Az idei Média Hungary egyik különlegessége, hogy van két kiemelt vendég: Finnország és a Facebook. E kettő közül főleg az utóbbi az, ami elgondolkoztatott. Ez ugyanis nem az Internet Hungary, hanem a Média Hungary, vagyis a médiáról szól, nem az internetről.
Az ebben a furcsa, hogy valójában nem is furcsa: a Facebook-ot médiaként kell kezelnünk. Persze nem teljesen önálló médiaként, hiszen a szerepe jelenleg kiemelten a média recikulálása, vagyis a máshol elkészült tartalom újraosztása, de ha beleveszem a játékba a Facebook céges oldalakat, plusz a publikus írásokat, amik szinte blogszerűen készülnek sokaknál, akkor bizony egy valódi média a Facebook.
(És most csöndben elmélázok, hogy az iWiW is média lehetett volna, ha nem telefonkönyvet faragtak volna belőle...)
Tehát az idei Média Hungary bemutatja a XXI. század hálózati médiáját. Azt hiszem, ez önmagában egy izgalmas megközelítés, és a többi program már szinte csak hab a tortán. De ez a hab a pénzről szól, hiszen a média jelenlegi legnagyobb kihívása az, hogy miből és hogyan lesz pénz. Erre fogják sokan keresni a választ - kicsit szkeptikus vagyok arra nézve, hogy lesznek-e használható válaszok.
És természetesen téma lesz a mobil is, ahol én leszek a házigazda-műsorvezető. Ezt most nem is fényezném, de tuti jó lesz, nekem elhihetitek!
Idén tehát ismét Média Hungary, május 8-9-én. Találkozzunk ott is!
Utolsó kommentek