Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • elizon pucsnik: Az,hogy ha megteheted,maradj nyugton a v@lagadon otthon,az nem gyámkodás.Az lenne a cél,hogy keves... (2020.04.05. 09:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Belzebubo: Elnézve egyébként az üres utcákat, villamosokat, buszokat, vonatokat, nekem úgy tűnik,... (2020.03.29. 21:45) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Konrad: nyilván én csak a magam nevében beszélhetek illetve talán egy szűk réteg - városi, értelm... (2020.03.29. 21:42) Miért nem maradsz otthon?
  • Konrad: @Belzebubo: Nem várok senkitől semmit, sőt, kínosan ügyeltem, hogy ne beszéljek egyik korosztályró... (2020.03.29. 17:52) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: Kedves Posztoló! Te attól a korosztálytól vársz beletörôdést, aki azon nôtt fel, hogy mindenbôl hi... (2020.03.29. 17:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1151) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (267) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Meghosszabbítva

Címkék: kampány keresőmarketing sem

2010.02.20. szombat 14:24 Konrad

 Az a jó az internetes megoldásokban, hogy könnyen, költséghatékonyan és elsősorban rugalmasan lehet alkalmazkodni nem várt helyzetekhez is. 

Történt e hét elején, hogy a Felvi.hu összeomlott, és ezért meghosszabbították egy szűk nappal a felsőoktatási jelentkezés határidejét. Egészen pontosan délelőtt derült ki, hogy este 10-ig lehet még online jelentkezni.

Futott egy kampányunk, ami a felvételizőknek szólt: az egyik főiskola továbbtanulási kampánya. Amikor kiderült a hosszabbítás, az alábbiakat tettük:

  • felhívtam a kapcsolattartót, hogy meghirdetnénk a hosszabbítás
  • egyeztettem vele, hogy mennyi költsége lesz várhatóan (maximálisan), és hogy az belefér-e a költségvetésbe
  • a főiskola a weboldalán hírben kirakta az információt
  • a landing page-et is kiegészítettük ezzel az információval (a landing page-et mi kezeltük)
  • írtunk egy kreatívot a ppc megjelenésre: "Ma este 10-ig még jelentkezhetsz a felvi.hu oldalán"
     
  • újraindítottuk a kampányt, este 9-ig

A kampány még 12 óra előtt újraindult. Aznap estig 600-nál kicsit több érdeklődő jutott el a landing page-re. Így adtunk a kampánynak egy utolsó utáni lökést.

Sajnos a továbbtanulás jellegéből következően konverziót nem tudunk direktbe mérni. Leghamarabb nyár elején fogjuk tudni, hányan is jelentkeztek összesen, de akkor már nem fog kiderülni, ez az utolsó lökés mennyit hozott. Mindenesetre a hosszabbítási időszakban a statisztika alapján olyanok jöttek, akik maradtak is ott olvasgatni a lehetőségeket.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr331775857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

llyes Edit (törölt) 2010.02.20. 14:36:55

Online marketing megoldásokkal dolgozó hazai főiskola - ez figyelemre méltó. Bár lehet, hogy csak én vagyok lemaradva akkor, amikor azt gondolom, hogy ez a szektor krónikusan le van maradva.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.02.20. 14:38:36

@Illyés Edit: idén már elég sok ilyen intézmény volt :) Mi már évek óta csinálunk kampányt ennek a főiskolának, és ez volt az első olyan év, amikor már érződött egyfajta versenyhelyzet.

heh 2010.02.20. 14:50:25

Konrád, Te talán jobban benne vagy a témában, ezért kérdezem: Azok a felsőoktatási intézmények is igénybe veszik tanácsadó segítségét, ahol működik marketing tanszék, vagy ők házon belül oldják meg a dolgokat?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.02.20. 14:53:53

@Molnár Gergö: a marketing tanszék megléte nem jelenti azt, hogy nekik kellene a kampányokkal is foglalkozni. Ennek több praktikus oka is van, például az, hogy a jelentkezési időszak egyben vizsgaidőszak is, ami elég nagy teher az oktatóknak (is). Persze vannak egyéb okok is, ami miatt nem a mark.tanszék az érdekes, hanem a menedzsment hozzáállása.

Tehát a válaszom: van, ahol igen.

heh 2010.02.20. 14:56:08

@Konrad: köszönöm a választ.

Barna László · http://www.creacommedia.hu 2010.02.20. 15:00:34

Nagyon jó példa, miként kell lereagálni hatékonyan és kreatívan egy kialakult helyzetet, akár órák alatt is!
Feltételezem a G. Dénesé lehetett a kampány.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.02.20. 15:01:57

@Barna László: igen, GDF, de a helyzet jellegéből fakadóan bárki megléphette. A példa szempontjából nem volt fontos a megrendelő kiléte :)

konyvelomo 2010.02.20. 16:18:14

Ügyes. Kíváncsi lennék, hogy az "old school" intézmények közül (ELTE, BME és tsai) hányan élnek a net kínálta marketinglehetőségekkel...

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2010.02.20. 22:10:11

@Konrad: Megesküdtem volna, hogy a MÜTF kampányáról beszélsz. Ami furcsa, hogy nekik nyereményjátékuk van.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.02.20. 22:12:05

@Repülő Majom: azt mi is csináltunk egyébként. Mi kicsit máshogy terveztük a megjelenési helyeket, és a közösségi média megoldásokat is direkt nagyon takarékon tartottuk.

Alex_79 2010.02.23. 07:57:02

Szerinted volt olyan a 600-ból aki a hivatalos jelentkezési határidő lejárta után döntötte el, hogy mégis abba az oktatási intézménybe jelentkezik?

..

Végülis elképzelhető!