Folytatva a MiniCRM bemutatását, kicsit tisztázni szeretném, miért is találó név az, hogy "mini".
Először is: nem a funkcionalitása miatt! Ez nagyon fontos, hogy nem valami nagy megoldás butított verziója, nem is valami szűkített tudású rendszer. A MiniCRM egy teljes megoldás - elsősorban a mikro- és kisvállalkozásoknak! Ezért mini: mert akár a mini cégek is használhatják. Szélsőséges esetben akár egy egy fős cég számára is hasznos lehet (van ilyen felhasználó), de 3-5 főtől kezdve ideális. Hogy meddig? Elvileg bármekkora cégnek jó lehet, akiknek a MiniCRM tudása kell, de 30-40 főig egészen biztosan ideális megoldás.
A MiniCRM fejlesztését ugyanis pont az indukálta, hogy a mini és kisvállalkozások számára elérhető megoldást készítsenek. Sok más mellett gyártó cégeknek, nagykereskedéseknek, építőipari cégeknek nagyon jó ez a rendszer, de lakossági szolgáltatásokra, eladásokra is lehet használni. Fontos, hogy mindez kisvállalkozói gondolkodással: nem a nagycéges megközelítést, hanem a kiscéges rugalmasságot tartották szem előtt a fejlesztők.
A kisvállalkozások ugyanis elég speciális helyzetben vannak: jellemzően nem szívesen költenek adminisztrációs rendszerekre, és sokkal inkább ismerik a szakterületüket, mint bármilyen vállalatvezetési elméleteket. Így a MiniCRM-nek egy kicsit abban is kell segítenie, hogy meglássák a felhasználók a cégüknél lévő folyamatokat, azokat le tudják írni, tudják rendszerezni.
A MiniCRM mindebben partner, de persze elsősorban egy eszköz. Az érdemi és folyamatos munkát maguknak a vállalkozóknak kell meglépniük - mint minden crm rendszer esetében.
(x)
Utolsó kommentek