Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • elizon pucsnik: Az,hogy ha megteheted,maradj nyugton a v@lagadon otthon,az nem gyámkodás.Az lenne a cél,hogy keves... (2020.04.05. 09:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Belzebubo: Elnézve egyébként az üres utcákat, villamosokat, buszokat, vonatokat, nekem úgy tűnik,... (2020.03.29. 21:45) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Konrad: nyilván én csak a magam nevében beszélhetek illetve talán egy szűk réteg - városi, értelm... (2020.03.29. 21:42) Miért nem maradsz otthon?
  • Konrad: @Belzebubo: Nem várok senkitől semmit, sőt, kínosan ügyeltem, hogy ne beszéljek egyik korosztályró... (2020.03.29. 17:52) Miért nem maradsz otthon?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (545) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1153) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (269) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Jobb későn, mint soha

Címkék: onlinemarketing

2009.10.06. kedd 23:08 Konrad

A hír végülis elég rövid:

Az Ipsos-Gemius konzorcium nyerte az online közönségmérési tendert

Nade az a folyamat, amíg ide eljutottunk... elvileg már a legnagyobb forróságban, a nyár elején kellett volna eredménynek lennie, és mégis, csak most vált publikussá, hogy ki nyert. Pedig ez egy igen fontos tender, azt kell mondjam, minden komolyabb online marketinges, médiás, reklámos munkáját valamilyen módon befolyásolni fogja. Nézzük, miért is:

A döntéshozatalban résztvevő és a szerződéskötési folyamatba elsőként bekapcsolódó cégek az Arcus Interactive Group, a Carnation, a Fastbridge Hungary, a Kirowski, az MC MediaCompany, a MEC Interaction Hungary, a MindShare, az OMD Hungary, a PGM Hungary, az Adaptive Media, az Axel Springer Online, a CEMP, az Evomedia, a Habostorta Csoport, az Inform Média, az Origo, az R-time és a Sanoma voltak.

Persze még szerződéskötés, meg kell pár hét, hogy az egész "tárgyiasuljon", de azért látszik, hogy új világ lesz. Legalábbis elméletileg.

A témára, azt gondolom, még vissza fogok térni!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr221433010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blöki.hu · http://www.bloki.hu 2009.10.07. 09:49:59

Akkor igy végre könnyebb lesz a "nagyoknak" egymás között elosztani az online hirdetési piacot. Éljen! :)

Zsolt Hegedus · http://www.vanity.hu 2009.10.07. 11:43:28

Mennyibe kerül kb. egy kisebb oldalnak havonta az auditálás?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.10.07. 11:44:50

@Zsolt Hegedus: a Webaudit árait tudom, az 50e Ft + áfa alapról indul.

[nev] (törölt) 2009.10.07. 12:59:46

a medián nyilvános adatai szerint a social networking forgalma jó ideje stagnál. most borítékolom, hogy az gemius ki fogja hozni, hogy ez a piac bizony. ugyanaz van, mint a tévé nézettséggel. a mérések mellett semmiféle kontrol nincsen.

[nev] (törölt) 2009.10.07. 13:00:31

bocs. ez a piac bizony növekszik. egy láda sörbe lefogadom bárkivel.

arch'i 2009.10.07. 16:48:17

@Konrad: Ez most konkrétan mit jelent? Ezentúl ez lesz a hiteles mérés, nem a Medián-Webaudit?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.10.07. 18:25:53

@arch'i: gyakorlatilag igen. Illetve: a Webaudit is hiteles mérés marad, de a nagy ügynökségek és a nagy portálok a Gemiusnak fognak fizetni innentől.

tarsolya 2009.10.08. 00:24:01

Szóval minden marad a régiben. Ennyit erről.

martonkovacs 2009.10.08. 13:27:21

@Konrad: @Zsolt Hegedus: biztos forrás alapján mondhatom, hogy a gIA mérés már havi 30e+áfa-tól elérhető lesz

martonkovacs 2009.10.08. 13:29:10

@[nev]: ez a mérés Európa további 16 országában működik, az szerintem nem rossz garancia a kontroll kérdésére

[nev] (törölt) 2009.10.08. 15:03:50

@martonkovacs:
a kontroll azt jelenti, hogy független mérési eredményeink vannak, és ezek összehasonlíthatóak. és nem azt, hogy van egy cég, aki "n" országban mér.

mi van ha minden országban csal? és mi van, ha csak magyarországon csal? nem állítom persze, hogy bárki csal. hanem csak felteszem a kérdést: az ipsos méréseit ugyan ki, vagy mi fogja kontrollálni?

a medián hosszú ideje azt méri, hogy az interneten a forgalom lényegében nem növekszik, és nem is csökken, azaz a piac stagnál. jelzem nem csak magyarországon van ez, hanem szerte a világban. a google növekedése is leállt.

nekem van egy tippem, hogy az ipsos első mérése ezzel szemben az lesz, hogy elindult a növekedés. és erre van egy láda söröm.