Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

10+1 ok, amiért nem olvasok papír újságot

Címkék: humor

2009.05.27. szerda 13:04 Konrad

(Apró pici vélemény a Média Hungary kapcsán.)

1. Bepiszkítja a kezemet.

2. A tegnapi hírek vannak benne.

3. Nem frissül.

4. Ami alá van húzva, az nem kattintható.

5. Kényelmetlen pakolgatni, nem fér a mobil mellé.

6. Nem mozognak a képek.

7. Nem tudom kommentezni és a kommenteket követni.

8. Nem tudom tiltani a hirdetéseket.

9. Szerettem volna megnézni a régebbi cikket, amire reagált a mai - de nem sikerült, nem találtam a múlt heti számot.

10. Nem jelenik meg a lap reggelente az asztalomon, meg kell venni...

10+1. Egyébként is online marketinggel foglalkozó csőlátású vagyok!

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr431146664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fotofabrik 2009.05.27. 13:32:22

tűnhetne kötözködésnek is, de minden szava nagyon is igaz!

2009.05.27. 14:00:47

10+2 retyón is a laptopot hajtod össze
10+3 reggelinél is

néha jo az azért. :)

haveavoice · http://www.haveavoice.blog.hu 2009.05.27. 14:09:36

hát ez kurvajó:D amúgy én is így vagyok minden pontjával.

BigTom 2009.05.27. 14:34:25

+1 Ha valamit nem értek, akkor elő kell vennem egy lexikont, vagy oda kell mennem a PC-hez, hogy fellapozzam a Google-t.
+2 környezetszennyező, mert kivágják a fákat miatta.
-1 A reklámok nem mozognak, nem ugrálnak a szöveg elé, és nem is kell őket kiixelni.
-2 Sok publicista ma még inkább csak papír újságba publikál.
-3 A papír újságba írásnak rangja van.

2009.05.27. 14:42:30

"környezetszennyező, mert kivágják a fákat miatta."

fejlett erdőgazdálkodás van azért, nem észnélkül csapkodnak ki fákat ezért.... :D

Konflikt · http://flickr.com/konflikt 2009.05.27. 14:54:33

nemtudom megosztani readerben..: )

fokaorr 2009.05.27. 15:22:40

en ugyan olvasok papirt is, de nem tudok benne gyorsan keresni :)

NemTV 2009.05.27. 15:42:26

Gratulálok, már a fotóról is levettem, hogy a cikk írója mennyire igénytelen, szürke-egér.

WUT (törölt) 2009.05.27. 15:46:52

"8. Nem tudom tiltani a hirdetéseket."

ezt pont az online-marketing szakember írja? :p

rroderik · http://rroderik.freeblog.hu 2009.05.27. 15:47:28

Tök jogos, de akkor 10+1 ok, miért olvasok papír újságot:

1. Vécén ülés közben nem merül le az aksija.
2. Ugyanitt jól jön, ha elfogy a papír.
3. Elveszíthetem, és nem fáj a fejem miatta.
4. Metrón el tudom vele takarni az arcom.
5. Ha felháborít a tartalma felgyújthatom.
6. Ha szép lány jön szembe, virágot hajtogathatok belőle. (Vagy eltakarhatom az arcom.)
7. Balaton melletti olvasás után kishajót hajtogathatok belőle. (Mátrában repülőt.)
8. Vízparti hekkezés elengedhetetlen kelléke.
9. Idióta ponyvaregényeket csomagokhatok bele (pl. ÉS-be), annélkül, hogy más látná, épp mit olvasok.
10. Tábortűzrakás elengedhetetlen kelléke.
10+1. A változatosság kedvéért.

ibn_battuta 2009.05.27. 16:32:32

PRO:
Kedvenc kávézómban jó olvasni az Economist és más színvonalas külföldi újságokat. (Heti kétszer)

KONTRA:
A magyar újságok nagy része valamerre elfogult, nem válogathatok az engem igazán érdeklő hírek között, színvonalas elemzések pedig ritkák.

Akik azzal jönnek, hogy az online újságolvasás környezetbarát, elmondanám, hogy a világ szervereinek fenntartása ma már több károsanyag kibocsátásával jár, mint amennyit a repülőgép-forgalom generál. (És ebben még nincsen benne a felhasználói számítógépek áramfelvétele.)

Paleee 2009.05.27. 16:34:48

Pro és kontra mindegyik érv tetszik :)

+ az online sosem fogy el, míg a hagyományost hamar elkapkodhatják
+ az online (általában) ingyenes

@BigTom: ez igaz, sokan csak "papír alapon" publikálnak.

Meg egyébként is, az újságolvasásnak vagy egy "feelingje", ahogy többen mondták, vonaton zakatolás közben, Balaton parton a széllel küzdve, vagy a wc-n ülve :)

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2009.05.27. 17:00:51

"8. Nem tudom tiltani a hirdetéseket.

10. Nem jelenik meg a lap reggelente az asztalomon, meg kell venni..."

Nyilván a humor-cimke miatt fért ez így bele.

Ha minden felhasználó tiltaná az online hirdetéseket, akkor bizony egy hírportál tartalma sem lenne ingyenes, meg kellene venni, hogy az asztalodon legyen reggel.

