Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL bircaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • elizon pucsnik: Az,hogy ha megteheted,maradj nyugton a v@lagadon otthon,az nem gyámkodás.Az lenne a cél,hogy keves... (2020.04.05. 09:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (545) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1153) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (269) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A netről a mainstreambe?

Címkék: onlinemarketing ajánló

2009.04.15. szerda 21:44 Konrad

Vagy inkább a net már a mainstream? A franc se tudja. De tény, egyre több olyan dolog van idehaza is, ami az interneten indul, és ugyanolyan "karriert" fut be, mintha mondjuk a tévéből indult volna. Igaz, a hatásmechnaizmus más, a sebesség is más, de már létező folyamatról van szó.

A legújabb konkrét példa a "sün" mém, ami március 15-én indult, vagyis egy hónapja, és mára nemcsak történelme van, hanem szakirodalma és rajongói klubja is. És szépen átlépett egy másik csatornára, a tévébe is.

Minderről bővebben itt lehet olvasni, de például az Index is foglalkozott már a témával egy hosszabb cikkben.

Tanulság? Az internet felnőtt. Elsődleges hírforrássá vált, és már önmagában elég lehet ez a csatorna is, ha valamit el akarunk indítani.

Persze csak ha megfelelő célcsoportra célzunk. Mert mosóport még mindig máshol adnék el.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr711067535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szamurájx · http://www.szamurajblog.hu 2009.04.15. 23:27:50

hát, szerintem nálunk az alternatívabb dolgoknak igen csak minimális az esélyük az elindulásra magyarul

bár úgy látom, hogy ez a cikk inkább a poénos állatság terjedéséről szól, hát az tényleg kiszámíthatatlan

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.04.15. 23:30:58

@Szamurájx: Nem is a poénos általánosságok, inkább azok a dolgok, amik a neten kívül is életképesek, és a neten mainstream.mé válhatnak.

Mária 2009.04.16. 07:45:42

A sünözés nem a Homárról indult?

gulyaszoli · http://tapirwar.tumblr.com 2009.04.16. 07:47:52

én akkor kezdtem rájönni, hogy lassan az internet is mainstreammé válik, amikor a TV2-őn a Tényekben forrásként nem az volt megjelölve, hogy Internet (nagy betűvel), hanem végre kiírták hogy Index.hu vagy Youtube

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.04.16. 08:07:02

@Mária: nem annyira. Legalábbis ha jól emléxem első körben Twitter - Wamma blog volt a forrás.

pollner · http://soreo.biz 2009.04.16. 15:25:39

@Konrad: Az internet egy része (Index, Origo) már régóta a mainstream része. Ott vannak a tudósítóik az "eseményeken", előfizetnek az MTI híreire (rendesen használják is azokat). Közben persze az Index nyomja a bulvárt ("ez kell a népnek"), meg fenntartják a "jópofa gyerekek vagyunk" (Bede-Szily-Tóta stb. vonal. Mindez régi történet, nem a "sünözéssel" történt. A sün-kultusz egy viszonylag szűk kör játéka, amit "kis színesnek" átvett az Index, de ennek nem szabad túl nagy jelentőséget tulajdonítani.

tsabeeka · http://blog.tsabeeka.hu 2009.04.16. 15:57:23

@Mária: ez a sün nem a "szarjál/szüljél sünt" téma, az indult a homárról. ez a rendőr - csengőhang - wammás sünológia - stb helyről indult, ahogy konrád is mondja.

@Pécsi Ferenc (pollner): szerintem konrád nem a konkrét kis színesre gondolt, hanem magáról a jelenségről van szó. ahogy egy sünnel meg lehet csinálni, éppen úgy meg lehet mással is.
a viszonylag szűk kör játéka pedig egyáltalán nem igaz, legalábbis olyan ember is beállította már csengőhangnak, akinek látványosan semmi köze nincs a webhez az iwiwen meg az e-mailen kívül.