Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (558) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (43) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (97) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (371) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (9) közösség (240) közösségi média (14) kreatív (120) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (35) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1224) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (33) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (72) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (326) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (247) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mobilbanner, mobilkatt

Címkék: mobil mobil marketing

2010.12.15. szerda 23:31 Konrad

Mobilban utazik a CEMP. Ezt mondhatjuk úgy is, hogy előre menekül, de nem hiszem, hogy ez lenne a szempont. Egész egyszerűen elkezdte a mobiltelefonos internethasználat elérni azt a méretet, ami már számít. Vagyis a 250-300 ezer darab körüli jelenlegi, és a várhatóan 500 ezer darab körüli jövő év elejei okostelefon penetráció iPhone és Android oprendszert használó okostelefon penetráció már generál akkora forgalmat, hogy érdemes legyen ezen eszközök lehetőségeikhez és igényeikhez fejleszteni.

Ezek az okostelefonok alapvetően két dolgot nem tudnak, amit a normál webes tartalomszolgáltatások igen: kisebb a képernyőméret és nincs flash (igen, persze, van akinek van, de akkor is lassú és vacak). Ezért máshogy érdemes megjeleníteni a weboldalt és érdemes speciális hirdetés megjelenítést is csinálni.

Ez persze nagyon nem újdonság: a Google AdWordsben már elég régóta lehet iPhone-ra, Androidra hirdetést pozícionálni. Ami miatt ez most mégis téma, az két hír, a CEMP háza tájáról.

Az első az Indexel kapcsolatos: miután nem olyan rég elindították az m.index.hu-t, ami egy teljes értékű Index.hu, de direkt mobilra optimalizálva, most kiírtak egy banner készítő versenyt erre a felületre:

Elindult az Index mobilböngészőkre optimalizált kiadása, az m.index.hu. A felhasználóbarát, anorexiásra könnyített oldalon látható hirdetési felületekre ezennel kreatív versenyt írunk ki. Pályázni készre gyártott kreatívval lehet. Pályázhat minden olyan ügynökség vagy direkt hirdető, aki költött az Index.hu hagyományos felületein az elmúlt 5 naptári év során legalább 1 forintot. Egy brand csak egy kreatívval indulhat.

Érdemes elolvasni, és aki teheti, már csak a poén kedvéért is induljon el! De ennek a dolognak elsősorban nem az az érdekessége, hogy van egy ilyen pályázat, hanem szerintem két másik dolog: az egyik, hogy az Index.hu úgy tűnik tényleg komolyan foglalkozik ezzel a platformmal, a másik, hogy ezzel a pályázattal értéket ad a mobilon megjelenő hirdetéseknek és nem utolsó sorban megmutatja a lehetőséget a hirdetőinek, ügynökségi partnereinek. Ügyes.

És hogy mennyire nem magában lógó az Index.hu lépése, mai hír, hogy az ETARGET a hirdetőinek elindított egy új szolgáltatást: a mobiltelefonra optimalizált oldalt.

A legtöbb céges weboldal még ugyanis egyáltalán nincs a mobilokra optimalizálva, de egy kampány kedvéért nem is valószínű, hogy a tulaj át fogja azt alakítani. De ha mégis hirdetne a mobilokon (márpedig az ott elérhető célcsoport akár még értékes is lehet a számára), akkor kell egy olyan landing page, amire érkezhet az érdeklődő - és a telefonján is el tudja olvasni.

Az ETARGET eszközével tudunk egy ilyen oldalt készíteni, pár perc alatt. Így a kattintás után ide jut az érdeklődő, és máris kulturáltan, hatékonyan tudunk vele kommunikálni. Ez is ügyes.

Amennyiben több információt szeretne megtudni az új szolgáltatással kapcsolatban, jelentkezzen be fiókjába, és a Kampány - Célzás menüpont alatt keresse az Eszköz típusa funkciót.

Úgy látom, a CEMP határozott lépéseket tesz a mobilos világ felé. Így a Sanoma iPhone applikációi és a nem túl sikeres mobil iwiw után a harmadik nagy is teljes mellszélességgel megjelent ebben a szegmensben.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr412518727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alx 2010.12.16. 07:42:20

Újabb felület a hirdetők lehúzására az "online szakértők" segítségével! Biztos meg lehet magyarázni milyen hatékony és szuper lesz mobilon hirdetni!

Szűcs Attila · http://twitter.com/szucs_attila 2010.12.16. 08:24:31

@alx: a hülye ügyfelet lehúzni, nem?

Ha működik fizetsz érte, ha nem, akkor pedig megköszönted az eddigi munkát és viszlát

Mária 2010.12.16. 08:42:17

Szerintem zsákutcába vezet az az elképzelés, ami szerint az egyébként is közutálatnak örvendő bannereket kell átvinni a mobil felületekre.

Ugyanolyan rossz elképzelés, mint amikor a hőskorban a print anyagokat tették fel egy az egyben webes szövegnek.

A mobil marketing lehet, hogy inkább ebbe az irányba indult el:

www.utalkmarketing.com//Pages/Article.aspx?Title=Mobile%20changes%20European%20Christmas%20shopping%20habits&ArticleID=19895

www.utalkmarketing.com//Pages/Article.aspx?Title=Mobile%20use%20is%20rapidly%20changing%20European%20shopping%20habits&ArticleID=19895

Tőzsde oktatás Szeged · http://sinkronprofit.hu/ 2010.12.16. 09:47:29

Hát szerintem ez egy részből jo egy részből pedig rossz. Az igaz hogy sokaknak van már mobil netje amin nézegeti a blogokat meg mindent. De ez nem annyira jo megoldás h a telefonokat is tele tegyük reklámokkal.

karit 2010.12.16. 10:58:37

Amíg nem lesz korlátlan a havi csomag, igen impresszívnek kell lennie bármilyen reklámnak, hogy rákattintsak. Hogy aztán elkezdjen betölteni egy nem optimalizált flashes oldalt...

Mobil adblock rulez.


süti beállítások módosítása