Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • elizon pucsnik: Az,hogy ha megteheted,maradj nyugton a v@lagadon otthon,az nem gyámkodás.Az lenne a cél,hogy keves... (2020.04.05. 09:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Belzebubo: Elnézve egyébként az üres utcákat, villamosokat, buszokat, vonatokat, nekem úgy tűnik,... (2020.03.29. 21:45) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Konrad: nyilván én csak a magam nevében beszélhetek illetve talán egy szűk réteg - városi, értelm... (2020.03.29. 21:42) Miért nem maradsz otthon?
  • Konrad: @Belzebubo: Nem várok senkitől semmit, sőt, kínosan ügyeltem, hogy ne beszéljek egyik korosztályró... (2020.03.29. 17:52) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: Kedves Posztoló! Te attól a korosztálytól vársz beletörôdést, aki azon nôtt fel, hogy mindenbôl hi... (2020.03.29. 17:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1151) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (267) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nincs királyi út

Címkék: kampány keresőmarketing

2010.03.16. kedd 18:34 Konrad

Nem szeretem azt, ha valaki tudja tutit. Ezt már jó sokszor leírtam, de valahogy az élet rendre megerősíti ezt. Egész egyszerűen nem lehet ész nélkül használni a már bevált módszereket, mert könnyen koppanhatunk. És ami működik az egyik kampányban, az nem működik a másikban...

A konkrét példa most éppen az AdWords. Egy konkrét szakterületen működő webáruház hirdetéseit kezeljük, és eredményesen: egész egyszerűen fel kellett függeszteni a kampányt, mert 2 nap alatt sikerült az egy havi forgalmat (majdnem) hozni, és a logisztikai háttér ehhez már majdnem kevés.

Eközben egy szintén normál fogyasztói körnek szóló hirdetéssel szenvedünk: nem tudjuk elérni azt a konverziós arányt, ami már legalább elfogadható lenne.

Pedig mindkettő Google AdWords, kb. ugyanakkora költéssel, és nagyon hasonló gondoskodással is. De nincs királyi út: ami bejön az egyiknek, nem jön be a másiknak. 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr161844856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ormotlan 2010.03.16. 22:28:38

Eddig csak AdSenset használtam :) Egy ismerősöm - kiskereskedelemben - arra panaszkodott, hogy tudja, a konkurencia lekattintja a limitjét, és persze ténylegesen nem vásárol.

grofakos · http://www.zoldhetfo.com/blog/online_vasarlas_elonyei 2010.03.17. 10:48:53

Ez aztán a referencia!
AdWords kampánnyal 2 nap alatt 1 havi forgalom. Milyen szakterületen sikerült ezt elérni?
Ákos

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.03.17. 19:43:13

@ormotlan: Ilyen nincs, hogy valaki csak úgy "lekattintja" a konkurens limitjét. Ezt a Google tökéletesen szűri.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.03.17. 20:08:05

@$Norbert$: sajnos ezzel vitatkoznom kell. Nem nagy meló felállítani olyan 3-10 emberből álló "hálózatot", amit már nem tud szűrni a Google. Ez van, ez a reszli ebben a hirdetési fajtában. Sajnos.

@grofakos: egyelőre nem mondhatom el sajnos.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2010.03.17. 21:44:16

@Konrad: persze humán vagy bothálózatok és vtunnal jellegű IPcím fordítók kijátszhatják. ebben egyetértek.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.03.17. 21:50:01

@$Norbert$: itt ugye az a baj, hogy sokan csak napi 1000 Ft körül vagy az alatt hirdetnek. Ami elmegy egy rossz licitpolitika mellett akár 10 kattintással. Ezt meg nem nehéz összehozni.