Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Go online!

Címkék: onlinemarketing weboldal

2008.11.04. kedd 22:00 Konrad

Többször írtam már arról, hogy mennyire nem működik az, ha valamilyen online szolgáltatást szeretnénk nem online eszközökkel reklámozni. Ilyen eszköz például a tévé, a rádió vagy az óriásplakát.

Nem arról van szó, hogy egy cég hirdetésében ne legyen benne a weblapjának a címe. Mert legyen benne, sőt! Hanem arról, ha a célunk az, hogy egy webes szolgáltatásnak forgalmat csináljunk. Azaz például építünk egy izgalmas, új közösségi hálózatot, majd elkezdünk óriásplakáton reklámozni. Vagy van egy webes üzleti szolgáltatásunk (pl. biztosításkötés), és elkezdjük azt a tévében reklámozni.

Ezek az eszközök estleg brand építésre jók lesznek, de forgalmat generálni... hát nem igazán. De vajon halottak tényleg ezek a megoldások? Nincsenek trükkök, amik segítenek?

De vannak, nézzünk néhányat, a teljesség igénye nélkül! Nem lesznek nagy találmányok, ismert dolgok ezek, de mégis érdemes végigvenni.

  • Legyen a hirdetés egyben játék is! Olyan játék, amihez el kell menni a weboldalra. Pl. a kupon kódot ott lehet beküldeni, vagy ott kell válaszolni a hirdetésben feltett kérdésre. Ugyanis ha van kellő ösztönző erő, akkor az érdeklődők megjegyzik a weblap címét. Egyébként észre se veszik...
  • Használjunk beszédes, könnyen megjegyezhető, nyelvtani problémát nem tartalmazó url-t! A Lapszabaszat.hu az egyik kedvencem a témában. Rögtön lehet tudni, mi ez, és el se lehet felejteni. (Dolgoztattam is már velük, naná!)
  • Ázsiában szokás, hogy nem weboldalt, hanem pl. Google keresést reklámoznak. Azaz nem azt kell kiírni a kampányba, hogy www.onlinemarketing.hu, hanem ezt: "Google.hu: online marketing". Ehhez persze stabil első hely kell, de ha cégnévvel játszuk ezt, akkor ugye nagyobb az esély. Azaz pl. egy "Google.hu: Hörmann" hirdetést simán el tudnék képzelni idehaza is.
  • Árkommunikáció: 10%-al olcsóbb az interneten! Ezt nem magyarázom tovább...

..és akkor ennyi. Illetve biztos van még, de én többet nem tudok. Esetleg mások? Szívesen veszek újabb ötleteket. Egy a lényeg: valóban terelje a netre az embereket!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr97750221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Longhand · http://optimalizalas.info/ 2008.11.05. 02:30:33

Az intenzív kereső használat általánosan jellemző minden felhasználóra, ezért mindenképp' erre érdemes építeni, nem véletlen az ázsiai példa amit említesz.

Emiatt - kicsit másik oldaláról nézve a dolgot -, érdemes fülelni a TV reklámok szövegezésére, mert nagyon erős befolyással vannak a felhasználók keresési szokásaira.
Esetleg kapacitálhatunk a konkurensek drága offline promóciájából a saját javunkra online egy keveset ;)

ervin d · http://www.marketingszoveg.com 2008.11.05. 12:55:13

Hányszor, de hányszor volt már olyan, hogy láttam valamilyen offline médiában hirdetni egy weboldalt, és meg is akartam nézni, de nem voltam gépközelben, így mire oda jutottam, el is felejtettem. Valóban, ha nem kattinthat azonnal az ember, nem valószínű, hogy odajut.

Persze múltkor beregeltem egy helyre, ami ingyen belépőt adott egy buliba a látogatásért cserébe (egy újságban hirdették a webhelyet). Tehát nálam működik a dolog... :)

Vida Ági · http://www.rizsanelkul.hu/ 2008.11.05. 14:56:45

Attól is függ,milyen az a reklám, a HVGben hirdet rendszeresen egy IT-s oldal, őket pl. első blikkre megjegyeztem, mert problémaközpontú volt a hirdetés. Mindig 2 vagy 3 konkrét problémáról van egy 1-2 mondatos kis leírás és alatta a link, ha a te problémád pont közte van, biztos megjegyzed az URL-t is.

Szabó Gábor · http://www.webforgalom.hu 2008.11.07. 14:39:28

A Google: ... kivételével alkalmaztam a felsorolt technikákat. Az én tapasztalatom is az, hogy egy online szolgáltatást hirdető offline megjelenés eredményessége nagyságrendekkel elmarad az netes-től.


süti beállítások módosítása