Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (588) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (181) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (118) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (232) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (249) közösségi média (28) kreatív (137) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1341) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (43) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (82) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (12) üzlet (413) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (258) webshop (4) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mindig van olcsóbb

Címkék: onlinemarketing

2011.02.10. csütörtök 23:14 Konrad

Az utóbbi hetekben egy egyetemista srác végigspamelte az egész országot, hogy ő bizony nagyon ügyesen és kifejezetten olcsón tud webáruházat készíteni. Persze ez azt jelenti, hogy elkészített sablon megoldásokból választhatunk, és az abba belerakott logónkkal válik ez "egyedivé", lehet feltölteni a cuccokat, és máris indulhat a buli.

Persze sok kérdésre nem ad választ a spam és a minták sem, amiket küld a levélben. Aki csinált már webáruházat, pontosan tudja, hogy egy idő után óhatatlanul valami egyedesítésre van szükség. De lássuk be, elindulni, kipróbálni egy tök egyszerű megoldás is elég.

Márpedig ez a megoldás szinte ingyen van: 15 vagy 20 ezer forint.

A levélíró kedves egyébként:

Profiknál egy Internetes Áruház 80-100 ezer forintba kerül, nálam havidíj-mentes egyszeri költségként 15 ezerbe illetve egy extrább tipus 20
ezerbe
 

És egyébként megmagyarázza, hogy azért ilyen olcsó, mert a szülei tartják el.

Fasza csávó, nem?

Nem minősíteném, de feldobnék pár kérdést: garancia? fejleszthetőség? adatbiztonság?

De a dolog nem ezért tanulságos. A srác nincs tisztában a piaccal, 80-100 ezer Ft-ért sincs normális webáruház. A dolog azért tanulságos, mert pontosan megmutatja, miért nincs értelme árversenybe kezdeni, ha normális megoldást akarunk adni. Nem lehet eléggé lemenni kutyába. Egész egyszerűen nincs alja az alákínálásnak, mindig lesz valaki, aki még olcsóbban, még kedvezőbb ajánlattal próbál üzletet szerezni.

Más kérdés, annak milyen lesz a minősége. Ugyanis a minőség, a megbízhatóság, a tudás az, amit meg kell fizetni. Nincs királyi út.

Éppen ezért azt javaslom minden fejlesztőnek, tervezőnek, webmunkásnak: annyiért dolgozzon, amennyiért valóban jó, megbízható és vállalható munkát tud kiadni a kezei közül. Annyiért dolgozzon, amennyiért megéri. Ha nem így tesz, akkor vagy nem tud megélni, vagy olyan minőséget ad ki, hogy idővel belebukik, és megint csak nem tud belőle megélni.

Ha egy vevő garasoskodik, akkor majd saját kárán megtanulja, hogy ami feltűnően olcsó, az mitől olyan olcsó. Mert olcsóbb ajánlat mindig lesz.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr502652753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

snorbi 2011.02.11. 08:19:52

100%-osan egyetértek!!!

Mr Y · http://blog.hu 2011.02.11. 09:37:57

@snorbi: + 1.

nem egy alkalommal mondtam a megrendelőknek már én sem, hogy - ha jött azzal a dumával "hogy úgy hallotta, hogy XY ennyivel meg ennyivel kevesebbért csinálja ezt". - "Sosem állítottam, hogy a legolcsóbban dolgozom, de ha mással csináltatja még lehet hogy összfutunk, és az már biztosan drágább lesz összegészében".

Aki megfogadja, megfogadja, aki nem az pedig majd tényleg megtanulja a saját kárán, ahogy Konrád is mondja.

Atisp · http://www.netgo.hu 2011.02.11. 17:22:25

Ezt saját kárán megtanulja az rendben van, de a probléma az hogy a Megrendelők, nem érzik az eltéréseket A és B webshop között. Emiatt az áreltérést sem tudják kezelni. Ez azért nehéz kérdés és nem is nagyon lehet emiatt elítélni a Megrendelőket. Ez egy olyan felállás, ahol mindenki szív. Szív a Megrendelő, szív az korrekt fejlesztő, aki emiatt elesik a munkától és szív pl. az egyetemista srác is , akire ugye a Megrendelő később kivetíti a kurdarcból eredő frusztrációit. A haver olcsón megcsinálja munka mellett okosba az egy másik kérdés. Ez utóbbi valóban csak puszta hülyeség.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2011.02.11. 17:36:15

Ráadásul a szerencsétlenje nem linkként rakta be a portfólióját, hanem letitkosította (www[pont]hulyegyerek[pont]hu), hogy nehezebb legyen megnézegetni.
Ugyanakkor jó volt látni, hogy tök komolytalan az egész.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2011.02.25. 22:40:36

Konrad: Engedelmeddel vitatkoznék. Sosem árt, ha van olcsó "ne adj isten ingyenes" szolgáltatás is. Csak a szolgáltatásukat a nevükön kell nevezni.

Ha egy cég azt mondja, cPanel-t és Installatron-t használ és kínál olyan egyéni telepítő csomagokat is az ügyfeleknek amik nem csak egy üres CMSből állnak, hanem...

... akad benne webáruház komponens
... jogszabályoknak megfelelő vásárlási feltételek cikk
... könnyen "testreszabható" templatek

És ki tudja mi minden más, hogy egyszerűbb legyen az indulás annak aki nem akarja / nem tudja kifizetni a weboldala elkészítését, az egy korrekt ajánlatot is tehet.

Még akkor is, ha a support csapat egy baráti óradíjért segít az elindulásban.

Ezt egy meglévő domain regisztráció, meglévő tárhely mellé lehet igen olcsón kínálni. És lehet mellé kínálni a cég szakemberei által készített drágább webáruházat. Aminél pontosan leírod mivel ad többet az egyszerű akár ingyes megoldásnál.

És hidd el, ha ebben vannak olyan kereskelmi komponensek, amiket jogszerűen továbbadhatsz így az ügyfeleidnek, akkor nem lesz rossz az "ingyen telepíthető" áruház sem.

És igenis hozzáadott érték, hogy sok dolog előre van telepítve, a szállítási feltételek adottak, az induláshoz mindenképpen szükséges teendőket megkapod írásban.

Más kérdés, hogy aki így kezd, az később ugyanúgy sok pénzt fog tanácsadásra, fejlesztésre, stb. költeni.


süti beállítások módosítása