Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

TESCO Gazdaságos Like

Címkék: onlinemarketing smo

2011.06.27. hétfő 21:40 Konrad

De szó szerint, ahogy a címben írom. Ugyanis az alábbi képet ma lőttem a keszthelyi TESCO-ban:

Ez kis kiegészítő a ruházati osztályon, minden második akasztó-soron ott volt. Érdekes ötlet, bár még lehetne rajta dolgozni. Először is: a webcím pont nagyon kicsi, a fotón homályos, de a valóságban is nehezen látszik. Aztán lehetett volna ezt kiegészíteni egy QR kóddal (a TESCO máshol képes ennél ilyenebbre is, ugye), harmadrészt ha már csinálnak ilyet, lehetett volna valami plusz infó, hogy mondjuk akciók elérhetőek vagy mittudomén.

A Facebook oldal egyébként nem a TESCO, hanem a ruházati sajátmárka oldala.

Én egyébként elgondolkoztam azon, milyen jó egy olyan szolgáltatónak, amelyik ilyen formában is kap egy csomó ingyen reklámot. Aztán azon is elmerengtem, hogy lehetett volna ez akár az iWiW is...

A többi néma csend.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr663020081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_csótány 2011.06.27. 22:29:26

üdv!
én már nem is azon gondolkodom, hogy miért nem volt ez meg az iwiw-nél, mert ezen már szerintem késő rágódni, inkább azon gondolkodom, hogy mi lesz a facebook után? hiszen sejteni lehet, hogy ez sem fog örökké tartani, tételezzük fel, hogy a fb-ról is hirtelen elvándorolnak a népek, akkor azzal a több tíz vagy százezer "rajongó"-val mi lesz? tolják a fb-ra az embereket, ahelyett, hogy gondolva a jövőre legalább valamilyen úton módon, de a saját oldalukra irányítanák át az embereket (ahol valami alapján legalább egy e-mail címet tárolhatnának róluk, hogy a későbbiekre gondolva legalább ennyi megmaradjon belőlük)...
vagy én gondolkodom hülyeségeken :)

nagymegmondo 2011.06.27. 23:24:02

Tipikus buta reklám, pénzkidobás. A facebook céges oldal, jó ideje semmit sem ér, alig-alig jönnek userek, mióta a default üzenőfali tiltás be lett kapcsolva. Ideje lenne a nagyonokos marketing szakmának elgondolkozni, h a facebookot akarja hirdetni vagy a cégét, oldalát ahol, amelyen dolgozik...

edem00100 2011.06.28. 11:48:23

@nagymegmondó :
Alapvetően a like nem jelent semmitebben is igazad van .Én is találkoztam olyannal aki hátradőlt és azt mondta, nem kell semmit "marketingelni":) hiszen van 5785 lileolóm.Nos ez még semmi az előttem említett üzenőfali tiltás pedig végképp nem támasztja alá ezt az elégedett hátradőlést.
Ráadásul a közösségi média-jelenlét néhány esetet kivéve nem erről szól.
@_csótány

Bizony a facebook sem tart örökké és ki tudja most megmondani, hogy akár 2-3-5 év múlva mi lesz a trend és milyen csatornákon érik el gyakorlatilag újra ezeket a lájkolókat.
Gondoltuk volna mondjuk az első táskás-aksis mobiltelefon eljövetelekor hogy kb. átlagosan minden magyarnak ma több mint 1 készüléke lesz és többségük 2 éven belül lecseréli? És ezzel alábecsültem a számokat..
Az IT és általában a technológia fejlődés olyan ütemben avultatja el a tegnap még high-technek számító megoldásokat , mint ahogyan a felhasználói csoportok követik a globális trendeket.
Ez egy ilyen világ és a legfontosabb meglátásom szerint az hogy merjen és tudjon változtatni az adott cég vagy merjen szembemenni a trendekkel.A lavírozgatókat elviszi az ár.

nomad · http://szkaresz.blog.hu/ 2011.06.28. 16:18:52

Megint Skype lesz, az eddig mindent túlélt :) Üdv

musi 2011.06.28. 16:30:16

@_csótány: Ostobaság... senki nem tolja az embereket a Facebookra. Van számodra egy hírem: az emberek már fenn vannak a Facebookon...3 millióan kb. Jót röhögök az ilyen megmondóembereken, akik kurva okosak és megmondják, hogy milyen szar a Facebook, miközben nekem pl a bevételem 50%-a a Facebookból van... De olyat is ismerek, akinek a 100% és havi 1 milliót keres forintban (bár ő nem magyarországon)

_csótány 2011.06.28. 16:37:32

elnézést, ha rosszat mondtam/gondoltam..
csak nem értem, vagyis értem is meg nem is, hogy miért a facebookra irányítják az embereket, miért nem mondjuk a tesco.hu -ra.

szekerkaa · https://twitter.com/szekerka 2011.06.28. 17:30:36

@musi: haver, azt a 3 misit oszd el sokkal... a fake, az inaktív és a személyként regelt céges accountokkal legalábbis. Aztán vond le belőle a farmvillezőket meg a pages adminokat, így marad a Zuckerberg, a Zuckerberg kutyája meg Te.

stikasz_1 2011.06.28. 18:40:57

Ma láttam az iwiw főoldalán a nyereményjátékot, amiben akkor vehetsz részt, ha egy héten háromszor(!) belépsz és fotót kommentálsz vagy hasonlót csinálsz. Van kérdés?...
(Úgy elgondolkodom, aki annak idején a sok pénzt kiadta, milyen számok alapján döntött így... de aki kapta a lóvét, az nagyon röhöghet a markába.)

nagymegmondo 2011.06.28. 19:35:41

@musi: elég nagy az arcod, hozzá h csak olvasol, de nem értesz. A FB-os céges adatlap ér keveset, a kamu regisztrált FB userek hozhatnak pénzt, de ez a munkásabbik verzió nem mellesleg csalás. Gondolom ezt a műfajt űzöd...

Anti Anyag (törölt) 2011.06.28. 20:03:10

A Facebook egy kalap szert nem ér, ha a cégnek rossz a híre.

Márpedig a Tesco-nak annyira rossz, hogy nálam pld. kizárt, hogy vásároljak ott valamit.