Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (143) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (101) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (358) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1139) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Zapping 2.0

Címkék: okostévé

2012.06.10. vasárnap 22:02 Konrad

smarttv.jpg

Az okostévé lesz az a platform, ami esélyes a hagyományos tévézés teljes felszámolására. Nem azt mondom, nem nézünk majd tévét, hanem azt, hogy a szokásaink teljesen mások lesznek.

Amikor az ötvenes években elterjedt a televízió az USA-ban, akkor a műsorok, a sorozatok megváltoztatták az emberek napi időbeosztását, szórakozási szokásaikat: a tévé műsorához alkalmazkodtak. Mára az IP tévé, a DVR, a sok csatorna már elhozta a szabadabb műsorválasztást, de azért ez egy zárt körben történő nézelődés. Ugyanakkor az interneten ott van a tartalom, és a technológia itt van a kezünkben: csak össze kell kötni e kettőt. Ezt tudja sok eszköz már, és ezt tudja a smarttévé, vagyis az okostévé is (meg persze még pár más dolgot is).

De míg a külső eszközök használata kicsit nehézkes, kicsit technokrata hozzáállást igényel, addig az okostévében mindez ott van, és az internet kapcsolat is ott van, a lakásokban. És ha ez így összeáll, akkor például nem lesz abból gond, hogy ugyanabban az időben megy a Forma 1 és a Foci EB egy meccse, hiszen az interneten elvileg mindkettő jön élőben - és nincs szükség mindenféle extra előfizetésekre.

Sőt, az okostévén kommentezhetünk is, ha lesznek ilyen szolgáltatások, vagy lesznek majd újfajta közösségi oldalak, esetleg a jelenlegiek alakítanak ki erre a platformra valami újat. Mert míg a neten a videós tartalom inkább tartozik különlegességek közé, addig a tévén ez lesz a normális.

Az okostelefonok világa már itt van, a penetrációja napról napra növekszik. Az okostévé még a jövő, inkább lehetőség, ígéret, de valójában nincs is olyan messze. Négy év múlva, amikor újra lesz Olimpia, és újra lesz Foci EB, és persze lesz továbbra is Forma 1, már teljesen más technológiákkal fogjuk ezeket követni.

Sokkal szabadabban.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr44577543

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Zapping 2.0 2012.06.11. 08:09:01

Mára az IP tévé, a DVR, a sok csatorna már elhozta a szabadabb műsorválasztást, de azért ez egy zárt körben történő nézelődés.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kereso75 · http://kereses.blog.hu 2012.06.11. 10:12:08

Szerintem csak azért nem megy az egész folyamat gyorsabban, mert akkor a TV-k is szembe kellene, hogy nézzenek a jelenlegi üzleti modell fenntarthatatlanságával. Magyarul nem fog menni, hogy a műsorok között, vagy közben elhelyezett reklámokért kérünk pénzt, mert senki sem fogja megnézni őket.

2012.06.12. 12:18:20

ez egész ott bukik meg, hogy egy távirányitoval nem lehet kommentelni, billentyűzettel meg nem lehet tvt irányitani. van a tv távirányitoja, a szolgáltató stbje, annak a távirányitoja, dvd játékos távirányitoja, persze az anynet nem támogatott, tehát kell mind a 3 távirányito. én két éve végigfutottam ezt a smart tvs dolgot, mikor tvt vettem, és rájottem hogy nem érdemes ilyen tvt vennem, mert video fájlokat pl nem tudott rendesen lejátszani, meg tele volt felesleges xarokkal, így maradt a buta tv+ medialejátszo, ami kozben megtanult facebookozni, de kb sose használtam. plusz jelen esetben pl igen igen borsos árat kérnek a szolgáltatók azért a kevés hd tartalomért, tehát az ilyen tv így még feleslegesebb (kis tulzással), igazán akkor jo, ha nem tvt nézel vele, hanem filmeket. szerintem