Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

hahaha

Címkék: polblog

2011.01.01. szombat 18:19 Konrad

Mindenkinek ezúton is boldog új évet kívánok!

Ez is egy év lesz, az biztos. Új is, ebben nincs kétség. Médiatörvényben is új, ami külön izgalmassá teszi: változot a reklámszabályozás is emiatt, pl. az óriásplakátok piacát kicsit visszafogták, ellenben pl. a termékelhelyezés zöld utat kapot.

És persze az az imádott rohadt vízfej megmaradt, sőt, ha lehet még idiótábbá változott. A két ünnep közötti sláger ugye az NMHH jóvoltából ICE T lett, és lesz még jópár ilyen vicces momentum idén, így azt gondolom, a boldog is meglesz ebből az évből.

Addig pedig kacagjunk együtt ICE T-vel, akihez természetesen eljutott Ártunk és Ormányunk Kedves Hatóságunk intlézkedése.

I love it! The world still fears me. hahaha !

És máris láthatjuk, miért eleve reménytelen minden olyan szabályozás, amely az internettel kapcsolatos. Természetesen lehet próbálkozni, de az internetet legyőzni... ahhoz minimum érteni kellene hozzá.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr592552658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.01.01. 19:29:26

@wroadd: köszi, azóta olvastam. Ez csak megerősíti a VÉLEMÉNYem: az NMHH olyan vízfej, amire rohadtul semmi szükségünk, továbbra sem.
És nincs igazuk. Ellenben jól meg kéne hackelni őket, hogy kínai vagy mondjuk maláj szövegekre is így rágerjednek-e? :)

bellini · http://doily.hu 2011.01.01. 21:26:56

Szerintem ezen fognak még változtatni, mert ez így képtelenség.

Illyés Edith 2011.01.02. 16:09:13

Az alapvető probléma az, hogy nálunk nem működik a szakmai önszabályozás. Az MTE etikai kódexét még a tagok se nagyon tartják be, nem hogy igazodási pont lenne a kisebb piaci szereplők számára. Amerikában vagy Nyugat-Európában elképzelhetetlen egy vezető hírportálnál az a fajta szerkesztői nihilizmus, ami nálunk teljesen normálisnak számít.

Nyilvánvaló, hogy a médiahatóság egy súlyos félreértés, de lehet az államnak értelmes szerepet találni. Lásd banki magatartási kódex: nem muszáj aláírni, de ha aláírtad, az állam kikényszeríti a betartását. Ez sem old meg minden problémát, de tisztább viszonyokat teremt, ahol már működésbe léphetnek a piaci mechanizmusok. Sok felső-kategóriás hirdetőnek nem tetszik, hogy Zsé-kategóriás anyagok társaságában jelenik meg a hirdetése, de jelenleg nem nagyon tudja pl. az Indexet megkerülni.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.01.02. 16:38:13

@Illyés Edith: érdekes általánosítás ez, hogy az Indexből vezeted le a piac egészét. Tudsz más vezető portált mondani, ahol ez a fajta "szerkesztői nihilizmus" a jellemző?

Másrészt: mi az, hogy "felső kategóriás hirdető"? Mitől válik valaki "felső kategóriássá"?

Végül: a Zsé-kategóriának van nagy olvasottsága. De ha valaki elérést akar, nem kell ragaszkodnia a Zsé kategóriához. Igaz, kicsit tovább tart olyan kampányt tervezni, amiből az Index kimarad, de ugyanaz a célcsoport elérhető, de nem lehetetlen. Persze nem biztos, hogy bannerek elhelyezésével lehet csak ezt megoldani.

Én azt tapasztalom, hogy az Indexen hirdetni "sikk". Vagyis direkt kérik, hogy ott is fusson hirdetés. Mert így "szokás". És ez innentől számomra pont megkérdőjelezi azt, hogy valóban azért hirdetnek-e itt, mert kikerülhetetlen: nem is akarják kikerülni, sőt...


süti beállítások módosítása