Még a legszarabb reklámfilm is lehet annyira érdekes, hogy meg akarja nézni valamelyik potenciális ügyfél. Mert tetszik neki a zene, a színész, vagy egyszerűen csak kiváncsi.Mégis, nagyon kevés cégnél látom azt, hogy tudatossan megosztja az interneten az összes reklámfilmjét.…
Mutasd meg a reklámfilmed!
Címkék: video
2008.09.12. péntek 14:57 Konrad
7 komment
overflow
Címkék: gépház
2008.09.11. csütörtök 21:08 Konrad
Van az úgy, hogy az embernek egyszercsak elfogy az agyi kapacitása. Így 40 közelében egyre inkább. Ma például mindössze 4 óra kemény tárgyalásom-tanácsadásom volt összesen, de úgy tűnik, ez elég is volt.Overflow.A mai bejegyzés agyi kapacitás hiányában elmarad.
2 komment
Weboldalad van, és bevételt szeretnél?
Címkék: blog ajánló weboldal
2008.09.10. szerda 20:49 Konrad
...akkor mindenképpen kövesd figyelemmel Rabbit blogját, ahol nagyon érdekes információkat ad arról, milyen feltételekkel lehet bekerülni például egy sales house-ba.A téma egyébként is örök klasszikus, folyamatosan indulnak úgy új oldalak, hogy nem igazán rendelkeznek működő…
28 komment
Eladni vagy igényt teremteni?
Címkék: onlinemarketing kampány viral vírusmarketing gerillamarketing
2008.09.10. szerda 19:30 Konrad
Azt mondják - és azt is tanítják - hozzáértők, hogy az az igazán jó reklám, ami nem eladja a terméket, hanem igényt teremt rá. Azaz nem a vásárlásra buzdít, hanem kedvet csinál. Ismerősen hangzik?Erre játszik egyébként a nagyok közül az Apple, ezerrel. Nem a termék az…
6 komment
Bloggerek egy kampányban
Címkék: onlinemarketing kampány vírusmarketing blogmarketing
2008.09.09. kedd 18:15 Konrad
Még a nyáron írtam, hogy direkt bloggereknek szerveztünk egy kis akciós játékot. Mivel mára megvannak a győztesek is, röviden leírom, mit tettünk és mit tapasztaltunk.Az ötlet az volt, hogy megmozgatjuk a bloggereket: hirdessék ők is a pótjelentkezés lehetőségét a Gábor Dénes…
39 komment
Miért jó a banner? Miért nem jó a banner?
Címkék: onlinemarketing kreatív
2008.09.08. hétfő 20:18 Konrad
A nem kis vihart kavart bannerkészítéses bejegyzésem kommentjeiben felmerült az a kérdés, vajon érdemes-e egyáltalán bannert használni egy kampányban? Nézzünk néhány érvet pro és kontra!Miért nem jó a banner:Alacsony az átkattintási arány. Brutálisan. 1000 megjelenésből ha…
38 komment
Legjobban teljesítő kampányok az ETARGET-en, 36. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista
2008.09.08. hétfő 00:22 Konrad
Az ETARGET hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az ETARGET hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő…
Utolsó kommentek