Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mit mondjak még neked?

Címkék: smo

2010.06.25. péntek 00:59 Konrad

Amikor pár éve a blogolás újdonság volt, és ügyfélnél először felmerült a javaslat, hogy céges blogot kellene csinálni, mindig jött a kérdés: jó, de mit írjunk bele? Egy cégnek nincsen olyan élete, ami egy naplóba való, a cégnek nincsenek minden nap érdekes történései!

Éppen ezért akkoriban a blogos előadásaimat így kezdtem: a blog nem napló!

Mára fel sem merül ez a kérdés, van jó pár céges blog, vannak jobbak és rosszabbak, vannak reklámcélból és más okból is készítettek.

Mára a Facebook és a Twitter vette át az "új fiú" szerepét. Manapság azt kérdezik tőlem, hogy oké, de mit tud mondani egy cég a Twitteren? Mire jó az, ha egy cégnek van Facebook oldala? És kb. jönnek ugyanazok az érvek, mint voltak a céges blogok esetében.

Hát akkor erre most mit válaszoljak? Mi nem a Twitter, és mi nem a Facebook? Inkább azt mondom el, hogy micsoda: olyan kommunikációs csatorna, ahol elérhetjük azokat, akiket érdekelhet a cégünk.

Ennyi és nem több. És csak akkor használjuk ezeket, ha a célcsoportunk legalább egy része tényleg elérhető itt.

Egyébként kidobott pénz is idő.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr152108176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mig8 (törölt) 2010.06.25. 07:25:15

Tegyük fel, hogy egy kutatóintézetnél dolgozom, tudományos területen. Mi értelme lenne ennek az intézetnek blogolni, twittelni, vagy épp facebookolni?

Vagy tegyük fel, hogy egy olyan szolgáltató cégnél dolgozom, amely ügyfelei kizárólag nagycégek (nagy a szolgáltatásink forrásigénye). Ekkor mi értelme lenne a fentieknek?

Ezeken rágódom én is...

xboxer 2010.06.25. 17:39:18

Sziasztok. Multis tapasztalat. Kiváló termékünk van olyan célcsoporttal, akik otthonosak a facebook és twitter világában. (könnyű nekem, tudom) nyílt és őszinte diskurzust folytatunk a FB-on, diszkréten spameleünk, ha van valami jó üzleti ajánlatunk. De a cél az, hogy lássák, hogy van egy brand aki napi szinten többször is szól hozzájuk és mindenre őszintén vagy viccesen válaszol. Nagyon jók a visszajelzések. Tehát: kell egy jó termék. Kell egy jó pr-os vagy online community manager, aki emberi hangon ír. Legyen informatív, érdekes, közvetlen, őszinte, naprakész.
mig8: Hozz létre egy FB oldalt. Tégy egy FB-os linket az email aláírásodba és tegyék ezt a kollégáid is és ha lehet tegyétek bele a sajtóközleményeitekbe (ha van ilyen) és a honlapotokra is.Írj a cégedről, a mindennapokról, az aktuális projektekről,rendezvényekről, ajánlatokról valamint olyan dolgokról, amik a "magadfajtát" és a "magadfajta ügyfeleket" érdekelhetik. Tudnod kell mik ezek, mert Te/Ti ebben élsz/éltek. Nem baj ha laza a kapocs. Legyen egy folyamatos, baráti diskurzus, amit folyamatosan ápolsz.

mig8 (törölt) 2010.06.25. 19:15:56

@xboxer:

Köszönöm az aláírásos tippet! Megpróbálom megcsinálni.

Igazából az első csak elméleti lehetőség, egy régebbi munkahelyem emléke miatt. A második a jelenleg aktuális. De a szerződések feltételei miatt eddig nem gondoltam rá, hogy ezt is lehet. És lehet, hogy ez most is akadály lesz (titoktartási kötelezettség)

dezo · http://devaizoltan.hu/blog 2010.06.26. 13:55:30

@mig8: Nagy cégeknél nem feltétlenül "kell" ezeket a csatornákat (is) használni, lehet, hogy a meglévő ügyfelekkel történő kommunikáció tökéletesen megy ezek nélkül is.
Viszont gondolj a potenciális ügyfelekre. Számukra igenis jól jöhet! És ha már van, jól működik, akkor a meglévő ügyfelek is könnyebben megszokhatják, megszerethetik. Vagy nem. :)

ÁrvaiPéter · http://wking.hu 2010.06.26. 20:55:40

Igazad van Konrád,a blog, facebook, twitter mindenképpen jó ha van, valamilyen kommunikációs csatornát érdemes működtetni, fenntartania minden cégnek.

Akár még össze is lehet fűzni őket, hogy végül kevesebb energiával hatékonyan legyen jeleg a cég, termék, szolgáltatás.

De valami kell, ahogy ma már weboldal is kell. Csak azt az őskövület beidegződést kéne kiírtani hoyg a net csak értékesítésre való...egy üzleti folyamatnak igen sok felülete van amit egy jó webes feület megtámogathat.
és ez nem csak a szélsz...