Egészen pontosan 2005. november 24-én írtam arról, hogy a Google elindítja a Click-to-Call szolgáltatását az USA-ban. Érdekes ötletnek tűnt már akkor is, hiszen azonnali visszajelzést kap a hirdető, azonnali kapcsolatfelvétel történik, amiből sokkal nagyobb valószínűséggel lehet üzlet.
Ezt írtam 2005-ben: Persze ez a szolgáltatás jelenleg még erősen USA centrikus. De amennyira hatékonynak hangzik így elsőre, nem csodálkoznék, ha nagyon hamar nálunk is megjelenne.
Eltelt három év.
Most van a nagyon hamar: az Adverticum elindította a Click-to-Call szolgáltatást idehaza is. Végre.
Igaz, közben eltelt három év, és mára egyre többen beépítették a weblapjukba a Skype hasonló megoldását. Így aztán már kevésbé ismeretlen és így kevésbé nagyot durranó a módszer. De a Skype-al szemben az Adverticum megoldása a bannerekbe is beépíthető, azaz ha valakinek megtetszik valamelyik portálon egy ajánlat a hirdetésben, máris hívhatja a hirdetőt.
Ez innentől válik érdekessé igazán. Nagyon kiváncsi leszek, kik fogják meglépni ennek a használatát...
Utolsó kommentek