Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (143) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (101) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (358) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1139) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A jövő médiája: technológiák, módszerek, stratégiák

Címkék: onlinemarketing tartalom

2010.09.17. péntek 12:00 Konrad

A fenti című két napos konferencia második napján tartottam előadást, Tartalom-újraelosztás, avagy védjük a tartalmunkat, vagy engedjük szabadon terjeszteni? (Az internetes közösségek és a hagyományos média viszonya) címmel. Az előadást Prezi-ben csináltam, íme:
 

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr962302061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iron1 2010.09.20. 11:30:27

A prezentáció formátumán szerintem érdemes lenne elgondolkodni. Máskor is tettél már fel ilyet a blogra, s bár roppant látványos a dolog, de ha elég sok előadást tartasz majd, akkor rájössz, hogy az ilyen animáció csak elvonja a figyelmet a prezentáció lényegéről. Ha a mondanivaló, s nem a látvány a fontos, akkor javaslom a sima slide-ok használatát (maximum az animációmentes megjelenés használatával).

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.09.20. 13:50:32

@Iron1: alapvetően két fajta prezentációt készítek. Az egyik fajta célja, a 20-30 perces előadást el tudjam úgy mondani, hogy egy-egy kulcsszó és ha kell némi ábra vagy kép segítse az értelmezését, de nem cél, hogy mindent tartalmazzon. Erre használom a Prezi.com-ot: rövidebb előadásokra, amiknek kb. a váza az, ami ilyenkor belekerül a prezibe. Ehhez pedig nagyon jó ez a fajta animáció, ráadásul nagyon gyorsan össze tudom rakni az anyagot.

A másik fajta prezentáció az, amivel oktatni szoktam. Ahhoz a Keynote-ot használom, slide-okkal és hosszabb leírásokkal. Ott alig használok animációt, nem az a cél, hogy látványos legyen, hanem az, hogy visszanézhető és tanulható.

Ez egy 25 perces előadás volt, és erre szerintem pont jól működött. Persze nem pörgött végig, általában egy-egy szóról minimum 3-4 mondatot mondok, ha nem többet. Hallgatóságtól is függ.

the_wooden_horse 2010.09.20. 21:24:25

@Konrad: Nekem tetszett, pláne, hogy a szavakról nekem is beugrik pár mondat, és nem kell végigolvasnom.

Iron1 2010.09.21. 09:22:53

@Konrád: Ízlések és pofonok (de figyelemfelkeltésre tényleg jó). :)

(Kicsit off: Köszönet a részletes válaszért. Jónéhány éve olvasom a blogod, s nagyra becsülöm, hogy részletes és észérvekkel operáló válaszokat adsz mindig.)