Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Szabályozni, azt tudtok!

Címkék: onlinemarketing

2009.04.28. kedd 20:02 Konrad

Miért van az az érzésem, hogy ha valaki bizottságba tömörül és némi politikai hatalmat kap, akkor kényszeresen bele akar szólni a dolgokba, és mindenáron szabályozni akar? Olvasom a Gazdasági Versenyhivatal összefoglalóját a tévés reklámpiacról, ahol is megállapítják, hogy nincs verseny a nézettség mérés piacán, ezért:

A hatóság azt javasolja, az új médiatörvény vonja az állami közbeszerzések körébe a nézettségmérési pályázatot, mert ez a megoldás biztosíthatja legjobban a meglévő piaci problémák megoldását.

A piaci probléma pedig:

 A jelenlegi állás szerint a 12 éve egyeduralkodó AGB Nielsen mérései az etalonok, de a versenytárs nélküli cég „nem érdekelt kellőképpen a fejlesztésben” – írja a GVH tervezetét véleményező, Sarkady Ildikó korábbi kormánytanácsadó vezette Media Content anyaga.

A problémát értem. A megoldást nem. Az állami közbeszerzés nem arról szól, hogy megintcsak egy valakit választanak ki? Ráadásul az aztán tényleg mindent fog vinni... A piacon nem azért nincs két mérés, mert az AGB ronda módon kicsinált mindenkit, hanem mert nem elég nagy ahhoz a piac, hogy két költséges rendszert is eltartson!

Szóval nem értem. De valahol megijeszt ez a dolog: vajon ez a fajta kényszeres szabályozás mennyire fog kiterjedni az internetre? Mert az e-mail címek gyűjtését már kellően elbaszták, és bár itt talán lesz változtatás, de jól mutatja, mennyire dilettánsok próbálnak beleszólni a napi piaci folyamatokba. Tényleg nincs más megoldás, mint mindent önszabályozni, és kell a versenytársak közti kellő együttműködés ahhoz, hogy ki lehessen golyózni ezt a kényszeres állami szabályozási mániát.

Mert attól félek, ez semmi jóra nem fog vezetni, csak kényszerű kikerülésekre, szabályok újraértelmezésére és például menekülésre az országból. Miért hiszik azt egyes hivatalnokok, hogy az a dolguk, hogy nehezítsék az életünket? Könyörgöm, nem lehetne inkább azt szabályozni, hogy hány fok legyen az ORTT és a GVH ügyfélszolgálatán, hogy biztosan megizzadjanak az oda betérők?

Bennünket meg felejtsenek el végre!

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr431092300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáki István · http://www.csakiistvan.hu 2009.04.28. 21:34:02

"Miért hiszik azt egyes hivatalnokok, hogy az a dolguk, hogy nehezítséh az életünket?"

Nos azért, mert ha nem csinálnának semmit egész nap, vagy negyedévente, még a végén azt hinnék róluk lopják a napot, így időről időre kihoznak egy két ilyen okos dolgot

joskafiser 2009.04.29. 22:17:52

Ezt azért át lehetne ültetni a webre is. Vicc, hogy KIZáRóLAG! a webaudit aaaa Zisten... Mutyi melegágy.
Najó, felébredek mindjárt.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.04.29. 22:31:08

@joskafiser: a webaudit mellett ott van a Gemius is azért, és kellően pontos és reprezentatív az is.

DonátAmstaff · http://hunamstaff.hu 2009.05.04. 15:51:18

A VICC az, h erről olyanok akarnak dönteni, akiknek nem sok közük van az egészhez... szomorú, kis magyar valóság


süti beállítások módosítása