Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • elizon pucsnik: Az,hogy ha megteheted,maradj nyugton a v@lagadon otthon,az nem gyámkodás.Az lenne a cél,hogy keves... (2020.04.05. 09:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Belzebubo: Elnézve egyébként az üres utcákat, villamosokat, buszokat, vonatokat, nekem úgy tűnik,... (2020.03.29. 21:45) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Konrad: nyilván én csak a magam nevében beszélhetek illetve talán egy szűk réteg - városi, értelm... (2020.03.29. 21:42) Miért nem maradsz otthon?
  • Konrad: @Belzebubo: Nem várok senkitől semmit, sőt, kínosan ügyeltem, hogy ne beszéljek egyik korosztályró... (2020.03.29. 17:52) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: Kedves Posztoló! Te attól a korosztálytól vársz beletörôdést, aki azon nôtt fel, hogy mindenbôl hi... (2020.03.29. 17:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1151) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (267) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Magyar? Távirati? Iroda?

Címkék: tartalom

2010.11.25. csütörtök 21:35 Konrad

Kellene már nagyon írni, téma is van ezerrel, csak erőm nincs. Ma például egész nap oktattam, a nap nagyobb részében a Samling négy napos online marketing képzésének az első napján, aztán tartottam még egy órát a Corvinuson is - ezt mindig szeretem, mindig nagy várakozással indulok neki, aztán vagy jól sikerül, vagy nem.

Most jónak éreztem.

Nehezíti a pályát a még meglévő torokfájás, így nazális, ám fájdalmas mellékzöngét kapott az egész napon. De jelentem, túléltem! Egyelőre...

De az energiám, na az elfogyott. Így aztán csak figyelem a híreket, és csendben konstatálom: nem unalmas ez az év vége. Az állam, úgy tűnik, megpróbál belépni az online piacra, és kb. végtelen költségvetésből portállá fejleszteni az MTI.hu-t. Mivel a hazai tartalomszolgáltatók jelentős mértékben éltek és élnek az MTI-ből, így az "eredeti forrás" valóban olvasott lehet. De.

De az Indext nem azért szeretjük, mert újraközli az MTI-t. Az Origóra sem az MTI miatt megyünk. Az MTI hírek egyfajta kóc, vatta, ami kitölti a tartalmat az egyedi és értékes cikkek között. Jó esetben több, rosszabb esetben kevesebb a nem MTI írás, de van nem MTI. Ez adja a net sava-borsát. Kell az Index szemtelensége, az Origó kimért tudományossága, az FN.hu rácsodálkozó szakmaisága, a HVG online offlinból vett enyhe arisztokratikussága. A hírek önmagukban nem elegek.

Egyébként sincs hírszolgáltatás bulvár nélkül, Uj Péter nem hülye, pontosan tudja, hogy a pina és a fasz hozza a látogatottságot, a bevállalós írások az ismertséget, az MTI meg csak úgy van.

És most képzeljünk el egy Indexet pina, fasz, ValóVilág, celebek és Tóta W. nélkül. Kellene? Mert az MTI.hu ez lesz.

Persze, lesz olvasottsága, naná. Majd kiadják "kötelező ajánlásba", hogy aki az államtól kapja a fizetését, annak ez legyen a kezdőoldala. Tök jó lesz. De ettől még ha valamit akarunk, akkor úgyse fogunk oda bemenni. Mert unalmas lesz. Nem is lehet más.

És innentől politika. Ezt meg meghagyom az Index szakblogjainak, legyenek ők a fekete bárányok.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr272473592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mig8 (törölt) 2010.11.26. 05:49:24

Először is: jobbulást!

