 13:59:04

Én is innen találom meg, és érdekel. Biztos meg tudnám keresni, de így nem kell vele vacakolnom. Nagyon is érdekelhetik ezek az adatok pl. azt a személyt, aki tőzsdézik (em amatőr szinten) és akit érdekel a reklámszakma. De azért nyugodtan küzdjetek csak egymással, érdekes. :-)

aha 2008.08.21. 14:13:19

és mire használjátok ezeket az adatokat?
hol látjátok gyakorlati hasznát?
aki nem amatőr szinten tőzsdézik az itt fogja keresni ezeket???

Iron1 2008.08.21. 17:19:25

@aha: Én például megnézem, hogy rajta vagyok-e a listán. Ha nem, akkor bemegyek dolgozni.

aha 2008.08.21. 19:07:32

run you fools

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2008.08.21. 20:50:57

aha.... nyugi. Én Pl. rajta vagyok a lsitán azért nézem...

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.08.22. 00:11:28

Engem spec érdekel a lista. Sőt, amikor időm engedi el is mélázok rajta. Mivel nem vagyok marketinges, legalább egy kicsit szeretném megérteni a miérteket. Számomra érdekes követni ezeket a trendeket. Milyen időszak milyen irányt szab a költekezésnek. Mikor és melyi szegmens spórol. Egyszer talán majd megértem. Addig meg olvasgatom Konrád bejegyzéseit. Nem a nagymellényes szakemberekre vagyok kiváncsi, hanem közérthető és karnyújtásnyira hozott információra. Mivel nem vagyok marketinges.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.08.22. 00:15:39

Azért ez a Univ. Phoenix engemnem hagy nyugodni. Májusban elpaskolt 20 millát, most megint elver 16 millát. Oktatási intézmény. Milyen projekt pénzeket nyertek meg vajon, hogy repkednek a forint milliárdok? Persze, új szemeszter, de akkor is. Hihetetlen, hogy a pénzügyi szektorral és a gyógyszeriparral, valamint a telekommal versengve befért az első 50-be.

aha 2008.08.22. 09:50:41

fogd már fel, hogy a UniPhoe nem költött el soha annyi pénzt

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.08.23. 21:24:21

Felfogtam. Kösz. Azért, mert a májusihoz bekommenteltél még nem feltétlenül olvastam eddig. Most elolvastam és megértettem, bár nekem héberül van, amit összeírkáltál. Leírhatnád emberi nyelven.

Pl: "Ezek csak becsült adatok, amelyek alapját mindössze a kattintások száma adja, amelyet felszoroznak egy átlagos értékesítési árral, ami valahol $0.18/click környékén mozog."

Úgy látszik, hogy lassan már mindenki elfelejt emberi nyelven beszélni. Mindegy.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.08.23. 21:26:04

Még valami: Ha már ennyire képben vagy, akkor hány yardot produkál a top 50 foritnban szerinted?

novashop · http://novashop.hu 2008.08.25. 21:58:05

hát "szegények"... Ez 1 havi költés lenne? Elég durva. A Countrywide tudtommal csődbe ment, és Citybank vásárolta fel, de ha így öntik a zöldhasút nekik se sok lesz hátra. szarra nem lehet várat építeni. hiába költenek 26millát reklámra.

aha 2008.08.26. 11:49:16

#.Andrei: nem vagyok én képben. az van képben, aki tanítja a témát egyetemen, főiskolán és még ennyit sem konyít ehhez. szomorú. elkeserítő. felháborító.
és "gyártja" a félművelteket futószalagon.

#novashop: mégeccer leírom: ezek nem valós költések, csak becsült volumenek. a legtöbb esetben távolállnak a valóságtól a fentiek miatt.


süti beállítások módosítása