Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nem csak a húszéveseké a világ

Címkék: onlinemarketing ajánló kutatás

2010.05.03. hétfő 01:52 Konrad

Az NRC készített egy nagyon érdekes felmérést arról, mit is csinálnak az interneten az 50 évnél idősebbek. Mivel 3,6 millió emberről van szó, így semmiképpen nem mehetünk el a kutatás mellett: a hazai lakosság harmadáról van szó!

A 3,6 millió "szépkorú" közül jelenleg 600 ezren interneteznek rendszeresen. Ezzel ők a legkevésbé reprezentált felnőttkorú korosztály, és a netezőknek mindössze 15%-a kerül ki közülük. Éppen emiatt a demográfiai összetételük is különleges.

Míg kb. 10 éve az internetezők egyfajta elitet jelentettek - 10-15%-os internetpenetrációról beszéltünk akkoriban -, addig mára a fiatalok körében súlyos lemaradást jelent az, ha valaki nem fér hozzá a világhálóhoz. Ugyanakkor az 50 fölöttieknél még az internetezők egyfajta elitnek számítanak: jellemző körükben a diploma (43%) és a magasabb státusz.

Érdekes, hogy nagy vonalakban az internetet hasonlóan okokból használják: információt keresnek és kapcsolatot tartanak. Persze mások a hangsúlyok, és szívesen olvasnának direkt nekik szóló oldalakat is.

Tudjuk, a hazai nyugdíjasok nem dúsgazdagok, de az 50 fölötti korosztályban nemcsak nyugdíjasok vannak, sokan keresnek, és mint írtam, jól is keresnek (magasabb státuszúak). Így nem túlzás azt állítani, hogy ez egy viszonylag erős szegmens lehetne üzletileg is, főleg, ha sikerül pontosan célozni. Ráadásul van még növekedési potenciál: ahogy az általános növekedés 10 éve lassan de biztosan megindult, úgy ebben a szegmensben is az várható, hogy évről évre több embert tudunk elérni az interneten is.

Az NRC kutatása itt érhető el, bővebb adatokkal. Érdemes nézegetni, szemezgetni, és akár tervezni is az 50 fölöttiekkel. Ők is itt vannak, egyre nagyobb számban!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr11970169

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nyugdíjfeszültség - Az államban nem hiszünk, az öngondoskodásra nem szánunk 2010.05.03. 09:48:31

Miközben a magyarok fele szerint az állam felelőssége, hogy gondoskodjon a nyugdíjasokról, azt mindössze 3 százalékuk hiszi, hogy nyugdíjba vonulásukkor biztosítja is majd részükre a megfelelő mértékű juttatást. Ennek ellenére igen alacsony azon aktív ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2010.05.03. 08:17:55

Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmünket erre az új kutatási eredményre, mert pont kapóra jött! :)

Xaxofon 2010.05.03. 16:20:44

Erről a témáról Kurucz Imre írt egy hosszabb cikket az április Magyar Fogyasztóba. Innen letölthető (38-as oldaltól kezdődik a cikk): www.magyarfogyaszto.hu/file/MFSZ_50plusz_2010.pdf

Xaxofon 2010.05.03. 16:30:30

@Xaxofon: Bocsi, most látom, hogy az NRC honlapján is a Magyar Fogyasztóba írt cikk szerepel, így már linkelted.