Pénteken lesz az utolsó idei konferencia, ahova előadónak hívtak. Pécsre fogok menni, ahol a pécsi egyetem szervezésében az Online információszolgáltatási marketing konferencián adok elő.
Szeretek Pécsre járni, ott tanultam évekig, és egyébként is visszajárunk családdal túrázni, pihenni. Szép város, kellemes környezet, és persze szép emlékek.
Az előadásom címe Kreatív és újszerű marketingmegoldások a közösségi médiában, és el kellett rajta gondolkozzak, miről is beszéljek. Hiszen az offline marketinges irányból nézve maga a közösségi média is újszerű, és teljesen más kreativitást igényel. A márka élmény is más, az üzenet eljuttatása sem ugyanúgy történik, ráadásul a célok elérésének az eszközei is teljesen újszerűek. Hiszen a többirányú kommunikáció, a felhasználók egymás közti párbeszédei, a befolyásolók szerepe mind mind újdonság azoknak, akik tévében, rádióban, újságokban szoktak hirdetni, akik hírlevelet küldenek a neten és csak azt nézik, milyen CTR-t ért el a hirdetésük.
Ugyanakkor innen, az online világból nézve ez a téma már egy éve sem volt újdonság, és sem nem kreatív, sem nem újszerű erről beszélni. Az online felől nézve az újszerűség talán abban van, ahogy a közösségi média integrálódik a kampányokba, ahogy megváltoztatja a cégek kommunikációját, ahogy lehetségessé válik például a hatékonyság mérése. Be lehet mutatni azokat az újfajta kreatív eszközöket, amikkel meg tudták a márkák mozgatni az embereket, és el lehet mondani, miért is különleges jó példa a buzz marketingre az online és offline hatásokat is elért Red Bull-os sztratoszféra ugrása Felix Baumgartnernek.
Azt hiszem, mindkét dologról kell beszélnem. Lesz 50 percem, ami erre elégnek kell legyen. Lassan neki is állok az előadás összerakásának!
Utolsó kommentek