Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (591) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (181) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (119) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (394) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (250) közösségi média (30) kreatív (137) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1345) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (20) szakcikk (6) szövegírás (44) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (82) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (12) üzlet (418) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (258) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Közösségesdi

Címkék: google mobil közösség facebook

2011.12.07. szerda 21:18 Konrad

Hétfőn-kedden egész nap tanítottam. Ez jellemzően azt jelenti, hogy szerdán, azaz ma még nem térek teljesen magamhoz, kicsit szétesik az ilyen "másnap". Így aztán pihentetőként átnéztem a közösségi médiás dolgokat, kicsit tanulási szándékkal.

Például megcsináltam a céges Google+ oldalunkat is, igaz, a kép vacak rajta (pixeles), és olyan sok dolgot még nem is sikerült ott csinálni.

Aztán végigfutottam az utóbbi idők magán Facebook dolgain, és azt látom, hogy valami eszement módon felpörögtek ott az események: ha kirakok egy kicsit vicces képet vagy szöveget, akkor rövid idő alatt nagyon sokan Like-olják, és beindult a Megosztás használata is. Azt hiszem, ez alapján a nem reprezentatív minta alapján azt mondhatom, hogy a Facebook fejlődésin fázisának egy újabb szakaszába léptünk: nagyon jelentős bővülés már nem lesz (3,6 milliónál jár idehaza), de a használat elmélyültebbé válik, a közösségi funkciók jobban előtérbe kerülnek.

Ez alapján pedig azt feltételezem, hogy 2012-ben a közösségi média talán még fontosabb lesz, mint idén: már nem az újdonsága lesz az érdekes, hanem az ereje és használata. (Tudom, nem egy nagy jövőbelátás ez, ja...)

Vagyis vigyázó szememet továbbra is a Facebook-on tartom, miközben fél szemmel a Google+-t figyelem - és közben azt várom, hogy az okostelefon bumm marketingre gyakorolt hatása valamikor a nyáron eléri azt a szintet, amikor már elkezd kikerülhetetlenné válni.

Ja, és aki szereti a nagyon kicsi, de rohamosan fejlődő piacokat: érdemes elkezdeni olvasgatni a smart tévékről!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr453446741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mig8 (törölt) 2011.12.08. 07:05:01

Érdekes, a Google+-t állítólag már maga a Google is leírta...

Én fenn vagyok mindkettőn, de a Google+ idáig nem győzött meg. Mondjuk igyekszem az Fb-aktivitásomat is visszafogni...

belusbacsi 2011.12.08. 14:36:50

hmm szubjektív, de én pont kicsit megtorpanni látom ismerőseim között. A szakmai háttered miatt nem egy affinisabb baráti köröd van, vagy ez nem befolyásolhatja?


süti beállítások módosítása