Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • evilwolf: Már film is van róla ELQRTUK (2021.10.15. 17:23) Elrontottuk
  • evilwolf: Érdekes, arról sehol sem írtak, hogy pont akkor állt le a rendszer, amikor bedobták a windózgetzi ... (2021.10.06. 17:59) A Nagy Leállás 2021
  • Androsz: Próbának jó volt. Mindenki felmérhette, hogy amikor majd hetekre áll le valami netes közösségi izé... (2021.10.06. 17:38) A Nagy Leállás 2021
  • gigabursch: Akkor szántsuk be a blog.hu-t...! :-) (2021.09.04. 18:42) Időrablók
  • evilwolf: Sosem akartam olyan lenni mint a többiek, de ezzel nem azt állítom, hogy más vagyok. :-)) A zember... (2021.08.06. 17:46) Miben vagy más?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (571) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (22) email marketing (44) érdekes (208) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (162) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (111) hiba (109) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (376) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (18) közösség (243) közösségi média (17) kreatív (121) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1257) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (11) szakcikk (6) szövegírás (34) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (74) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (7) üzlet (347) üzleti kommunikációs hónap (4) video (114) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mire képes az ETARGET?

Címkék: statisztika etarget

2011.06.14. kedd 22:41 Konrad

Egy hirdetési eszköz értéke több dologtól függ. Az első kérdés az, abszolút értékben mire képes: milyen kreatívok, milyen módon tudnak megjelenni, és ezzel mennyi embert tudunk elérni elvileg. Ez ugyanis alapvetően meghatározza azt, hogy érdemes-e nekünk ezzel foglalkozni.

Ha igen, akkor jön a második lépés: számunkra ez mennyire lehet érdekes, mennyire lehet eredményes? Vagyis: az elvileg elérhető emberek mekkora részben fedik a mi célcsoportunkat?

Ezek után megnézzük, ez mennyibe kerülne, és ha még mindig érdekes a hirdetési megoldás, akkor érdemes kipróbálnunk. A végső ítélet úgyis csak ekkor alakul ki: ha számunkra hatékonyan működik, akkor nyertünk.

Jól látszik, hogy ezek közül elsősorban az első kérdés az, amire általános választ lehet adni: kiket lehet elérni egy hirdetési megoldással?

A múlt héten küldött az ETARGET egy mérési eredményt, amiben erre igyekszik választ adni. És ez a mérés érdekes dolgot állít: azt állítja, hogy az ETARGET segítségével a hazai internetezők 94,5%-át, vagyis 3,6 millió embert el tudunk érni.

Szerencsére a mérés továbblép, és nemcsak azt mondja el, hányan láthatják elvileg a hirdetésünket, hanem azt is, hogy a kattintók az internetezők hány százalékát teszik ki. És ez a szám is elég jó: majdnem 1,3 millióan kattintunk ezekre a hirdetésekre.

Íme a részletesebb adatok (kattintásra nagyra nő):

Amit azért el kell mondani az ETARGET kapcsán, hogy ezek elméleti elérések. Mivel a rendszer elég jól tud targetálni (ez is ugye a lényege), így valójában egy-egy kampány esetében az elérés ennél természetesen kisebb. De ha kellően nagy költségvetéssel, jól beállított kampánnyal és kellő időt adva hirdetünk, akkor valóban működik ez az elérési szám. Jó ezt azért tudni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr622984716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása