Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mire optimalizáljunk?

Címkék: keresőoptimalizálás tematikus hónap

2009.04.14. kedd 16:39 Konrad

Rendszeresen előjön a kérdés: mire optimalizáljunk? Vagyis melyik keresőben legyünk jó találati helyen?

A válasz az, hogy a Google-ben. És ez első közelítésre igaz is: sem a Yahoo, sem a Live nem rendelkezik olyan magyar lokalizációval, ami miatt sokan használnák. És bár a Live-nak elég nagy a látogatottsága, de onnan nagyon kevés találat érkezik. A nagy látogatottság oka ugyanis az, hogy sokaknál az Internet Explorer-ben ez a nyitólap, így minden elindításkor ez jön be. De a keresési találatokhoz akkor is Google-t nyitnak a magyarok. A gyakorlatban ez 95% körüli piaci részesedést jelent a Google javára!

De.

A Google sem egy kereső! Érdemes lefuttatni ugyanazt a keresést a Google.com-on és a Google.hu-n, máris látszik a különbség.

Sőt, ha a Google.hu-n a magyar nyelvű oldalakon keresünk és nem a Web-en, akkor is más találatot kapunk!

Nos, ilyenkor kell ismerni a weboldalunk célcsoportját. Ha tudjuk, kiket akarunk elérni, akkor meg kell nézni az ő webezési szokásaikat, és annak megfelelően kell optimalizálni. De hazai cégnél jellemzően mégis a Google.hu a jó megoldás. A Web-en keresve.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr341064808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2009.04.14. 18:17:10

Sajnos/Szerencsére, egyre szerteágazóbb és összetettebb kutatást igényel a célcsoport szokásainak feltérképezése a keresoptimalizálás terén.

zm 2009.04.15. 11:18:42

Ezt kifejtened kicsit legyszives? Hogy lehet a google.com -ra optimalizalni a google.hu -val szemben, vagy forditva?

koszi

M. Attila · http://mlmtitkok.hu 2009.04.15. 17:31:06

Ez a com/hu dolog nekem is új. Eddig abban a tudatban voltam, hogy elég kukcsszóra (amit keresnek) + földrajzilag optimalizálni (adwordsben pl.) Mindig tanul újat az ember.

Üdv.: M. Attila

EsTeh · http://www.go2jordan.info 2009.04.16. 00:06:09

Ezt én sem értem igazán...

Szerintem egy magyar nyelvű oldalt csak magyaroknak ad ki, tehát ha valaki a google.hu-ban keres. Illetve akkor, ha bár a google.com-on keres az illető, de a Google magyarként azonosítja a gépét.

(Én pl. hiába vagyok külföldön és keresek a .com-on, mégis sokszor kevésbé releváns magyar oldalakat sorol nekem előre.)

Ugyanakkor egy angol nyelvű oldalt kiad bárhol a világon az országok szerinti keresőkben is.

Én ugyan nem optimalizáltam az angol nyelvű oldalamat sem a dán, sem a brazil Google-ra, mégis 3. találatként jön mindkettőben - ráadásul nem is arra a kulcsszóra, amire az adott oldal "optimalizálva" lett. A .com-on meg második.

Nem mintha sokat agyalnék ezen, csak most e poszt kapcsán néztem bele a statisztikába. De mindenesetre érdekes.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.04.16. 00:07:43

Azt már látom, hogy vissza fogok térni a témára, de várom a még felmerülő kérdéseket, igyekszem majd egy post keretében mindenre válaszolni.