Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (143) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (101) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (358) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1139) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mást látok...

Címkék: blog blogmarketing

2012.06.07. csütörtök 23:22 Konrad

ID-1009933.jpg

Elég sok blogot olvasok. Jellemzően mindent rss-ben követek, így a legtöbb bloggal rss olvasóban találkozom, ami jelenleg a Google Readert jelenti, az vált be a mobil+notebook közös platformon.

Ez viszont azt jelenti, hogy általában nem látom a blogokat teljes valójukban, csak a tartalmukat. Illetve csak a tartalmuknak egy részét, azt, amit rss-ben megkapok. Aztán, ha az érdekes, akkor kattintok. Éppen ezért jobban szeretem azokat a blogokat, amelyek teljes feed-eket küldenek, így végig tudom olvasni kattintás nélkül. Főleg a mobilon ugyanis a kattintás egyáltalán nem triviális, inkább megcsillagozom az érdekesnek tűnő írásokat, aztán vagy elolvasom, vagy nem...

Tanulság? Ha egy blog el szeretne engem érni, akkor azt csak a tartalommal tudja. Ráadásul, ha nem teljes feed-et küld, akkor az ajánló részt úgy kell megírni, hogy szeressek továbbkattintani. 

Tudom, ez az egész nem újdonság, de azért érdemes néha előjönni vele. Mindig vannak új bloggerek, nem?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr124572422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foldip 2012.06.08. 12:21:14

Mobilra is vannak olyan Google Reader kliensek, amik a tartalmat is letoltik es cache-lik (iPhone-ra a byline peldaul), es a webes Google Reader-hez is van (tobb) browser extension ami a teljes tartalmat hozza be ha kered. Csak gondoltam megjegyzem :)
Amugy szerintem eros kisebbsegben vagyunk Google Reader felhasznalokent. En legalabbis naponta racsodalkozom, hogy mennyi geek ismerosom sosem hallott errol, es mivel azt sem latom, hogy hol csinal penzt belole a Google, csak remenykedem, hogy nem nyirjak ki teljesen.

En olyankor csodalkozom el, amikor teljes valojaban latom a blogokat. A legtobb ugyanis igenytelen. Szoval en pont azt latom, hogy a tartalom rendben szokott lenni, a megjelenes mar kevesbe.

Illetve nem ertek egyet a teljes feed kuldesevel: a teljes feedek nekem epp kevesbe jonnek be es eppen a reader/mobil miatt. Legyen egy jo felutese es osszefoglaloja, hogy a napi sokszaz hirt gyorsan at tudjam gyomlalni, hogy mi az amit erdemes valoban elolvasni. Es mellesleg a mobil is sokkal gyorsabban tolti le a summary-ket (3G-n nem toltetem le a teljes verziot), mintha minden cikk teljes terjedelmeben jonne le, de meg gep elott ulve is sokkal hatekonyabb j betut nyomkodva vegigmenni a listan ha minden elem csak nehany sorral fogad a teljes cikk helyett. Szoval hasznaljatok a "description"t vagy "summary"t, de ne a teljes tartalom legyen az!

kobak · http://kobak.org 2012.06.08. 20:12:22

Teljes feedet mindenkinek! Nálam aki nem ad teljes feedet, azt kukázom.