Ami pedig a lényeget érinti, szerintem bizonyos szempontból igazad van. Ha az MTI oldala csak annyi lesz, mint mondjuk az AP oldala, akkor valóban unalmas lesz. De ha esetleg továbbfejlődik CNN szerűvé, akkor már érdekesebb lesz.

lacam · http://copyblog.blog.hu/2012/02/07/valentin_napi_sms_mester 2010.11.26. 10:01:12

Ezzel az egésszel két aprócska bajom is van:

Az egyik szakmai: az MTI igen sokszor csupán egy gyenge trollblog szintjét hozza: béna fordítások, indexesen:) széteső mondatok, jobb esetben unalmas, rosszabb esetben tendenciózus hírszerkesztés - és ez már át is visz a másik bajomra:

Az egy és oszthatatlan hírforrást úgy hívjuk, hogy propaganda

Petyaaaa · http://susnya.hu/ 2010.11.26. 11:42:30

"Most jónak éreztem."

@Konrád: Megnyugtatlak, jó volt! :) Szerintem hatásos volt az előadásod.

BrandBuild · http://certificateofwords.com/word/Brandbuild/ 2010.11.26. 14:35:35

@lacam: egyetértek a propaganda hozzászólásoddal, sőt merészen tovább is mennék ahogy az irányvonalat most látom ez a demagógihoz vezet

Illyés Edith 2010.11.26. 16:48:12

Annamária korábban arról beszélt, hogy ingyenesek lesznek az MTI hírek. Az egy igen jó ötlet volt. Főleg ha valami normális formátumban (RSS) tennék közzé, kis beruházással bárki indíthatna hírportált. Ezt a tervet akkor most már hivatalosan is ejtették?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.11.26. 16:51:17

@Illyés Edith: erről így nem volt szó se pró, se kontra. De őszintén: ha ingyenesek az MTI hírek, mi értelme van olyan portálnak, ami ezeket közli újra?

Illyés Edith 2010.11.26. 17:02:04

Hírportál katolikusoknak: egyházi, vatikáni hírek azonnal a kiemelt dobozba. Kisbefektetőknek: üzleti hírek a kiemelt dobozba. Fiatal férfiaknak. IT szakembereknek. Pedagógusoknak. Stb. stb. Tehát az MTI által biztosított hírtömeget sokféle célcsoport igényei szerint lehetne prezentálni.

grgrgr 2010.11.27. 12:19:11

Szerintem sem katolikusoknak szóló hírportált nem lehet MTI-hírekből generálni, sem IT-szakembereknek szolgáló hírportált nem lehet a jelenlegi MTI-hírekből generálni, stb. Ehhez az MTI-anyagoknak sokkal színvonalasabbaknak, mélyebbnek kellene lenniük.
Mindemellett abban Illyés Edithnek igaza van, hogyha ingyenesek lesznek az MTI-hírek, akkor azok a portálok, akik létezésüket ilyen-olyan állami pályázati mutyi-pénzekre alapozzák, gyakorlatilag ingyen feltölthetik az alibi-weboldalaikat tartalommal...

azabaj 2010.11.27. 16:16:52

És lehet majd rá linkelni?:)

Illyés Edith 2010.11.28. 18:41:36

@grgrgr: Az Indexen, Origón is naponta 1-2 komolyabb anyag van, a többi jórészt MTI-s hír. Jelen pillanatban az Indexen a 6 vezető hírből 4 MTI anyag, szerintem a maradék 2 is 90 százalékban MTI-s szöveg.

Nagyon nehéz a hazai piacon egy portálnak kitermelnie a forrásokat az olyan banális, de szükséges tartalmak megvásárlásához, mint az időjárásjelentés, külpolitikai hírek, stb. Ezért kicsi a verseny, nem pedig azért, mert az Index és az Origó szerkesztősége annyira zseniális.

Mutyizásra bármi alkalmas, lásd kutyafitnesz, internetről kopipésztelt tanulmányok, stb. úgyhogy ez nem érv.

Tőzsde oktatás Szeged · http://sinkronprofit.hu/ 2010.12.16. 10:37:53

Ha ingyenesek az MTI hírek, akkor miért van belőlük akkora hir akkor hagyjuk őket ott ahol vannak.