Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sólyom Tomi: Jól van, ügyes vagy, kettes alá. (2022.09.08. 21:23) Online tanulni, tanítani
  • Le a spammerekkel: Sajnos az online helyesírás ellenőrzés sem mindenható. Hogy egyet értek, azt csak akkor fogja hib... (2022.06.17. 01:21) Írd helyesen...
  • geegee: Az összes rohadt reklámot össze kéne fogdosni a tévében és egy éjjeli 3-5 órás idősávba száműzni a... (2022.06.16. 04:14) Gerappa
  • Androsz: @Konrad: Ez a "Gerappa" nem olyan rossz ám. Van benne poén, és ez ritkaság. Annak idején látható v... (2022.06.15. 22:26) Gerappa
  • Konrad: @Androsz: a kérdés az, hogy a reklám ostobasága mennyire követő magatartás, és mennyire leegyszerű... (2022.06.15. 18:06) Gerappa
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (583) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (178) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (116) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (247) közösségi média (23) kreatív (136) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1331) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (40) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (80) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (406) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (258) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Pólólopás, vagy mi

Címkék: üzleti kommunikációs hónap

2009.09.09. szerda 18:28 Konrad

Kell-e foglalkozni a közösségi médiával? Érdemes-e megismerni az üzleti döntéshozóknak a web 2.0-t? Sokan gondolják, hogy csak akkor, ha a célcsoportunk itt elérhető és mi is elég aktívak tudunk lenni. De a történet nem ennyire egyszerű.

Bármelyik céggel előfordulhat, hogy egy elcseszett kommunikáció miatt egyszercsak elkezdenek beszélni róla a neten. Hogy ez mennyire így van, azt jól példázza a napokban felfutott pólólopási ügy: egy fotós srác egyik fényképét a megkérdezése nélkül használta fel a Jeans Club. Erre a srác írt nekik, de lepattintották. Ezt azt hiszem azóta már megbánták.

A srác ugyanis nem hagyta ennyiben, feljelentette a céget, és ezt a tényt nagyon sokan meg is írták. Lassan nagyobb publicitást kap az egész dolog, mintha sajtóközleményt adott volna ki bármelyik fél.

A Jeans Club még nem lépett. Nem is tudom, fog-e, érdemes-e lépnie. Jelenleg nem sok esélye van arra, hogy ebből jól másszon ki. Talán csak egy: az őszinteség.

A mai hazai üzleti kommunikációs gyakorlatban a meglepő és pozitív lépés ez lenne: nyilvános bocsánatkérés a fotóstól, és egy megfelelő (valóban értékelhető) kompenzáció felajánlása. Ez tompíthatja az ügy élét, mert bármi más történik, az még jobban ellenséget csinál a cégből.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr261371517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2009.09.09. 21:00:53

"pozitív lépés ez lenne: nyilvános bocsánatkérés a fotóstól, és egy megfelelő (valóban értékelhető) kompenzáció felajánlása"

de szép ország is lesz ez, amikor sokan így fognak gondolkodni

Rónai Balázs · http://it-tanacsado.hu/ 2009.09.09. 22:46:45

Talán az őszinteség nem csak a web2.0 miatt kifizetődő...

Ráadásul valóban igaz, hogy hiába értenének a web2.0-höz a vezetők, ha nem lenne meg az őszinteség.

Djur (törölt) 2009.09.10. 08:17:08

..hagyta ennyibeN

bocsánat Konrád, tudom, h nem lenyegi kerdes, de ezen a blogon nem szivesen olvasok ilyet.

Mária 2009.09.10. 10:42:12

Megnéztem a pólót... a kép rajta nem egy kiemelkedő művészi értékkel és egyedi jellemzőkkel rendelkező fotóművészeti alkotás...

Nem lehet, hogy a fotós gyerek így próbál egy kis extra zsebpénzhez és/vagy nyilvánossághoz jutni?

2009.09.10. 12:06:19

@Mária: hát, egykét percet lehetne a képről beszélni azért...

c_ch 2009.09.10. 16:00:26

@Maria: szerintem előbb olvasd el, mi is történt pontosan..

Mária 2009.09.11. 12:50:32

@c_ch:

Imádom a hozzád hasonló, magas lóról motyogó noname embereket :)

heliox 2009.09.11. 16:29:41

Mária kommentjei mindig felderítenek. Biztonságérzetet ad, hogy ebben a bizonytalan világban van egy biztos pont. Nincs kétkedés egy szemernyi sem. Tudja, hogy ki ő, hol van a helye a világban és a teljes igazság ismeretének abszolút és biztos birtoklója bármilyen témáról legyen is szó.

Bármi kérdésem felmerül csak hozzád fogok fordulni, ha biztos választ akarok.

Távozzatok tőlem kétkedők! Mária mindenek felett.

Mária 2009.09.11. 17:29:44

@heliox:

Na látod. A te eseted is azt bizonyítja, hogy egyszerű lelkeknek jobb, ha az ember egyszerűen fogalmaz, mert abból szoktak érteni ;-)

retekbá 2009.09.13. 11:27:07

@Mária: Van szerencsém személyesen (és tényleg szerencse)ismerni a fotót készítő fiatalembert. Legkevésbé sem az a típusú ember, akit Mária saját elméjéből fakadóan, jó magyar szokás szerint, negatív fényben próbál (akár csak jól célzott kérdésével is) beállítani.

Az, hogy Neked kedves Mária nem képvisel művészi értéket a kép, ergo nem tetszik, az a szerzői jog szempontjából TELJESEN érdektelen.

A megérzésem amúgy az, hogy általában (hangsúlyozom, hogy általánosságban) azok a cégek, amelyek a folyamatos munkajogi (lsd kínai ruhagyártás kizsákmányoló szerepe) balhékba kereverednek, biztosan rendelkeznek szerzői jogsértések tucatjaiban edzett ügyvédi kapcsolatokkal, vagy akár jól felépített know-how-val.

Éd ha már az eset web2 tőről fakat (bár nem értem miért), akkor a megoldás is web2-es lehetne. A történet személyes kapcsolatokon történő terjesztése a brandnek komolyabb fenyegetést jelenthet, mint a per.


süti beállítások módosítása