Vagy legalábbis a Bálint napot, ha kampányolunk. A múlt héten feltett kérdésemre kapott válaszok alapján ugyanis mindössze 19%-a volt az a válaszoknak, hogy a Valentin nap nem fontos hirdetési szempontból.
A válaszolók 29%-a szerint mindenképpen figyelni kell a szerelmesek napjára, végül a választ adók bő fele, 52%-a szerint csak bizonyos esetekben kell erre (is) figyelnünk.
Ez gyakorlatilag vissza is igazolta azt a prekoncepciómat, ami alapján a kérdéseket feltettem: egy olyan esemény, mint a Valentin nap van annyira fontos, hogy felhasználjuk reklámozásra is. Ha webáruházunk van, bátran készítsünk speciális Valentin napi ajánlatot, ha "rá lehet húzni" a termékünkre egy kis szerelmes mázt, tegyük meg.
Persze óvatosan. Figyeljünk arra, hogy mit szeret a célcsoportunk. Hiszen egy "tünci-bünci, édi-bédi, cuki-buki" kis szívecske jól jöhet, ha a vevőink fiatal lányok, és sokat veszthetünk, ha középkorú férfiak. Vagyis tényleg nem jó mindenre egy Valentin nap.
És most stílszerűen egy szívvel búcsúzom: <3
Utolsó kommentek