Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nincs válság

Címkék: onlinemarketing

2012.12.13. csütörtök 20:31 Konrad

ID-10023498.jpg

Ma volt a Magyar Reklámszövetség közgyűlése, ahol új elnököt és elnökséget választottunk (ezúton is gratulálok nekik), és ahol többek közt Nagy Bálint is beszélt a reklámipar jelenlegi helyzetéről. Elmondta azt, amit egyre többen mondanak: a válságnak vége van, nem azért van baj a reklámiparban. A bajok oka a totális szemléletváltás, egy olyan változás, amely sok újdonságot hoz - és nem biztos, hogy ezt minden cég túl fogja élni.

A reklámköltések csökkenésének már sok esetben az az oka, hogy hatékonyabb, pontosabb megoldásokat keresnek. A fogyasztói csoportok egyre jelentősebb része nem érhető el a hagyományos médiaeszközökön keresztül, egyre szélesebb vásárlói réteg elérésére kell különleges megoldásokat választani.

Ilyen különleges megoldás például az online is, hiszen azért úgy volumenében mint ismertségében még egyáltalán nem számít mainstreamnek. De a médieszközökön túl változnak az ügyféligények is. Sokkal nagyobb értéke van a valóban integrált és valóban kreatív megoldásoknak, mára az ügynökségi szerepek egyre kevésbé vásárlói, mint inkább szakértői irányba tolódnak el.

Változás történik éppen most, és ezt a változást bizony úgy is megérezzük, hogy a globális médiaeszközök erősödnek, miközben a reklámköltések köré felépülő üzleti modellek sorra roggyannak meg.

A válság után már nem áll vissza a válság előtti helyzett. Nem lesznek újra "végtelen" büdzsék, nem lesznek ugyanazok az elvárások. Aki ehhez nem alkalmazkodik, az fog elbukni. Ez bizony szépen lassan át fogja rendezni a piacot - nemcsak idehaza, külföldön is.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr324964202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Greg_ · http://kereszturi.tumblr.com 2012.12.13. 20:55:42

Külföldön a piac már régen átrendeződött....:-)
Legalábbis sok olyan lépésen már túl van, amire a hazai piacon még mindig félve pislognak néhányan.
Mik ezek?
- A teljesítményalapú reklám durva térhódítása
- A piaci szereplők összekapcsolódása és a piac átláthatóvá válása
- A médiabrandek leértékelődése a teljesítmény alapú szférában
- Fizetős online tartalom
...és társai.
A nagy pofáraesés szerintem nem ez, hanem az, hogy egy elszigetelt kis piacról kikerültünk a figyelem és vásárlási szándék globális piacára.
Ott pedig sokkal olcsóbb minden...

Az igazi nagy puff pedig akkor lesz, ha ez a szemléletmód átül az offline médiára is. Nincs messze...:-)

Vittore. 2012.12.13. 21:09:36

A válságnak még közel sincs vége, szerintem ezt mindenki érzékelheti. Amúgy Konrád, a blogod egyre inkább kezd úgy kinézni, mint egy 2001-es gifgyűjtemény.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2012.12.13. 21:52:48

@Vittore.: Vicces, de én nem érzékelem, hogy válság lenne. A változást érzem. A kis képeim nem tetszenek? :)

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2012.12.13. 23:54:02

Nem mindenhol van válság, ebben igazad van. De az említett Úrral úgy látszik nem egy gazdasági sajtót olvasunk, mert általánosan nem erről szólnak a szakcikkek és szaksajtók.

Szúrófény 2012.12.14. 04:36:19

Ha gyűlölöd, mint rémálmot!
A rádzuduló reklámot!
Hírdesd az én eszmémet!
Nem veszünk reklámozott terméket!

Az árú árában 1-3% a munkabér! Egyszerűen nincs a vásárlásnak fedezete! Sok hülye, ennyit nem vesz észre!

Vittore. 2012.12.14. 19:28:06

@Konrad: Konrád, valószínűleg az a speciális kék szín a headerben, kiegészítve ezzel a két csúnya bannerrel :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2012.12.14. 22:51:17

@Vittore.: rossz hír, hogy a bannerek maradnak. Jó hír, hogy lesz új design. A mikor még sok tényező függvénye, de lesz.


süti beállítások módosítása