A tegnapi bejegyzésemben arról írtam, hogy milyen jó lenne, ha lenne értéke a bannereknek. Aztán a kommentekből kiderült, hogy igazán utópisztikusnak tűnik az ötlet a mai valóságban, hiszen sok esetben mindössze 2 óra jut egy darab banner megtervezésére, legyártására. Ez…
De akkor minek kellenek bannerek?
Címkék: kreatív
2008.11.28. péntek 14:24 Konrad
13 komment
Le az unalmas bannerekkel!
Címkék: kreatív
2008.11.27. csütörtök 16:54 Konrad
Egy-egy tévéreklámnál teljesen természetes dolog, hogy tudjuk (tudhatjuk) ki készítette. Sőt, reklámversenyeket lehet nyerni egy-egy jól sikerült filmmel. Persze vannak olyan reklámok, amik inkább ár vagy terméktájékoztatók, és "nem rakják ki az ablakba" az…
18 komment
Bevezettetett
Címkék: onlinemarketing wom
2008.11.26. szerda 23:03 Konrad
Hétfő este egy érdekes sörözésre voltam hivatalos, ahol arról beszélgettünk, hogyan is kellene egy internetes szolgáltatást bevezetni ma Magyarországon. Amiben egyetértett a társaság, az nagyon kevés dolog volt. Talán annyi, hogy nincs egyértelmű megoldás, nincs olyan Szent…
12 komment
Papírforma
Címkék: iab
2008.11.25. kedd 21:46 Konrad
Az elmúlt napokban elsodortak az események, így csak most tudok írni arról, hogy megalakult az IAB hazai tagozata. A témával már foglalkoztam pár bejegyzésben, így most nem az alapokról kezdeném, hanem inkább a megalakulásról írnék.Ennek a legfontosabb része az IAB elnökségének…
5 komment
Blogter az 1096. napon
Címkék: blog üzlet business blog
2008.11.24. hétfő 10:07 Konrad
Három éve, ősszel robbant be a köztudatba egy új cég és egyben egy új szolgáltatás: a Blogter. Blogszolgáltatások már voltak idehaza, egyfajta langyos őskáosz utáni állóvíz. Jobbára üzleti tervek nélküli, jórészt kedvtelésből írt megoldások segítségével lehetett a .hu…
27 komment
Legjobban teljesítő kampányok az ETARGET-en, 47. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista támogatott bejegyzés
2008.11.24. hétfő 00:17 Konrad
Az ETARGET hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az ETARGET hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő…
Utolsó kommentek