Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • eßemfaßom meg áll: @evilwolf: az éhezés problémáját nem lehet 2-3 oltással megoldani, a kovidot meglehetne (2021.11.20. 18:09) Covidos félelem igazgat?
  • evilwolf: @evilwolf: javítás mai COVID halál:5706 (2021.11.19. 22:07) Covidos félelem igazgat?
  • evilwolf: Erősödik a vita a kötelező oltásról. Leírom, hogy én miért ellenzem: 1., Mindenkinek joga van eldö... (2021.11.19. 22:04) Covidos félelem igazgat?
  • eßemfaßom meg áll: @Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: Nehogy már tele menjen a drága maszk mindenféle ocsmán... (2021.11.19. 21:17) Covidos félelem igazgat?
  • Nem anyja Nikolics..Nikolicsné az anyja !: @Fikalnyik Eugén: A vonaton rendszeresen látom, hogy lehúzzák a maszkot, ha köhögniük kell vagy ... (2021.11.19. 19:31) Covidos félelem igazgat?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (571) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (22) email marketing (44) érdekes (208) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (162) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (111) hiba (109) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (376) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (18) közösség (243) közösségi média (17) kreatív (123) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1260) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (11) szakcikk (6) szövegírás (35) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (75) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (7) üzlet (348) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Politikai gerilla - frissítve

Címkék: polblog

2010.02.05. péntek 10:40 Konrad

Előljáróban: a gerilla marketing nem az, amikor nagy cégek sok pénzért viccesnek szánt dolgokat csinálnak. Az valami egészen más. A gerilla marketing az, amikor kihasználva a nagy versenytárs hiányosságait, vagy kitalálva egy ügyes ötletet, benyomulunk a piacra, ott elhintjük az üzenetünket, aztán visszavonulunk. Ha ügyesek vagyunk, minimális pénzből sokan fognak minket látni.

Nos, a most futó parlamenti kampányban lehetne ezzel az eszközzel élniük a kisebbik pártoknak. A nagyok ugyanis pénzt és energiát nem kímélve, a kampányok költségvetését szabályozó törvényre nagy ívben tojva látványos és drága eszközöket használnak.

A Kétfarkú Kutya Párt már megmutatta, mennyire hatásos tud lenni egy-két kis kiegészítés egy plakáton, feliraton. A politikai gerilla tehát ott indul, amikor ügyes kezek átírnak óriásplakátokat. De ez csak a kezdők játékszere. Az ügyesebbek a témákra telepednek rá, és ha már a nagyok tematizálnak, akkor ezt kihasználva értelmes üzeneteket jelentetnek meg minden létező helyen - és ezzel néha mainstream nyilvánosságot is kapnak.

És akkor eljutottunk oda, hogy mindebben az internet is segíthet. Ezt persze okosan felismerték, hiszen Facebook csoportja lassan a legkisebb egyszemélyes pártfrakcióknak is van, a Twitteren pedig csak Jobbikból vagy nyolcan követnek. Ahogy Nagy Bandó mondta az egyik kabaréjában, ami egy elmegyógyintézetben játszódik: csak a mi emeletünkön van két Chaplin, 3 Hitler és 4 pár Stan és Pan.

De ez önmagában kevés. Elég megnézni, hogy egy-egy politikai felhasználót hányan ignorálnak twitteren, vagy hogy mekkora a népszerűségük a Facebookon. Ezeken a felületek ott lenni kb. annyit ér, amennyibe került.

A feladat: az érdeklődés felkeltése. És ehhez kellenek az ötletek. Ezek azok az ötletek, amiket várok a kampányban. De szkeptikus vagyok, nagyon.

Egyébként adok most egyet, ingyen. A Twitteren már úgyis megírtam. Mi lenne, ha Orbán Viktor mai évértékelő beszédét ismert politikusok mondjuk a Twitteren kommentálnák, élőben? Nos, érdemes lenne követni őket?

Naugye!

Frissítés: közben lett egy ilyen: backchannel.virgo.hu

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr891731176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr Y · http://blog.hu 2010.02.05. 11:45:07

Ez egy elég jó húzás. Kíváncsi vagyok hány nézője lesz :)

A témához szorosan nem kapcsolódik, de érdekelne a véleményed arról, hogy az ebben a projektben is közreműködő marketing-csapat (onoffline.hu/) oldalán található szöveg mennyire tesz jót egy cég brandjének szerinted?

Belőlem az ilyen "nem érünk rá megcsinálni a saját weboldalunkat" szerű dolgok mindig visszás érzetet váltanak ki...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.02.05. 11:54:31

@Mr Y: hehe :) Lehet nagyon is logikus, mert van annyi melójuk, hogy nem kell weblap. Aztán majd ha nem lesz elég meló, akkor fognak kapkodni... Láttam már ilyet.

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.02.05. 18:30:30

Ez jó kis ötlet, jó kis kezdeményezés, kíváncsian várom mi fog még kisülni belőle!!

Petrochelli · http://www.jatekstart.com 2010.02.06. 11:45:12

"xY mai évértékelő beszédét ismert politikusok mondjuk a Twitteren kommentálnák, élőben?"

Mennyi aktív twitter használó van Magyarországon? Nem sok. Ráadásul tudatos hard userek. Twitteren politikai kampányolni olyan, mint 2002-ben iwiwen mosóport reklámozni. Ellenben a Facebook hazai közönsége jelentősen bővült.

caligne 2010.02.07. 11:50:20

Minden ilyen fosról letöröltem magam.
Ez a virgos innovatív fejlesztés alulról közelít egy search.twitter.com/search?q=orban keresést.
Az összes mai magyar ötlet arra alapul, hogy az emberek idióták, úgyse tudják mi az a youtube, twitter stb., majd mi újrapublikáljuk a tartalmakat...

"Mi már opensocial"

Mi meg már megjöttünk

web&web · http://weblapozo.com 2010.02.08. 21:01:48

Érdekes, kíváncsivá tett a dolog.


süti beállítások módosítása