A technológia fejlődésével egyre többször kerülünk reklám közelbe. Míg akár csak pár évvel ezelőtt is egy nyaralás teljes kikapcsolódást és az otthontól, munkától történő elszakadást jelentette, addig mára teljesen normális, hogy az ismerősök a Balaton partjáról, Amszterdamból vagy New York-ból jelentkezzenek be a Twitterre.
Ez persze azt is jelenti, hogy a kütyükkel együtt megkapjuk a reklámokat is, nincs menekvés. Persze reklám szempontjából eddig se volt fehér folt a nyaralás, csak ugye ilyenkor a helyben történő hirdetéseket, esetleg magazinokban, újságokban megjelenő reklámokat láttunk. Még pár éve is ritkaság számba ment a nyaralásra vitt notebook, és ha ott is volt, netezni nem nagyon lehetett. Ma pedig már ez a lehetőség adott.
Márpedig akik nyaralnak, azok bizony jó célpontok: van pénzük és költik is azt. Bár a felmérések eredményei eltérők, de biztosan elmondható, hogy a nyaralás alatt elért emberek egy felsőbb szegmensét teszik ki a hazai társadalomnak.
Igaz, célzottságról, tervezettségről még nem beszélhetünk, mindössze annyi történik, hogy nyaralás alatt is láthatjuk az otthon is látott netes hirdetéseket. De a tendencia jól látszik. Pár év, és érdemes lehet direkt megfogni a nyaralás alatt az embereket. A kütyük megvannak, már csak fejleszteni kell azokra.
Utolsó kommentek