De ezt valószínűleg tudja egy online marketinggel foglalkozó szakember. Még akkor is, ha csőlátású. :)

nemuccaszoc 2009.05.27. 17:39:09

Ezt hozasd lea holnapi népszabiban :D

Stavok 2009.05.27. 21:36:22

Konrád, kérlek, mondd, hogy csak vicc volt ez a bejegyzés. :-)
Különben nagyot csalódnék Benned...
És felteszem, a bejegyzésre mély egyetértéssel reagálók sem marketing-szakemberek. Remélem... :-)

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2009.05.27. 21:43:33

@rroderik: Sajnos, az általad megfogalmazott pontok inkább csak a papír funkcionalitását jelzik, nem kifejezetten az újságokét/magazinokét. De ettől függetlenül egész ötletes. :P

efff_ · http://eff.hu 2009.05.27. 22:43:57

Sokan csak azt hiszik, hogy rang a papíralapúba írni. Ezek ábrándok. Megélhetési újságírás jellemzi a magyar szakmát, és ez úgy érvényes az online-ra is, ahogy a printre is. Ritka kivételek akadnak, de ők éppen azért tudnak maguknak akár print, akár online téren hírnevet kivívni, mert tehetséggel, stílussal, stb-vel bírnak.
A printesek részéről van persze féltékenység az online-sokkal szemben, de ennek okainak feltárása nagyobb kitérőt érdemelne.
Bár @konrád humorral címkézte fel a posztot, az általa is nagyra tartott Karinthy olyan ügyesen csomagolta iróniába és humorba bölcsességét, hogy nem véletlenül lett ezért _is_ sokak kedvence.

A printnek és az online-nak is megvannak a maga pozitívumai. Elalvás előtt már nem laptopon olvasom kedvenc témáimat, hanem az azokat megjelentető cég havilapjában. De az olvasási szokásaink önkéntelenül is megváltoznak, főként ha munkánk és életvitelünk olyan, h folyamatosan net előtt vagyunk.Vagy az a munkánk, és viccelünk is, éppen ezért is.

ugyintezo1 2009.05.28. 11:32:39

1. Bepiszkítja a kezemet ... nem is igaz, a Playboy nem ragad az ujjaidhoz...
2. A tegnapi hírek vannak benne. - És ezek mennyiben térnek el a maitól? Holnapitól? (és ha az összes nevet Kovácsra cseréljük a lapban?)
3. Nem frissül. - Nem is avul el, lásd 2. pont, tehát takarékos.
4. Ami alá van húzva, az nem kattintható - dehogynem, rákattansz...
5. Kényelmetlen pakolgatni, nem fér a mobil mellé - vegyél nagyobb mobilt (Nokia 2110 vagy egy elfekvő 450-es?)
6. Nem mozognak a képek - olvasd metrón!
7. Nem tudom kommentezni és a kommenteket követni - dehogynem, széljegyzet. Szavakat a szélbe írod és megjegyzed, melyik betűt merre vitte a szél.
8. Nem tudom tiltani a hirdetéseket - olló? vagy leragasztás? (csak pár _kreatív_ ötlet kell...)
9. Szerettem volna megnézni a régebbi cikket, amire reagált a mai - de nem sikerült, nem találtam a múlt heti számot. - lásd második pont. Csak tudni kell olvasni a sorok közt.
10. Nem jelenik meg a lap reggelente az asztalomon, meg kell venni... - feleség? anyós? gyerek? titkár? titkár felesége? kutya?
10+1. Egyébként is online marketinggel foglalkozó csőlátású vagyok! - Könyvet írtál? mert azzal lenne 10+1 gondom: 1. Bepiszkítja a kezemet. 2. A tegnapi hírek vannak benne. 3. Nem frissül. 4. Ami alá van húzva, az nem kattint... tovább is van, mondjam még?

:)

fg
hol a nyavalyába regeltem ezzel az ugyintezo nevvel... (a radart nem is kérdezem meg, hogy mi, hamár így arcomba nyomták)

heliox 2009.05.31. 04:19:38

@ugyintezo1: 1. Bepiszkítja a kezemet ... nem is igaz, a Playboy nem ragad az ujjaidhoz...

A lfszt nem ragad. Eleinte persze nem, de ha már használtad.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.05.31. 18:18:52

ostobák.

"10+1 ok, amiért nem olvasok papír újságot
Címkék: humor "

olvassuk el a cimkét mégegyszer.

Rung András · http://www.twitter.com/rungandras 2009.05.31. 19:13:49

Viszont nem viheted be magaddal a fürdőkádba! Vagy csak nagyon óvatosan.

haccp (törölt) · http://haccpinfo.hu 2009.06.11. 02:30:59

Én nem olvasom a nyomtatott újságot, csak nézem. Usability szempontjából hasznos. Mert ezt régóta olvassák az emberek és hozzá vannak szokva, továbbá ez azért eléggé kiforrott...fordított piramis, fold, stb...mind onnan jön. Főleg tartalom centrikus weboldalak készítésekor nem lehet figyelmen kívül hagyni...persze csak ha valaki ad a hatékonyságra.


süti beállítások módosítása