Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Beklager, jeg snakker ikke norsk

Címkék: onlinemarketing közösség smo

2010.10.28. csütörtök 23:58 Konrad

Ma délután a Telenor egy érdekes ügyféltalálkozót tartott a törökbálinti központi épületükben. Két dolog miatt is érdekes volt: maga a téma miatt és a szervezés miatt is.

A szervezés ugyanis egyértelműen a közösségi médiára épült: Facebook-on és Twitteren lett "meghirdetve" az esemény, vagyis azokat várták, akik ezeken a helyeken követik a Telenort, érdeklődnek a Telenor dolgai iránt.

Egy nagyon jó hangulatú, viszonylag kötetlen rendezvény lett, bő két órában. A Facebookon lesznek náluk képek, nem mesélem el az egészet, de ha legközelebb ilyet szerveznek, ajánlom mindenkinek, érdemes elmenni. A kaja jó volt!

Amit megtudtam, és érdekes volt online szemmel: lelkes, de kis létszámú csapat csinálja a Facebook-ot, a Twittert pedig konkrétan egy valaki kezeli. A Twitter egyébként sem központi csatorna: naponta 10 alatti ügyfélszolgálati feladatot "szállít". Ehhez képest a call center átlag 60 ezer hívást intéz személyesen egy hét alatt! Ennek megfelelően egyébként a teljes ügyfélszolgálat önmagában egy közel 500 fős szervezeti egység.

Amit egyébként folyamatosan tanítanak, bővítenek (de nem létszámban, hanem tudásban) és fejlesztenek. Azt is megtudhattuk például, hogy a rendszer figyeli az ügyféllel folytatott beszélgetéseket, és ha azt észleli, hogy az ügyfél kiabál, akkor azt külön jelzi - az ilyen beszélgetéseket például rendszeresen vissza is hallgatják. És ha kiderül, hogy az ügyfélszolgálatos volt esetleg a paraszt, akkor nem igazán van tolerancia, nem adnak második esélyt. Mondjuk ez érthető is...

Ami meglepett és pozitív volt: nagyon lelkes az egész csapat. Fiatalok, sokan nem olyan régen kerültek a Telenorhoz, lendületesek, látszik rajtuk, hogy például ezt a találkozót is komolyan gondolták. Nem volt semmi hakni szaga, komolyan vették.

Az épület egyébként kurva jó. Technokrata vagyok annyira, hogy rácsodálkozzak a mindenféle automatizmusokra, szervezési dolgokra, modern megoldásokra. Igaz, kicsit faggatva az ott dolgozókat, nem annyira tökéletes minden, mint a PR szövegben (pl. nyáron nagyon hideg volt, 21 fok, és télen sem erőltetik túl a fűtést), és a kajálda sem az a támogatott és olcsó valami, de nincs az egésznek falanszter jellege, és valahogy nem tűntek droidnak sem az ott dolgozók.

Szóval, a Telenor tett egy érdekes lépést: a közösségi médiában megszerzett kapcsolatokat elkezdte szorosabb ügyfélkapcsolatokká konvertálni. Ügyes és hasznos lépés: így kell evangelistákat nevelni!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr922406701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2010.10.29. 08:38:45

Konrád: Azt hiszem belőled már most evangelista lett, ugye feltűnt? :P

mig8 (törölt) 2010.10.29. 11:06:25

Én is voltam már a Telenor épületében. Amolyan igazi skandináv érzés, nekem egy kissé komor. Egyébként a munkastílusuk előtt le a kalappal, az viszont nagyon tetszik. Jó pont, hogy a kapucsínójuk ingyen volt :-)