Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Konrad: @kereso: az a baj, hogy sokan csak a marketinget érintő részekre koncentrálnak. Egy vidéki vasipar... (2018.05.23. 11:35) A Nagy GDPR Hiszti
  • kereso: @Konrad: Igen valószínűleg a kezelt adatok mennyisége alapján kellett volna szabályozni. Most gond... (2018.05.23. 11:27) A Nagy GDPR Hiszti
  • Konrad: @kereso: EU versenyképtelenség: per pillanat egyetértek. Viszont már évtizedes távlatban nem, szer... (2018.05.23. 11:24) A Nagy GDPR Hiszti
  • kereso: Konrád elég nagy különbség ahhoz képest, ami t facebookon írtál :) A legnagyobb gond azzal van, h... (2018.05.23. 11:13) A Nagy GDPR Hiszti
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (138) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (207) kreatív (109) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1130) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Másik gazdaság

Címkék: ajánló üzlet startup 2012

2012.03.07. szerda 18:06 Konrad

Ha olvastad a Harry Pottert, akkor el tudod képzelni, milyen az, amikor két világ él párhuzamosan egymás mellett. Néha ilyen érzésem van a startup üzletek kapcsán. Jönnek a jó ötletekkel a fiatalok, jobbára laza, nyitott, érdeklődő arcok. És az lenne a feladat, hogy eladják magukat egy olyan világnak, ahol mindenki merev, feszes, tervek alapján működik, él, gondolkodik.

Nincs hippi üzlet, legalábbis ebben az országban (és ezen a földrészen). Ha valaki üzletileg fontosnak érzi magát, az bizony zakóban, nyakkendővel, fehér (vagy világos) inggel jelenik meg mindenhol.

Számomra az öltözködés abszolút külsőség, részben nem érdekel, részben funkcionálisnak gondolom: legyen kényelmes, praktikus. Nem jelkép. Nem is ismerem a ruha márkákat igazán, és nagyon nem érdekel, hogy akivel tárgyalok, az Tescos inget vagy valami extra drága hetvenezer forintos rongyot visel. Az érdekel, amit mond.

De tudom, hogy őt érdekelni fogja, rajtam mi van. Más értékrend szerint élünk... így ha nekem fontos az ő véleménye, fontos az, hogy meghallgasson, akkor alkalmazkodnom kell: fel kell öltöznöm az ő igényei szerint.

Így lesz ma este is. Holnap az egyik kedvenc kapucnis pulóveremben, valamilyen sötét pólóban fogom megnyitni az 5. Startup Underground konferenciát - és a teremben jobbára ilyen vagy hasonló ruhában fognak ülni a hallgatók. Ma este viszont, a megelőző "VIP" party-n, ahol a szponzorok lesznek jelen, öltönyben kell megjelennem.

Mert ez egy másik gazdaság, ahol a külsőségek is fontosak. És igen, egy startup-nak meg kell tanulnia ezt is. Nem elég jónak lenni, jónak is kell látszani. És kell öltöny, kell külsőség, és meg kell tanulni viselkedni. Ennek a másik gazdaságnak mások a szabályai. És a pénz, a befektetői pénz, jelenleg ott van.

Ez is valahol üzenete egy ilyen konferenciának.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr154295923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

escargot 2012.03.07. 18:24:27

Talán valahol a kreatív lazaság és a tervezettség kettőssége is lecsapódik az öltözködésben. Mindkettőre szükség van, és különösen nagyra tartom azokat, akik egy személyben mindkettőt képviselni tudják, alkalomtól és közönségtől függően.
Az ember agya persze ugyanaz marad bármilyen csomagolásban, de például a pillanatnyi gondolkodásodra már kihathat, hogy mit (és hogyan) viselsz.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2012.03.07. 21:32:18

Ismertem régen egy szoftverfejlesztő srácot, aki irgalmatlan nagy autókkal közlekedett. Egyszer egy ügyfele rákérdezett, hogy miért. Azt mondta, hogy utálja és sokkal szívesebben járna valami kis autóval, de "te igényled, és te is fizeted meg" :)