Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: @horrorpornó bábszínház: Nem az Origo cikkét idéztem, hanem a Beszélőjét, amely egy színvonalas-eg... (2021.03.07. 17:47) Legyél kedves!
  • horrorpornó bábszínház: @AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Ja, egy folyóirat cikke az tényleg történelmi tény. Lásd pl. Origó... (2021.03.03. 17:44) Legyél kedves!
  • Cpt. Flint: @horrorpornó bábszínház: ""Európában egyébként mindenki idegen, alig pár száz évvel korábban jött ... (2021.03.03. 10:25) Legyél kedves!
  • Cpt. Flint: @horrorpornó bábszínház: "A németek meg az angolok is mint két rokon nép, mekkora szövetségesek v... (2021.03.03. 10:06) Legyél kedves!
  • Cpt. Flint: @AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "A magyar szabadságharc során egyébként is arról volt szó, hogy a H... (2021.03.03. 09:22) Legyél kedves!
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (555) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (230) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (4) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (42) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (159) fórum (6) gépház (96) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (369) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (7) közösség (237) közösségi média (10) kreatív (117) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (29) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1212) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (31) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (71) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (317) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (245) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

KKV sorozat: milyen a weboldalad? - 2. rész

Címkék: kkvmarketing

2011.09.07. szerda 21:43 Konrad

Az első részben elkezdtem leírni, mire kell odafigyelni a weboldalunk tartalmával kapcsolatban. Most ezt folytatom, néhány újabb javaslattal. Ezek sem nagy fejlesztést igénylő dolgok, itt is elsősorban odafigyelés, gondoskodás kell. Vagyis idő.

Tehát a távgyógyítás folytatódik, kérem, ne csukja le a szemét (mert ha lecsukná, nem bírná tovább olvasni), koncentráljon, képzelje maga elé a weblapját - majd folytassa az olvasást!

Friss, ropogós

Nos, mennyire friss a weboldalad? Mikori az utolsó hír, utolsó információ? Biztos, hogy minden adat rajta pontos? Nem? Akkor tessék sürgősen javítani! Igen? Oké.

És ez látszik is?

Látszik az, hogy tényleg friss a weboldalad? Látok olyan példákat, amikor kirakta valaki 2009-ben az árlistát, aztán mivel az azóta nem változott (válság van, ugye), így bár aktuális, de mit lát a kedves érdeklődő? Frissítve 2009. október 1.

Huh. Vajon elhiszi, hogy az igaz még most is? Te elhinnéd, hogy ezek a jó árak? A megoldás nem túl bonyolult: vagy ne látszódjon, hogy mikor került ki ez az információ, vagy tessék rendszeresen átírni, például: áraink 2011-ben is változatlanul érvényesek.

Én javaslom, hogy havonta szánjunk rá egy fél órát, és nézzük végig az oldalt: minden úgy igaz, ahogy ott van? Ennyit megér, és ráadásként még az is lehet, eszünkbe jut valami új apróság, amit még érdemes felrakni az oldalra. Mert ha van ilyen, az nagyon jó. Tudod ki szereti, ha rendszeresen frissül a weboldalad, ha rendszeresen kerülnek fel új tartalmak?

Hát, a látogatóid. És a Google. A látogatóid látják, hogy élsz és működsz, a Google meg szintén látja, hogy élő az oldal, és kicsit jobb pozícióba emel a keresőben. Nem megéri?

Akció - volt...

Ugye mennyire bosszantó, ha látsz egy akciót, pont arra, ami neked kell - és kiderül, pont lemaradtál róla? Nincs is annál cikibb, mint amikor kint felejted a weboldalon az ilyen anyagokat... Vagy amikor márciusban azt látom nagy betűkkel, hogy Karácsonyi vásár. Márciusban.

És van ilyen. Pár éve át kellett néznem kb. 50 kkv weboldalt ugyanabban a témában (egy cég viszonteladóiról volt szó), és az 50 működő, létező cégből legalább tíznek az oldalán találtam ilyen lejárt dolgokat. Olyanokat, amik csak összezavarják az érdeklődőket, vagy amik bosszantják őket: eh, ha 2 hete jövök, még olcsóbb lenne.

A megoldás erre sem nehéz: sok tartalomkezelő rendszerben be lehet állítani, meddig éljen egy-egy tartalmi elem - és ezt pontosan kell beállítani! Ha szerencsés helyzetben vagyunk, akkor ezzel a megoldással biztosan el fog tűnni a fölösleges információ, amint szükséges. A másik megoldás sem túl bonyolult. Vállalkozó vagy, van határidőnaplód. Írd bele a határidőnaplódba, szépen előre, hogy akkor "ma le kell venni az akciót a weblapról". És vedd (vagy vetesd) is le. Hidd el, frissebb, szárazabb, biztonságosabb érzés lesz - és leginkább figyelmes, a vevőidre nézve. Szánj erre is egy kis időt és figyelmet!

Mit írtál?

Végül még egy kis apróság. A felrakott szövegek minősége sokat elárul a cégedről. Ha elütések, helyesírási hibák vannak benne, akkor az bizony nem növeli a bizalmat. Ez a helyesírás dolog olyan szükséges rossz. Ha nincs egy darab hiba sem az oldalon, attól még nem lesz szebb vagy jobb, de ha van hiba - na, akkor az rossz pont a látogatódnál. Ez is figyelem kérdése, és ha bizonytalan vagy magadban, akkor keress valakit, aki át tudja neked nézni az egészet. Nincs kellemetlenebb, mint egy-egy ordító hiba. Kerüld el!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr293210072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása