Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1144) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

...te csodás!

Címkék: viral vírusmarketing video

2009.06.22. hétfő 12:00 Konrad

Ez az a turisztikai reklám Kaizer Gáboréktól, ami talán a legtöbb vitát váltotta ki szakmai körökben. Szabad ilyet? Mennyire rombolja a (szerintem nem létező) Budapest-imágót? Vagy fogadjuk el: ilyenek vagyunk?

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr811193931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dezo · http://devaizoltan.hu/blog 2009.06.22. 13:15:52

Én csak annyit kérdeznék meg: Mennyibe került. és mennyt hozott?
Ez alapján kell értékelni. Egyszerű matek ez is.

atomvillanas 2009.06.22. 15:40:53

En nem igazan tartom imazsrombolonak, a felvonultatott elemekkel a sajat kornyezeteben is talalkozik barki, barmelyik europai orszagban. Nem kell alszenteskedni, ilyenek vagyunk, de nincs ebben semmi gaz, lehetne sokkal rosszabb is. Nekem bejovos, ennyi.

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2009.06.22. 16:09:53

ööö... bakker...ööö...bakker... ennyit tudok mondani

adManiac · http://admaniac.blog.hu 2009.06.22. 17:36:24

szerintem tökéletes. a célcsoportot eléri az üzenetével és ez a lényeg.

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2009.06.22. 19:13:33

Valószínűleg én vagyok a korlátolt, de nem igazán látom az online foglalás és a reklám bármelyik jelenete között az összefüggést. Arról nem is beszélve, hogy kinek van türelme egy ilyen hosszú reklámot végig nézni. :)

Lyoness vásárlás · http://www.vasarlaskartyaregisztracio.hu/ 2009.06.23. 02:11:21

Se nem vicces, se nem aranyos, se nem jópofa és szerintem semmi köze az online foglaláshoz. Röviden: egy nagyon gyenge reklám.

wronka 2009.06.23. 08:31:44

Háááát...Nekem sem teszik. A fő bajom vele, hogy erőltetettnek találom. Romboló-e? Sajnos ami nincs azt nem is lehet lerombolni. Ugyanakkor tény, hogy Párizst nem a gettós külvárosaival hirdetik. Talán nem véletlenül...

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.06.23. 09:04:41

Kaizer Gábor valószínűég nem olvasta a magyarországon a HAT gondozásában megjelent reklámkészítési 22 vastörvényt, mert akkor nem jut eszébe ilyen reklámot megcsinálni.

Azon túl, hogy sérti ezen kisebbségi csoportokat, még a megrendelő imázsát, megítélését is rombolja. Lehet hogy sokan megnézték, de ez nem a minőségnek és az ötletnek szól.

Szánalmas, hogy így kell hirdetni Budapestet, hol ott annyi fajta kreatív reklámot lehetett volna készíteni. A technika itt is megvolt, gondolom pénz is, sajnos a reklám kreatívját kellett másra bízni. Az meg már vicces, hogy még ezzel büszkélkednek...

Érdemes visszakeresni, hogy annak idején, amikor megjelent (esetleg Google- t kérdezd meg), a szakma nem ismerte el ezt a kontár munkát.

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2009.06.24. 11:41:39

Először is leszögezném, tisztában vagyok vele, hogy ez egy marketing-blog. Ha innen nézem, a reklám kellően pörgős, fiatalos, biztos eléri a célközönséget.
De ha nem marketing oldalról nézem, azt gondolom, hogy lehet kozmetikázni a dolgokat, és hazudhatunk is a turistáknak, mennyire is szép és boldog ország vagyunk, amit egészen addig el is fog hinni, amíg bele nem akad az ellenőrökbe, utcai nudibár-berángatókba, túlszámlázásokba, stb. Talán tenni kellene azért, hogy a turisták ne csalódottan, rossz szájízzel távozzanak innen. Máshol tárt karokkal várják őket, itt meg szinte mindenki le akarja húzni őket, arról nem is beszélve, hogy hogy tudunk rájuk nézni. Na ezen kellene változtatni, nem a reklámon. De ez már nem online marketing téma...