Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • elizon pucsnik: Az,hogy ha megteheted,maradj nyugton a v@lagadon otthon,az nem gyámkodás.Az lenne a cél,hogy keves... (2020.04.05. 09:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Belzebubo: Elnézve egyébként az üres utcákat, villamosokat, buszokat, vonatokat, nekem úgy tűnik,... (2020.03.29. 21:45) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Konrad: nyilván én csak a magam nevében beszélhetek illetve talán egy szűk réteg - városi, értelm... (2020.03.29. 21:42) Miért nem maradsz otthon?
  • Konrad: @Belzebubo: Nem várok senkitől semmit, sőt, kínosan ügyeltem, hogy ne beszéljek egyik korosztályró... (2020.03.29. 17:52) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: Kedves Posztoló! Te attól a korosztálytól vársz beletörôdést, aki azon nôtt fel, hogy mindenbôl hi... (2020.03.29. 17:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1151) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (267) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

KGFB kampány vég?

Címkék: kampány keresőmarketing keresőoptimalizálás

2009.06.08. hétfő 23:25 Konrad

A hazai keresőmarketing világában a gépjármű kötelező felelősségbiztosítási kampány kiemelten fontos. A keresőhirdetések esetében olyan iszonyúan magas költések voltak, amik miatt több cég is át tudta lépni a bűvös 100.000 USD/90 nap költést, így megkaphatta a Google céges minősítését, ráadásul ebben mutatkozott meg igazán, ki a valóban jó keresőoptimalizáló.

Hiszen itt a verseny pénzre ment, és nem is kevésre!

Aztán most itt a hír: ma a Parlament változtatott a törvényen, nincs olyan időszak, amikor kötelezően lehet váltani - pontosabban továbbra is csak évente egyszer lehet biztosítót váltani, de ez mindenkinek máskor van:

Eddig minden autósnak ugyanakkor járt le az éves biztosítása, így a biztosítók tudhatták, hogy mikor lehet, illetve kell reklámkampányba kezdeniük az ügyfelek elcsábítása érdekében (ezek a mindenki által ismert, novemberi biztosítóváltási kampányok), de ez az új törvény értelmében megváltozik.

Persze nem ennyire forró a kása:

Ez nem azt jelenti, hogy minden autósnak automatikusan és rövid időn belül arrébb megy az évfordulója, hisz akiknek már most is van kötelező biztosításuk, azok esetében természetesen a továbbiakban is az év végén jár le a biztosítás.

És van külföldi példa is a változásra:

a Biztositas.hu szakértője szerint a hasonló változást korábban bevezető Csehországban például 5 év alatt a gépkocsik mindössze 60 százalékánál "vándorolt el" az évforduló, azaz ez egy lassú folyamat.

Vagyis lesz még azért kampány jópár évig, ha nem is annyira koncentráltan. Aztán ez a piac is átáll szépen a hagyományos biztosítások piacára, ahol nem egy rövid idő alatt kell sokat költeni, hanem egész évben, folyamatosan. Egyszerre kevesebbet, de hatékonyan.

Ez egy teljesen más kihívás, és idővel szépen el fog tűnni a KGFB kampányok év végi forgalom pörgető ereje. Viszont soha nem felejthetjük el a mai napig tartó megoldásnak, hogy jelentős lökést adott a hazai keresőmarketing piacnak és nagyon sok emberben tudatosította: az interneten nem csak iwiw, hírek és pornóképek vannak, hanem lehet például biztosítást is kötni.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr21172753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

umcaumca 2009.06.09. 00:33:47

És örvendeztek vala... :)
(Egy biztosítós online-os)