Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Boldog születésnapot, iWiW!

Címkék: iwiw

2012.04.14. szombat 19:09 Konrad

A legtöbben már temetik (egy kicsit én is), a jelenlegi tulajdonos úgy érzem nem igazán tud mit kezdeni a kialakult helyzettel, de ettől még működik, naponta 400-500 ezer ember használja, és még mindig bő 4 és fél millió regisztrált felhasználója van. Igaz, nagy része már csak nagyon ritkán lép be... És most 10 éves.

Boldog születésnapot, iWiW!

Az [origo] készített ezen apropóból egy interjút az alapító Várady Zsolttal, érdemes végigolvasni. Sajnos sokkal több jó hírrel nem tudok szolgálni, hiszen bár úgy tűnt tavaly év végén, hogy a látogatószám csökkenés megállt, de sajnos csak lassult. Bár volt egy pár jó napja idén (700 ezer fölötti napi látogatóval), de a tendencia továbbra sem kedvező, sőt, sok jót nem ígér.

Íme az iWiW napi látogatói száma a Webaudit alapján, az elmúlt egy évben (kattintásra nagyobb):

Érdekes probléma, hogy mi az a pont, amikor "fel kell adni", amikor azt lehet mondani, hogy oké, vége, most csináljunk valami mást - égessük föl azt, ami maradt, és a hamuból mintegy főnixként építsünk fel egy új szolgáltatást. Valamit, ami már nem egy Facebook-nak látszó tárgy. Hogy pontosan mit? Azt hiszem, nagyon-nagyon sok ötlet van az [origo] íróasztal fiókjaiban is, csak némi pénz és iszonyúan sok bátorság kellene ahhoz, hogy ezek közül néhányat megvalósítsanak.

Most tehát nem tudni, mit hoz a jövő, a következő 10 év. De ha semmit, akkor is elmondhatjuk: volt egy igazi magyar közösségi oldal, ami sikeres is volt egy időben. Ez máris több, mint amit sokan elmondhatnak.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr504430917

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Boldog születésnapot, iWiW! 2012.04.14. 19:51:15

A legtöbben már temetik (egy kicsit én is), a jelenlegi tulajdonos úgy érzem nem igazán tud mit kezdeni a kialakult helyzettel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zb74 2012.04.16. 12:32:03

A legnagyobb baj, hogy a nagy fejlesztés későn jött, és akkor sem a meglévő erősségek kidomborítására koncentrált, sőt, egyenesen háttérbe szorította ezeket.

Későn jött, mert mire megvalósították, addigra a megmaradt felhasználók többsége is átszokott a Facebook-ra. Ha pedig kevés a ténylegesen aktív felhasználó, akkor nincs pörgés, és a megmaradtaknak sincs sok okuk a gyakori bejelentkezésre.

Hogy a fejlesztés nem a meglevő erősségek kidomborítására koncentrált, arra jó példa az összetett keresés. A WiW-nek már évekkel ezelőtt olyan összetett keresője volt, amilyen a Facebook-nak talán még a mai napig nincs. A nagy "fejlesztés" következtében viszont ezt az összetett keresőt úgy eldugták, hogy alig lehet megtalálni. Vagy vegyük például a kapcsolati hálót vizualizáló Java-appletet. Talán kevésbé volt hasznos, de jópofa volt és egyedi. Ez teljesen eltűnt; én legalábbis egyáltalán nem lelem.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.16. 16:33:35

Hát igen, én is havonta egyszer, ha rámegyek...