Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • evilwolf: Már film is van róla ELQRTUK (2021.10.15. 17:23) Elrontottuk
  • evilwolf: Érdekes, arról sehol sem írtak, hogy pont akkor állt le a rendszer, amikor bedobták a windózgetzi ... (2021.10.06. 17:59) A Nagy Leállás 2021
  • Androsz: Próbának jó volt. Mindenki felmérhette, hogy amikor majd hetekre áll le valami netes közösségi izé... (2021.10.06. 17:38) A Nagy Leállás 2021
  • gigabursch: Akkor szántsuk be a blog.hu-t...! :-) (2021.09.04. 18:42) Időrablók
  • evilwolf: Sosem akartam olyan lenni mint a többiek, de ezzel nem azt állítom, hogy más vagyok. :-)) A zember... (2021.08.06. 17:46) Miben vagy más?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (571) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (22) email marketing (44) érdekes (208) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (162) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (111) hiba (109) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (376) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (18) közösség (243) közösségi média (17) kreatív (121) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1257) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (11) szakcikk (6) szövegírás (34) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (74) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (7) üzlet (347) üzleti kommunikációs hónap (4) video (114) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tudtad-E? Szavak kizárása az ETARGET-en

Címkék: etarget etarget tippek támogatott bejegyzés

2010.04.30. péntek 23:34 Konrad

Az ETARGET elsősorban kulcsszavakra, kifejezéskre érzékeny módon jeleníti meg a hirdetéseket, vagyis beállítjuk, milyen szavak esetén szeretnénk, ha azok megjelennének.

Viszont sok esetben ez pontatlan célzást vagy kellemetlen perceket, megjelenéseket is okozhat nekünk. Ha például pénzügyi tanácsadóként a tanácsadás szóra hirdetünk, könnyen kerülhet a hirdetésünk ezoterikus tanácsadó oldalára, vagy éppen olyan cikk mellé, ahol a politikai pénzszivattyú használt tanácsadókat.

Vagy ha mondjuk a konkurenciánkról beszélnek, nem biztos, hogy meg szeretnénk mellettük jelenni. Repülőjegyet adunk el, és jó lenne, ha nem jelenne meg a hirdetés repülőgép szerencsétlenségek mellett. Autót adunk el, és nem kellene a balesetek mellett ott lenni.

Ilyen esetekben jön nagyon jól, hogy megadhatjuk az ETARGET-en azt is, milyen szavak mellett ne jelenjen meg a hirdetésünk. Ezek a nemkívánatos szavak.

A beállítás két lépésből áll. Elsőként a Beállítások menüben kell a Nemkívánatos szavak almenüben aktiválni a lehetőséget:

 

Majd ezt követően a Linkek menüben megjelenik a szavak felsorolása alatt egy új lehetőség, amire kattintva már felvihetünk nemkívánatos szavakat is:


 

A nemkívánatos szavak beállításával jelentősen javíthatjuk kampányunk hatékonyságát, konverzióját. Érdemes használni!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr951965603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petrochelli · http://www.jatekstart.com 2010.04.30. 23:56:26

Kellenének tippek a másik oldalról is, azaz a tartalomszolgáltatók részére. Vagy még inkább a tartalomszolgáltatókat kellene megkérdezni miért futtatnak etarget helyett adsense-t. Merthogy jóval kisebb az etarget bevétel ugyanazon a helyen ugyanolyan körülmények között az adsensehez képest. Én pl. kitöltőnek használom...
Okok részben ismertek, ezt most nem is sorolnám, de tudna mit javítani az etartget.
Csak egy példa: fontos hiány (vagy csak én nem tudok róla) a konkurencia szűrés, amit arra is használok, hogy (a vélhetően) keveset fizető hirdetéseket (pl. alapítványok) azonnal zárom ki (legalábbis a guglinál) mert ott olyan van, etargetnél nem találtam...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.05.01. 00:01:00

@Petrochelli: vettem, lesz olyan is. Egyébként van kizárásra lehetőség az ETARGET-en is.


süti beállítások módosítása