Egy fárasztó és nagyon érdekes Internet Hungary-n vagyunk túl. Fárasztó volt, mert sokáig tartott a buli mert olyan sok érdekes program volt, hogy nem nagyon lehetett pihenni, és nekem személy szerint is fárasztó volt, az első nap egész délutánját végigdolgoztam.
Tartottam egy előadást is arról, mit lehet tanulni a Googletől és a Facebooktól, sajnos végül kevesebb időm volt rá, így nem tudtam mindent jól kifejteni - így ebből egy bejegyzés lesz, amint eljutok odáig, és lesz rá időm.
Az Internet Hungary mindig egyfajta pillanatnyi hangulat és gazdasági fokmérő, érdemes figyelni a folyosói pletykákat, és érdemes figyelni a beszélgetéseket, előadásokat is. A hangulat továbbra sem túl jó - nincs nagy baj, de nincs is semmi olyan, ami annyira nagy örömre adna okot. A lányok szépek, az előadások hol jók hol kicsit unalmasak, a kiállítók láthatóan készülnek, többen készültek úgy, hogy erre az eseményre időzítsenek nagy bejelentéseket, és ezek többé-kevésbé jól el is sültek.
Az Internet Hungary továbbra is több, mint egy konferencia, ez mára egy seregszemle, ami egyfajta kötelező gyakorlat is - ehhez Csermely Ákos idén egy olyan programot tett hozzá, ami ráadásként izgalmas és hasznos is volt.
És akkor a szűkebb témám, ahol dolgoztam, a tartalomgyártás: még mindig csak keressük, hol a pénz a hirdetésen túl. Tanulságos volt Vaszily Miklós (Origó) előadása, ami arról szólt, miben van pénz, és nem tudott egy konkrét dolgot mutatni, hanem sok kis elemet - ezekből talán összeáll valami. De a reklámra mindig is szükség lesz, nem lesz elkerülhető.
A Ringier vezetője, Mihók Attila, és a HD Group vezetője, Urbán Zsolt egy nagyon érdekes hangulatú beszélgetésben mondták el, miért és hogyan indult el a Hiper.hu - egy megterített asztal mellett mesélték el a szolgáltatás eddigi történetet, és azt, miért lett egy webáruháznak igazi boltja is.
Nem fogok tudni leírni mindent és megemlíteni mindenkit, de talán nincs is erre szükség. Az idei Internet Hungary is két nap tömény szakma volt, és ez így van jól.
Utolsó kommentek