Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Le a spammerekkel: Sajnos az online helyesírás ellenőrzés sem mindenható. Hogy egyet értek, azt csak akkor fogja hib... (2022.06.17. 01:21) Írd helyesen...
  • geegee: Az összes rohadt reklámot össze kéne fogdosni a tévében és egy éjjeli 3-5 órás idősávba száműzni a... (2022.06.16. 04:14) Gerappa
  • Androsz: @Konrad: Ez a "Gerappa" nem olyan rossz ám. Van benne poén, és ez ritkaság. Annak idején látható v... (2022.06.15. 22:26) Gerappa
  • Konrad: @Androsz: a kérdés az, hogy a reklám ostobasága mennyire követő magatartás, és mennyire leegyszerű... (2022.06.15. 18:06) Gerappa
  • Androsz: Amikor még lehetett felvenni a tévékből, én is tettem félre magamnak reklámokat, nagynéha. Voltak ... (2022.06.15. 15:11) Gerappa
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (582) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (7) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (45) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (174) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (115) hiba (111) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (391) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (245) közösségi média (22) kreatív (134) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (39) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1316) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (18) szakcikk (6) szövegírás (40) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (20) tanácsadás hónap (4) tartalom (80) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (393) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (257) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Félig-meddig szeretjük a Facebook-ot

Címkék: facebook kérdés

2011.01.31. hétfő 21:35 Konrad

Egy bő hete kérdeztem meg itt a blogon, hányan szeretitek a Facebook-ot. Mint az várható volt, az első szavazók - úgy 100 szavazatig - jobbára azt válaszolták, hogy igen. De aztán ahogy nőtt a válaszolók száma, úgy csökkent az igenek aránya, és végül mostanra, 338 szavazat után az alábbi eredmény született:

 

Ez engem egy kicsit meglepett. Azt hittem, többen vannak, akik szeretik a Facebook-ot. Érdemes elgondolkozni ezen az eredményen. Persze, ez nem reprezentatív felmérés, és persze, ez erősen torzított, hiszen ezen blog olvasói nem az átlag internetezőket jelentik.

De talán pont ilyen, szakmai szemmel is érdemes elgondolkozni azon: vajon hány olyan szolgáltatás van, amit használunk, de nem szeretünk?

Érdemes lenne végigmenni azon, hogy akik nem szeretik, miért nem szeretik a Facebook-ot. De ezt most erőforrás hiányában nem teszem meg. Egyébként is elég megnyugtató nekem az, hogy nem vagyok egyedül azzal, hogy nem szeretem, de használom, mert hasznos.

Köszönöm a sok választ, köszönöm az aktivitást, lesz újabb kérdés már holnap, szavazzatok akkor is!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr412629034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daniel W. Mcload 2011.01.31. 21:44:44

Ha már elemzést készíteni nincs is idő, te megosztod velünk, miért nem szereted a facebookot? Már ez is érdekes lenne, és megadhatná az alapját egy esetleges későbbi elemzésnek.

Köszi!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2011.01.31. 21:49:28

@Daniel W. Mcload: nagyon jó kérdés. Jobbára sok kis apróság miatt nem szeretem. Néha nagyon nehézkes. Néha nagyon bonyolult olyan dolgokat megoldani, amiket lehetne egyszerűbben. És néha nem értem, miért nem lehet rendesen használni bizonyos dolgokra.
De a legnagyobb bajom vele elvi: be akarják ők is darálni maguk alá a netet, de saját platformban. Ez a bajom egyébként az Apple-lel is.
Hát, ilyenek miatt.

Daniel W. Mcload 2011.01.31. 21:50:45

Értem. Köszi a gyors választ!

Cicus.Ügynök 2011.02.01. 09:33:18

Én megértem Konrad álláspontját! Többször kiakadtam már, hogy gyakorlatilag utólag értesülök arról, ami tegnap még úgy volt, de ma már nincs is. Alapvetően én tényleg arra használom, amire kitalálták, meg arra amire majd még szeretném használni. A nem szeretik tábor pontosan a variálások miatt is duzzadhat. Nem egy ismerősöm szokott privát üzenetben kérdezősködni, hogy ezt-azt hogyan kell. Pedig egyidősek velem, vagy fiatalabbak. Nem elég felhasználóbarát az tény. Én azért szeretem és tényleg függő vagyok;)

Libretto · http://szviccs.blog.hu 2011.02.01. 09:50:35

Amik miatt nem szeretem, mint user:
- az én intellektuális igényemet nem elégíti ki (sőt), nincs tartalom (számomra)
- túl nagy a zaj, sok a szemét
- még mindig hiszek a korsó sörben és a zöld rétekben meg a bicajomban

Amik miatt nem szeretem, mint pages admin:
- fos usability, adminszintek (ugyanakkor ingyen van, nem szép dolgo sápítoznom)
- még mindig nem tudom, hogy mire jó (mondjuk érzem, de nem TUDOM) - épp ma csináltam egy pár statot (tudva, hogy ez nem feltétlenül stat-alapú eszköz), és eléggé elkeserítő... pedig nem csináljuk rosszul a fácsét szerintem
- hype-párti szkeptikus vagyok, és maradok a Google-nál...

TomBennet 2011.02.02. 08:31:32

@Cicus.Ügynök: Ha mindig minden ugyanúgy lenne, akkor az lenne a baj, hogy nem fejlesztenek semmit. Ez van, az Internet a változásról szól.

szkeptikus_ · http://twitter.com/szkeptikus_ 2011.02.02. 08:44:05

@Libretto:
mint user nagyrészt egyet tudok érteni a kritikáiddal. De
-alapvetően nem is az intellektuális igények kielégítéséről szól
- a szégyenfal tényleg elviselhetetlen volt számomra addig, amíg meg nem találtam a hide gombot
- nem zárja ki a korsó sört, sőt nekem néha ott szerveződtek hepajok.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2011.02.02. 09:01:22

@Libretto: "még mindig hiszek a korsó sörben és a zöld rétekben meg a bicajomban"

Én is, de korsósörös-zöldrétes-bicajos fotókat - azokról, akikkel együtt ittunk-mentünk-tekertünk - a Facebookon a legkönnyebb megosztani. Mi több, az ilyen összeröffenéseket a Facebookon a legkönnyebb nyélbe ütni.

Attól még lehet az embernek élete, hogy használja a FB-t. A net, és vele együtt a FB nálam a tévét helyettesíti unalmas téli hétköznap estéken, nem az IRL életet.

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2011.02.02. 09:55:33

a FB is olyan, mint a való világ. nem feltétlenül jó, de muszáj nézni/használni, mert valahogy addikttá válsz.
ha vállalkozásod, blogod van, és nem vagy fent, egyszerűen nem létezel.
azért vannak jó oldalai is. és amíg ingyen van, addig nem várhatunk el tőle túl sokat.

Zool2107 2011.02.02. 13:33:03

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe n.: NBH, NNI, ORFK, BRFK meg minden egyéb RFK, fejvadász cégek stb.


süti beállítások módosítása