Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (591) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (181) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (119) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (394) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (250) közösségi média (30) kreatív (137) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1345) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (20) szakcikk (6) szövegírás (44) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (82) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (12) üzlet (418) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (258) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Válts fejet!

Címkék: szövegírás

2010.09.08. szerda 16:17 Konrad

Olyan a munkám, hogy nemcsak szövegeket kell írnom néha, hanem sokszor javítanom kell mások által elkészített reklámszöveget. Ennek kapcsán mára kialakult bennem egy kép arról, hogy miket is szoktak elrontani az ügyfelek, mi az, amit feltétlenül javítani kell.

Jellemzően ezek a hibák egy dologra vezethetőek vissza: nem tudnak gondolkodni a megszólított ügyfél fejével. Nem azokat emelik ki, ami az ügyfélnek érdekes, nem azokat az információkat hirdetik, ami igazán fontos az ügyfélnek.

Tehát a megírt szövegek legnagyobb hibája, hogy nem tudja a hirdető magát beleélni a vevője fejébe. Nem tud fejet váltani.

És akkor a legfontosabb "tipikus hibák":

  • A szöveg eleje fölöslegesen udvariaskodó, lényegi információ nélkül. Kiugró hiba az "Engedje meg, hogy..." kezdés. Minek? És ha nem engedi meg? Bele kell csapni azonnal a mondandóba!
  • A szöveg nagyon hosszú, nincs tagolva.
  • A lényegi információk felsorolás helyett el vannak dugva.
  • Nem az ügyfél számára fontos információk kerülnek kiemelésre. Például egy árérzékeny piacon hiába emeljük ki a kiváló minőséget, ha úgyis az árat fogják nézni...
  • A valódi piaci előny nem kerül kiemelésre. Amikor jó áron adjuk a termékünket, de sokkal fontosabb azt leírni, hogy "cégünk már tíz éve piacvezető"... 
  • Nincs kiemelve az elérhetőség.
  • Az elérhetőség nem elég egyértelmű (például értelmetlen térképvázlat).
  • A nyelvezete túl specifikus, nem az ügyfélhez igazodik (tekintse meg augmented reality bemutatónkat! - miközben nem magyarázza meg, mi az).

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr442280639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keserumandula · http://sarnyai.hu 2010.09.08. 16:24:51

+1: az „el vannak dugva”, „kerülnek kiemelésre”, „nem kerül kiemelésre” típusú terpeszkedő hivatali dumák nagy ívű elkerülése. :)

Illyés Edith 2010.09.08. 17:50:15

A szöveg fele boldozva van.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.09.08. 18:10:53

@Illyés Edith: no igen, azt is szeretik. De az legalább a formázással elmúlik :)

Vida Ági · http://twitter.com/vidaagi 2010.09.09. 07:26:15

Kedvencem by ügyfél "Emeljük ki pirossal, ami fontos, azt biztosan elolvassák" :)

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2010.09.09. 07:46:27

@Vida Ági: és persze, ami fekete marad, az három »vagy« és két »illetve«. :o)

pgo 2010.09.09. 18:09:44

És arról szól, ami a vevőt végképp nem érdekli: Közép- és Kelet-Európa piacvezető cége vagyunk az ilyen-olyan szolgáltatások területén.


süti beállítások módosítása