Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (7) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (9) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (9) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Twitterre!

Címkék: ajánló facebook

2012.03.06. kedd 10:10 Konrad

Tanuld meg a Twittert használni, ha céged van. És gyere, segíts a Twitterre terelni minél több embert idehaza is. Tudod miért?

A Facebook jól láthatóan abba az irányba fejlődik, hogy a céges megjelenés pénzbe kerüljön. Egyre több korábban jól működő megoldást "vett el", egyre kevesebb lehetőség van ingyen sok embert elérni. Most, hogy az üzleti oldalak is Timeline megjelenést kapnak, olyan korlátozásokat vezetnek be, amik amúgy kicsit értelmetlenek - illetve van értelmük, de elsősorban az, hogy ne direkt reklámra használd az ingyenes felületeket. Arra ott vannak a hirdetések.

És ez valahol teljesen érthető, hiszen a cucc az övé, te csak szívességből vagy ott. Eddig volt ingyen leves, most egyre kevesebb van belőle.

Ezzel a szemben a Twitteren jelenleg nincs semmilyen korlátozás. Igaz, csak 140 karaktered van, de az aktív felhasználóknak mind megjelenik az, amit írsz. Nincs sorbarendezés, nincs aktivitás figyelés, megjelenés van. A Twitter se a a tied, nem a te saját helyed, de nem is kell annyi hülye szabályt betartani, és ráadásként ha van kétszáz követőd, és ők használják is a Twittert, akkor látnak téged. Tisztán, zavar mentesen.

Hogy nem lehet felrakni annyi cuccot? Meg nehéz visszakeresni? Ugyan! A Facebook is az azonnaliság művészete, ahogy a Twitter. Próbáld ki, hozd a rajongóid, nem fogod megbánni. A Facebook meg variálgasson bátran akár hetente is.

Jössz? Itt megtalálsz: @b_konrad

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr14291621

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Twitterre! 2012.03.07. 14:24:02

Tanuld meg a Twittert használni, ha céged van. És gyere, segíts a Twitterre terelni minél több embert idehaza is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pollner · http://soreo.biz 2012.03.06. 10:55:28

Szerintem a Twitter nem Facebook-altenatíva. (Annak ott a Google+.) A Twitteren nagyon intenzíven jelen kell lenni (nem elég napi napi 2-3 poszt, mint egy FB oldalon, ráadásul idehaza csak nagyon speciális, szűk rétegek érhetők el. Nekem sem kedves az irány, amerre az FB megy, de tudomásul kell venni, hogy a marketing nincs ingyen. (A LinkedIn is fizetős megoldások felé tereli a felhasználókat és - ne legyenek illúzióid - arra tart a Twitter is.)

Ketszeri 2012.03.06. 12:19:25

Átlag hazai fogyasztók körében a Twitter mintha nem tudna túllendülni a kiábrándulás völgyén (így mondjuk magyarul?), miközben a FB rég túl van rajta.

taste 2012.03.06. 13:18:45

mivel az átlag vevődnek sem lesz twittere (de Fb je van), addíg nem sok értelme céges vonalat oda vinni 140char.ba
azt a turul vmis postot sem értettem minek egy klón ha már van egy létező progi.
ps: sztem ez inkább személyes mánia
no offense :)
google.ön is fizetsz, rádióban is fizetsz, tv ben is, fb ad on is, ez van :)

nagymegmondo 2012.03.06. 13:22:31

Jó lenne, helyes az irány sajnos egy fecske nem csinál nyarat, de azért grat. h leírtad ezt.

Majd ha tömegesen kerülnek ki az oldalakról a Fb dobozok és a mára hatástalan like gombok a kukában landolnak...

Majd ha az index, origo megnézni, h mennyire nem lenne kevesebb olvasója like gomb nélkül sem...

Majd ha a magyar multik, bankok nem a fb oldalukat hirdetik óriásplakátokon (ingyenreklámot adva a Fb-nak) hanem ésszel a saját weblapjukat...

Szóval sok minden kell még ehhez és sajnos a Twitter nem szexi, pedig milyen jó lenne ha azzá tudna válni, ha a (-)18 közönség például sms helyett a mobilról twitterzne.

@pollner: a Goolge + nem alternatíva, sajnos a Google még rosszabb irányból közelíti meg a témát, mert míg a a Google keresőjével ad, ezt a Google+ -ban meg sem próbálja, szemben a korai Fb-kal, amely régen adott is vissza: ma csak bezsebeli a tartalmat és nem ad vissza látogatót.
Nem az ingyenességgel van baj, hanem ha valaki ad, akkor szeretne kapni is.

Csak remélni tudom, h a Google+ a Fb-kal együtt fog elsüllyedni a semmiben.

Geeklány · http://geeklany.hu 2012.03.07. 10:05:44

rt.com/news/twitter-sells-tweet-archive-529/

A twitter is keresi az utat, hogy pénzt kereshessen. Per pillanat a régi csiripekből készített analitikát árulja, ki tudja, mi lesz később.

Geeklány · http://geeklany.hu 2012.03.07. 10:10:47

@taste: turulcsirip. Tudod ez akkor készült, amikor a twitter még nem beszélt magyarul. Ráadásul kigyűjtötte a publikus oldalra a magyar csiripeket, ami sokat segített abban, hogy kialakuljon a magyar közösség.

Sokan vagyunk, akik nem is twittereznének, ha nem lett volna turulcsirip.

taste 2012.03.07. 11:36:32

@nagymegmondo: 100% agree, főleg az Fb s hirdetéssel, még étteremben is pl a szórólapon nem ember akinek nincs ott az fb link...
fb jó sokmindenre, de nem minden céget érdemes felnyomni oda (twitterre sztem főleg, biztos van jó példa is) mint ahogy most csinálják..

alx 2012.03.11. 19:21:58

Biztos valami jó kis tanfolyamot akar elsózni megint. Jó pénzért elmondjuk mi az a twitter. Majd később rájöszz, hogy vállakozásod 1 forintot nem fog profitálni belőle (kivéve talán pár speciális esetet). Ugyanez van a Facebooknál is. Minden cégnek fb oldal, azt hiszik majd abból dől a pénz.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2012.03.11. 19:45:30

@alx: olyan kedves ember vagy, mindig feldobja a napomat egy-egy barátságos hozzászólásod ;)

alx 2012.03.12. 08:27:26

Örülök, nem csak mindig nyalni kell. :)


süti beállítások módosítása